توسط: تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

۴ نکته برای افزایش بهره وری در محیط اداری – پارت دوم

۳- نادیده گرفتن هشدارها

یکی از حواس پرتی ترین وسوسه ها در دفتر من، موضوعات به دور از کار است. دوست دارم هر لحظه به گوشی موبایل خود رجوع کنم یا به به روز رسانی فیس بوک، پیام های متنی، توییت از دوستانم، همه این چیزها تلفن من را به زنگ و بوق می اندازند (رئیس به من هشدار می دهد)

اگر شما نیاز به حداکثر تمرکز داشته باشید، تلفن خود را خاموش (حالت مزاحم عالی است!) و آن را در کشو میز خود پرتاب کنید. در بیشتر موارد، من هر ساعت یک یا دوبار به گوشی خود نگاه می کنم تا کار حساس زمان من کامل شود. تجارب هنرمندان معروف و مطالعات علمی، نشان می دهد که تمرکز و کارایی در هنگام کار در یک محیط خاموش (بدون توجه به موبایل) در بهره وری بسیار موثر است.

۴- متوسط مصرف کافئین

مقاومت در برابر تمایل به خوردن قهوه در روز های کاری دشوار است. برای حفظ سلامتی و تمرکز خودم، من باید مقدا مصرف آن را برنامه ریزی کنم. من می توانم ظرف چند ساعت بعد از استفاده از کافئین احساس کرختی و هدم تمرکز داشته باشم. صحیح است که کافئین در هوشیاری و بیداری من تاثیر گذار است ولی این مورد می تواند در بلند مدت به ضرر من تمام شود.

قاعده کلی من به مقدار انگشت شست نه بیش از ۱ فنجان قهوه در ساعت است. اگر تصمیم بگیرم که در ۷ سپتامبر خوردن کافئین را متوقف کنم و یک نوشیدنی انرژی زا بگیرم، من خودم را به یک نوشیدنی انرژی زا در هر ۲-۳ ساعت محدود می کنم. اگر چه، صادقانه قهوه ارزان تر است. اگر می خواهید بدانید مقدار مصرف کافئین چقدر است، اداره ایمنی مواد غذایی اروپا روزانه بیش از ۴۰۰ میلیگرم کافئین را توصیه نمی کند.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۰۴۶۲۵۸

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید