توسط: تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۳ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین انواع میز کنفرانس بینو کدامند؟ برای اطلاع از قیمت میز کنفرانس و جزئیات آن به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ همانطور که می دانید میز کنفرانس یکی از اجزای اساسی در هر اتاق جلسات یا همان اتاق کنفرانس است که در برگزاری انواع جلسات گروهی کاری و تخصصی مانند مذاکرات و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع میزهای اداری به طور معمول در اتاق‌های کنفرانس، سالن‌های همایش و فضاهایی که برای برگزاری جلسات تخصصی طراحی و پیاده سازی شده‌اند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. بر همین اساس، کارشناسان و متخصصین ما در مبلمان اداری بینو با ارائه اطلاعات دقیق در رابطه با انواع تجهیزات اداری بینو مانند میز کنفرانس بینو سعی دارند تا مهمترین اطلاعات را در این زمینه در اختیار شما همراهان ارجمند قرار دهند. در نتیجه اگر تمایل دارید در این رابطه بیشتر بدانید، لطفا ما را تا انتهای این نوشتار همراهی بفرمایید تا از اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد تجهیز انواع اتاق جلسات اطلاع کسب نمایید.

ویژگی‌های انواع میز کنفرانس بینو

میز کنفرانس بینو m2

همانطور که در آرشیو میز کنفرانس مبلمان اداری بینو مشاهده فرمودید، این دسته از میزهای کنفرانس دارای طراحی استاندارد هستند که در برگزاری جلسات تخصصی و مذاکرات  مختلف در شرکت ها و سازمانها مورد استفاده قرار می گیرند. این میزها معمولاً از متریال های متنوع مانند چوب، فلز یا ترکیبی از مواد مختلف ساخته شده و دارای سطوحی صاف و عریض با طول های متفاوت و البته استاندارد برای فضای اداری هستند که به شرکت کنندگان این امکان را می دهند تا با قرار دادن دستگاه‌های الکترونیکی، مدارک و لوازم دیگر، بتوانند به راحتی در جلسات شرکت نمایند.

۱. ارتفاع استاندارد

این نمونه میزهای اداری باید دارای ارتفاعی استاندارد باشند تا شرکت کنندگان امکان نشستن راحت و صحیح را داشته باشند و بدون خستگی و مشکلات فیزیکی در جلسه شرکت کرده و با تمرکز کافی به موضوعات بپردازند. علاوه بر این، برخی از مدل های میز کنفرانس بینو دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند تا ارتفاع مورد نیاز شرکت کنندگان را فراهم کرده و از لحاظ ارگونومیک نیز شرایط مورد نیاز را فراهم آورند.

۲. امکانات و خدمات

میز کنفرانس بینو m3

علاوه بر ویژگی های نامبرده، برخی از میزهای کنفرانس بینو دارای ویژگی‌هایی مانند سیستم‌ مدیریت کابل، پورت‌های USB و برق همچنین برخورداری از سیستم‌های صوتی هستند که به شرکت کنندگان امکان اتصال به دستگاه‌های الکترونیکی و استفاده از آنها را می‌دهند. توجه داشته باشید که میزهای همایش باید دارای فضای کافی برای قرار دادن لوازم جانبی مانند قلم، دفترچه یادداشت و آب معدنی باشند تا شرکت کنندگان امکان استفاده آسان از لوازم مورد نیاز خود را در طول جلسه داشته باشند.

۳. طراحی و سبک

این مدل میزهای اداری یکی از عوامل مهم در ایجاد فضاها و محیط‌های کارآمد و حرفه‌ای برای برگزاری جلسات و همایش هستند که امکانات متنوعی را در اختیار شرکتها و سازمان‌ها برای انواع جلسات و گرده همایی‌ها، می گذارند. با توجه به ویژگی‌های مختلف انواع میز کنفرانس بینو، انتخاب میز اداری مناسب بر اساس نوع جلسات و گرده همایی‌های شما در شرکتتان، می‌تواند باعث افزایش بهره وری و بهبود کارایی جلسات اداری و کاری شما در اتاق های جلسات‌تان گردد.

عوامل موثر بر قیمت انواع میز کنفرانس

میز کنفرانس بینو m4

همانطور که می دانید، قیمت انواع میز کنفرانس بر اساس عوامل و ویژگی های مختلف، متغیر بوده و دارای شرایط متنوع می باشد. در ادامه به تشریح و توضیح هر کدام از این عوامل خواهیم پرداخت تا شما را با برخی از این فاکتورها که می‌توانند بر قیمت میز کنفرانس تاثیر گذار باشند، بیشتر آشنا نماییم.

  • جنس و کیفیت
  • طراحی و سبک
  • ویژگی های بصری
  • برندینگ
  • ویژگی ها و خدمات مضاعف

همانطور که مشاهده می فرمایید، هر کدام از این عوامل و فاکتورها می توانند بر میزان قیمت انواع میز کنفرانس تاثیر گذاشته و در خرید تجهیزات شما را با انتخاب های متنوع روبرو می کنند.

۱. جنس و کیفیت ساخت

همانطور که می دانید، میزهای کنفرانس از متریال های مختلف و گوناگونی مانند چوب، فلز و ترکیبی از چند نمونه مواد طراحی و تولید می‌شوند. میزهایی که از متریال‌های با کیفیت و مقاوم تولید می‌شوند، معمولاً دارای قیمت بالاتری بوده و از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشند.

۲. طراحی و استایل

طراحی و استایل میز کنفرانس نیز یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند بر قیمت تأثیر گذار باشد. میزهایی که دارای طراحی‌های مدرن و لوکس هستند نیز دارای قیمت بالاتری نسبت به انواع ساده تر میزهای کنفرانس می باشند.

۳. اندازه و ویژگی‌ها

میز کنفرانس بینو m5

اندازه میز کنفرانس بینو همچنین ویژگی‌ها و امکانات اضافی نیز می‌تواند بر قیمت تجهیزات اداری خریداری شده، تأثیرگذار باشد. به عنوان نمونه، میزهای بزرگتر با ویژگی‌ها و امکانات اضافه دیگر مانند سیستم‌ مدیریت کابل، پورت‌های USB و الکترونیکی همچنین وجود سیستم‌های صوتی تعبیه شده در میز کنفرانس از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

۴. برند تولید کننده

برندها و تولیدکنندگان سرشناس مانند شرکت برنا یاور ویرا که دارای برندینگ و توانایی های تخصص در زمینه کاری خود هستند نیز به دلیل وجود استانداردهای بالا و کیفیت مناسب عموما دارای قیمتی بالاتر نسبت به محصولات دیگر در بازار مبلمان اداری هستند. در نتیجه، برندهای بزرگ و تولیدکنندگان سرشناس مانند مبلمان اداری بینو، عموما دارای قیمت بالاتری هستند.

۵. ویژگی‌های خاص

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، برخی از میزهای کنفرانس دارای ویژگی‌ها و امکانات خاصی مانند قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم‌های صوتی و غیره هستند. این ویژگی‌ها نیز می‌تواند بر قیمت گذاری محصولات تاثیر گذاشته و باعث افزایش یا کاهش آن گردد.

به طور کلی، قیمت انواع میز کنفرانس بینو می تواند متغیر باشد و در بازه قیمت‌های مختلف طبقه بندی شود. اما نکته مهم برای خرید محصولات، وجود استانداردهای طراحی است که باید حتما در هنگام خرید تجهیزات اداری به آن دقت نمایید. در همین رابطه، مشاورین و کارشناسان ما در دکوراسیون اداری بینو آماده هستند تا با ارائه اطلاعات دقیق و مشاوره خرید مبلمان اداری به شما در خرید از فروشگاه‌ مبلمان اداری بینو کمک نمایند تا در انتخاب محصولات و تجهیزات اداری مورد نیازتان به خوبی اقدام نمایید.

انواع مدل میز کنفرانس بینو

میز کنفرانس بینو m6

میزهای کنفرانس در واقع مهمترین بخش از تجهیزات اداری در پیاده سازی اتاق های جلسات و کنفرانس می باشند. این مدل تجهیزات اداری، در تمامی نشست‌ های کاری و جلسات تصمیم گیری مورد نیاز می باشند. اما همانطور که در صفحه میز کنفرانس مشاهده فرمودید، این میزها دارای انواع گوناگونی هستند که در دسته بندی های متنوعی طراحی و تولید می شوند که مهمترین آنها عبارتند از :

  • میز U شکل
  • مربع تو خالی
  • میز گروهی یا خوشه ای مستطیل
  • میز گروهی یا خوشه ای گرد
  • میز تخته ای
  • میز کلاسی
  • میز کلاس هاروارد
  • میز ضیافت
  • میز هشت ضلعی

متریال میز کنفرانس بینو

انواع میز کنفرانس بینو در طراحی و مدل های مختلف تولید می‌ شوند. میز کنفراس اداری دارای اهمیت ویژه ای بوده و یکی از پر کاربرد‌ترین تجهیزات در سالن هی کنفرانس می باشد. بنابراین، بر اساس نوع جلسات و کاربری های مورد نیاز شرکت ها، با متریال های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. در همین رابطه برخی از مهمترین انواع متریال در ساخت میز کنفرانس بینو عبارتند از :

  1. میز کنفرانس چوبی
  2. میز کنفرانس شیشه ای
  3. میز کنفرانس ام دی اف
  4. میز کنفرانس پایه فلزی

سبک‌های طراحی میز کنفرانس بینو

میز کنفرانس بینو m7

همانطور که می دانید، سبک های رایج در طراحی میز کنفرانس نیز دارای تفاوت هایی می باشند و هر کدام از این سبک ها دارای ویژگی های خاص بوده و شرکت ها و سازمانها بر اساس نوع طراحی داخلی و سبک مورد علاقه خود به خرید این مدلها اقدام می کنند. برخی از این سبک ها که دارای علاقمندان بیشتری هستند عبارتند از :

  • سبک مدرن یا لاکچری
  • سبک کلاسیک

کلام پایانی

میز کنفرانس بینو یکی از مهمترین و برجسته ترین تجهیزات در تجهیز اتاق های کنفرانس می باشد و عنوان شاخص ترین وسیله موجود در اینگونه فضاها مورد استفاده قرار می گیرد. میز کنفرانس امکان اجتماع افراد در جلسات، همایش ها و گرده همایی را برای سازمانها و شرکت هایی که از این مدل جلسات استفاده می کنند را فراهم می آورد. بر همین اساس، برای خرید انواع میز کنفرانس بینو باید به نکات و فاکترهای مختلفی توجه کنید تا بتوانید به شکلی موثر و کارآمد برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود مانند میز کنفرانس اقدام نمایید. در همین رابطه، شرکت برنا یاور ویرا با ارائه خدمات و محصولات خود به صورت کاملا حرفه ای در کنار شماست تا با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت محصولات اداری مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

سوالات متداول

۱. قیمت میز کنفرانس به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل مختلفی در قیمت گذاری انواع تجهیزات اداری مانند میز کنفرانس بینو تاثیر گذار می باشد. جنس و متریال به کار رفته در تولید میز همچنین اندازه، سبک و طراحی میز از عوامل مهم در قیمت انواع میز کنفرانس می باشد.

۲. میز کنفرانس باکیفیت را چگونه خریداری کنیم؟

با توجه به اهمیت متریال میز کنفرانس در ماندگاری و زیبایی آن، پیشنهاد متخصصین ما در مبلمان اداری بینو، خرید از مراکز معتبر و برند در کشور است که دارای رزومه قوی در زمینه تجهیز فضاهای اداری و مبلمان اداری هستند، می باشد.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید