توسط: تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : صندلی اداری بدون چرخ چیست و دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ برای اطلاع از قیمت صندلی بدون چرخ اداری به چه روش هایی باید اقدام کنیم؟ همانطور که می دانیم صندلی اداری دارای انواع گوناگونی می باشد و در شرایط و موقعیت های مختلف از آنها استفاده می شود. اما با ورود صندلی‌های چرخدار به فضاهای اداری، میزان محبوبیت و استفاده از این دسته از صندلی های اداری در ادارات و سازمان‌ها کاهش پیدا کرد.

اما باید خاطر نشان نمود که صندلی اداری، به دلیل ویژگی های خاص در بسیاری از موقعیت های اداری و سازمانی مورد استفاده قرار می گیرد. در همین رابطه، مشاورین و کارشناسان ما در شرکت برنا یاور ویرا با بررسی دقیق انواع صندلی اداری بدون چرخ و بیان مزایا و معایب آن‌ها به شما کمک خواهند نمود تا برای خرید استاندارد و کارآمد برای تجهیز فضای اداری تان اقدام نمایید. در نتیجه، اگر تمایل دارید در این رابطه بیشتر بدانید، لطفا ما را تا انتهای این نوشتار همراهی بفرمایید.

معرفی صندلی اداری بدون چرخ

صندلی اداری بدون چرخ m2

همانطور که می دانید، انواع صندلی اداری چرخدار در بورس مبلمان اداری دارای علاقمند و کاربران بیشتری نسبت به انواع صندلی بدون چرخ می باشد. در حقیقت به دلیل گستردگی استفاده از صندلی اداری چرخدار بسیار بیشتر از سایر نمونه های بدون چرخ می باشد. وجود چرخ در صندلی اداری می تواند مزایای متعددی برای مصرف کنندگان در پی داشته باشد. اما باید توجه داشت که صندلی‌ اداری بدون چرخ نیز دارای کاربردهای مخصوص به خود در فضاهای اداری میباشد و از انواع تجهیزات پرکاربرد در مبلمان اداری می باشد. عموما از این نوع صندلی‌ها برای مطالعه استفاده می‌شود و در فضاهایی که نیاز به اسکان بدون حرکت وجود دارد، استفاده می شوند. در حقیقت، صندلی اداری ثابت برای افرادی مناسب است که نیاز به حرکت مکرر ندارند و در جای خود ثابت هستند.

کاربرد صندلی اداری چرخدار

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، صندلی های اداری چرخدار دارای کاربردهای فراوان در انواع محیط ها و فضاهای مختلف اداری هستند. این دسته از صندلی اداری به دلیل قابلیت جابجایی برای بسیاری از افراد و پرسنل شرکت ها مناسب بوده و می توانند باعث افزایش سرعت عمل و جابجایی در ساعات اداری شوند. به همین دلیل می توان گفت که این دسته از صندلی اداری می تواند کاربردهای مناسبی برای افزایش کارایی و بهره وری افراد در شرکت ها را داشته باشد.

مزایای صندلی اداری بدون چرخ

صندلی اداری بدون چرخ m3

قیمت صندلی بدون چرخ اداری در مقایسه با مدل های چرخ ‌دار آن دارای قیمتی ارزان‌تر بوده و برای فضاهایی که نیاز به جلسات ثابت و بدون حرکت دارند مناسب می باشند، زیرا در اینگونه فضاها استفاده از صندلی چرخدار باعث ایجاد بی نظمی و عدم تمرکز حضار می گردد. به طور نمونه، استفاده از صندلی اداری بدون چرخ برای دفاتری که دارای کف چوبی هستند یا در فضاهای بلند مانند سکوهای موجود در سالن های همایش، انتخاب بهتری می باشد. همچنین این دسته از صندلی ها ساده‌تر جمع‌آوری شده و بسته‌بندی می‌شوند.

در نهایت، می‌توان گفت که صندلی بدون چرخ، دارای ثبات و دوام بیشتری می باشند و اغلب برای دفاتر کوچکتر مانند مطب ها، اتاق های انتظار و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. در همین رابطه، یکی از کاربردهای اصلی از صندلی بدون چرخ استفاده در اتاق جلسات و سالن های انتظار می باشد. اصولا یکی از انواع صندلی های اداری بدون چرخ، صندلی کنفرانس که دارای پایه های ثابت و بدون چرخ هستند، می باشد. این نوع از صندلی به حاضرین در جلسه کمک می‌کند تا تمرکز خود را در مدت برگزاری جلسات بخوبی حفظ نمایند.

معایت صندلی اداری چرخدار

صندلی های اداری که دارای چرخ می باشند علیرقم همه مزایای یاد شده دارای معایب و نقاط ضعفی نیز می باشند که یکی از مهمترین آنها، ایجاد فشار به پایه های صندلی است که باعث شکستن چرخ آن می گردد. اما با خرید صندلی اداری بدون چرخ، دیگر شاهد این اتفاق نخواهید بود. اما می توان گفت که بسیاری از مزایای صندلی های چرخدار را نیز از دست می دهید.

برطرف شدن مشکلات صندلی چرخدار

همانطور که می دانید، در ابتدا صندلی‌های اداری دارای چهار پایه بودند. اما در نهایت مدل‌های ۵ چرخ طراحی و تولید شدند تا مشکلات ناشی از انتقال فشار بیش از حد به چرخ ها از بین برود. اضافه شدن پایۀ جدید می تواند باعث استحکام بیشتر پایه های صندلی برای نشستن گردد و تعادل بهتری را در حین کار ایجاد می‌کند. با افزایش تعداد نقاطی که صندلی با کف برخورد می‌کند، فشار ناشی از نشستن کاربر پخش تقسیم می شود و از ایجاد آسیب به پایه ها و چرخ های صندلی اداری جلوگیری می شود.

معایب صندلی اداری بدون چرخ

صندلی اداری بدون چرخ m4

در صندلی بدون چرخ، راحتی در حرکتی که با صندلی چرخدار تجربه می شود، وجود ندارد و امکانات حرکتی برای کاربر بسیار محدود می باشد. به عنوان مثال، برخی از صندلی‌های اداری ثابت دارای تکیه‌گاه قابل تنظیم نیستند. صندلی‌های اداری بدون چرخ مانع از حرکت کاربر خود شده و از حرکت کاربران جلوگیری می کنند. همچنین در استفاده از صندلی های چرخدار با پنج پایه، امکان نصب جک تنظیم ارتفاع نی وجود دارد و به کاربران امکان تنظیم ارتفاع را می دهند که این امکان کارآمد در انواع صندلی ثابت و بدون چرخ وجود ندارد.

انواع صندلی اداری

همانطور که می دانید، انواع دیگری از صندلی‌های اداری در دکوراسیون اداری وجود دارند که بر اساس نوع کاربری شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این مدل ها که دارای کاربردهای بیشتری هستند عبارتند از :

  • صندلی‌های چرخشی چهار پایه
  • صندلی‌های اداری کنسولی
  • صندلی‌های اجتماعات چرمی
  • صندلی‌های گردهمایی مشبک
  • صندلی‌های جلسه اتاق تمرین
  • صندلی‌های جلسه چوبی
  • صندلی‌های اداری برای افراد بلند قد

شایان ذکر است که انواع صندلی اداری بدون چرخ یاد شده در بالا، تنها برای استفاده‌های کوتاه مدت مانند استفاده در اتاق جلسات توصیه می‌شوند. زیرا این دسته از صندلی ها نسبتا راحت هستند اما فاقد پشتیبانی لازم برای استفاده طولانی مدت از سلامت فیزیکی کاربران می باشند.

کلام پایانی

صندلی اداری بدون چرخ m5

در نهایت باید عنوان شود که صندلی اداری برای محیط‌های اداری مولد دارای اهمیت ویژه‌ای می باشند، بنابراین لازم است برای ارزیابی گزینه های مختلف بر اساس اطلاعات دقیق اقدام نمایید. در همین رابطه، کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو آماده هستند تا با ارائه مشاوره خرید مبلمان اداری به صورت کاملا رایگان در خدمت شما همراهان ارجمند باشند.

سوالات متداول

۱- صندلی اداری بدون چرخ چه کاربردی دارد؟

از این مدل صندلی اداری، عموما در اتاق جلسات و کنفرانس، اتاقهای مطالعه و محیط‌هایی که نیاز به حرکت ندارند، استفاده می شود.

۲- قیمت صندلی بدون چرخ چقدر است؟

همانطور که می دانید، صندلی بدون چرخ دارای انواع گوناگونی می‌باشد، زیرا از متریال با کیفیت های مختلف تولید می شوند، در نتیجه قیمت یکسانی برای خرید این گروه از تجهیزات اداری وجود ندارد. در نتیجه برای اطلاع از قیمت ها لطفا با کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید