توسط: تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۶ 7 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات درباره انتخاب فرنیچر چیست؟ برای انتخاب فرنیچر استاندارد به چه المانهایی باید توجه کرد؟ انتخاب فرنیچر یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها در فرآیند خرید مبلمان اداری است. جزئیات و وجود تنوع در محصولات می‌تواند منجر به انتخاب‌های اشتباه شود. از این رو بهتر است پیش از انتخاب و خرید فرنیچر ابتدا چندین نکته‌ی مهم را درباره‌ی آن بدانیم. با ما تا انتهای این متن همراه تا این نکات را با هم مرور کنیم.

نکات مهم در انتخاب فرنیچر

درادامه به تشریح و توضیح جزئیات مهم در انتخاب و اجرای فرنیچر و دکوراسیون داخلی فضاهای اداری و کاری خواهیم پرداخت.

۱- چیدمان فضای اداری

یکی از مهمترین نکات در یک فضای اداری بحث چگونگی چیدمان مبلمان اداری ، پارتیشن اداری و دکوراسیون آن است. بطور مثال میز منشی و میز کارمندی باید طوری در فضای اداری قرار گیرد که ارباب رجوع به اسناد و پشت آن دسترسی نداشته باشد .مسئله مهم دیگر در دکوراسیون یک فضای اداری نحوه قرار گرفتن میز منشی است، منشی باید به اتاق مدیریت و درب ورودی مسلط باشد.

۲- اجرای سالن انتظار؛ انتخاب فرنیچر

از دیگر موارد مهم در بحث طراحی و بازسازی دکوراسیون و چیدمان یک فضای اداری نحوه قرار گیری سالن انتظار است زیرا باید در محلی از فضای اداری قرار گیرد که ارباب رجوع به مکانهای خصوصی دسترسی نداشته باشد هنگامیکه میخواهیم برای محیط اداری خود مبلمان اداری مناسب و ارزان تهیه کنیم باید جنس و مدل مبلمان اداری مان به گونه ای باشد که با دکوراسیون و فرم پارتیشن اداری آن محیط تطبیق داشته باشد و به ارباب رجوع حس یک محیط اداری را القا نماید. در بحث چیدمان و مبلمان اداری مهمترین مسئله بحث میز مدیریت است و زیبایی و راحتی آن در دکوراسیون اداری نقش مهمی دارد. باید توجه داشت که پیشرفت تکنولوژی در طراحی میز مدیریت نیز تاثیر گذار است. صندلی میز مدیریت معمولا دارای پشتی بلند است.

۳- ارتفاع و استایل صندلی اداری

ارتفاع صندلی مدیریت قابل تنظیم است بنابراین در طراحی یک میز مدیریت شیک باید توجه داشت که ابعاد آن طوری باشد که در اثر کار زیاد روزانه مدیر دچار درد استخوان و خستگی نشود. یکی از عوامل مهم در طراحی و چیدمان یک فضای اداری نوع رنگ غالب در آن فضاست. نوع کسب و کار و تجارت  در آن فضا در نوع رنگ آن محل تاثیر زیادی دارد. به عنوان مثال دیدن رنگ قرمز فشار خون را بالا میبرد و اشتهای فرد را بالا میبرد به همین دلیل در اغلب رستورانها رنگ قرمز رنگ غالب محیط را تشکیل میدهد. همچنین با دیدن رنگ قرمز کمرنگ واکنشهای منفی را در فرد افزایش میدهد. به همین علت تابلو های اخطار به رنگ قرمز کمرنگ میباشد.

۴- طراحی محیط اداری؛ انتخاب فرنیچر

  1. موارد مورد نیاز و نوع مبلمان اداری و چگونگی چیدمان آن
  2. نوع کاربری مورد نیاز در مبلمان اداری ،پارتیشن اداری ،پارتیشن مدرن، پارتیشن دوجداره و پارتیشن شیشه ای نوع
  3. فعالیت کارمندان و پست آنها
  4. نوع خدماتی که در آن فضا انجام میگیرد.
  5. تقسم بندی شبکه ها و پریزها و کلیدها
  6. تقسیم بندی بر اساس دریچه کولرها و شوفاژ
  7. نور پردازی محیط

آخرین نکته در مورد انتخاب فرنیچر، قیمت آن است. این‌که چه عواملی می‌تواند بر قیمت مبلمان اداری موثر باشد و … ما به شما توصیه می‌کنیم در صورت نیاز مقاله “قیمت مبلمان اداری” را که در آن به صورت کامل و با جزئیات عوامل موثر بر قیمت را بررسی کرده‌ایم را مطالعه کنید.

پیشنهاد ما

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌های رایگان برای خرید فرنیچر با ما در گروه تولید مبلمان اداری بینو تماس بگیرید. گروه بینو بیش از ده سال سابقه در صنعت مبلمان اداری دارد. طراحی، تولید و اجرای دکوراسیون تعداد زیادی از شرکت‌های دولتی و خصوصی جزو افتخارات ما در این چند سال بوده است. شما کافی است با تیم فنی و پشتیبانی ما برای انتخاب فرنیچر تماس حاصل کنید و از مشاوره‌ خرید مبلمان اداری به صورت رایگان استفاده نمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاه کاربران (7 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید