توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

دوران کرونا، صاحبان مشاغل را در همه جا مجبور کرده است تا در مورد نحوه کار و مدیریت فضای اداری خود تجدید نظر کنند. در حال حاضر ایجاد یک طرح بازگشایی برای بازگرداندن کارکنان با خیال راحت به کار یک چالش بزرگ برای صاحبان کسب و کار محسوب می‌شود. اکنون که دفاتر شروع به بازگشایی کرده و پروتکل‌های ایمنی را عملی می‌کنند، یک چالش جدید بوجود آمده است: چگونه دفاتر باید از بازدیدکنندگان استقبال و پذیرایی کنند؟

رعابت نکات بهداشتی به حفاظت از سلامتی کارکنان شما کمک خواهد کرد.
رعابت نکات بهداشتی به حفاظت از سلامتی کارکنان شما کمک خواهد کرد.

مبلمان اداری و دکوراسیون فضای اداری در دوران کرونا

اولین سوالی که باید پرسیده شود، «آیا تجارت من اجازه حضور بازدید کنندگان را می‌دهد؟» بسیاری از صاحبین کسب و کار حداقل در حال حاضر با «نه» قاطعانه به این سال پاسخ می‌دهند. با این حال، به همان اندازه شرکت‌های دیگر وجود دارند که به راحتی نمی‌توانند تجارت خود را بدون اجازه دادن به مشتریان و فروشندگان برای ورود به سازمان و مذاکره با آنان اداره کنند. اگر مشاغل شما در دسته دوم قرار دارد، شما نیاز به برنامه‌ای دارید که پیش از حضور مهمان تمامی جوانب حضور او را در سازمان خود بسنجید و فضا را اماده‌ی حضور او نمایید.

چهار اصل اساسی برای دکوراسیون اداری در دوران کرونا

فاصله‌های اجتماعی، بهداشتی و انتظارات خود را برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا با بازدیدکنندگان به صراحت در میان بگذارید و از آن‌ها برای حفظ امنیت جانی خود و دیگران درخواست کنید که نسبت به انجام آن اقدام کنند. در اینجا چهار نکته اصلی وجود دارد که می‌توانید هنگام ورود از هر مهمان بخواهید، انجام دهد و همچنین مراحلی که می‌توانید برای میزبانی امن از بازدید کنندگان انجام دهید. با ما در ادامه‌ی این گزارش همراه باشید.

لطفاً دست نزنید (یا آن را به حداقل برسانید)

صرف نظر از برنامه‌ای که برای بازدید کننده در نظر گرفته اید، یکی از اهداف اصلی این است که میهمانان هرچه کمتر لمس کنند. از بازدیدکنندگان بخواهید فقط موارد ضروری را لمس کنند. یکی از اقداماتی که شما می‌توانید برای کمک به در هنگام بازدید بردارید این است که او مجبور به تبادل کارت شناسایی و ثبت اسم خود نباشد. و این کار تنها به وسیله‌ی همکاران شما انجام شود.
مبلمان پارچه‌ای را با وینیل جایگزین کنید. صندلی‌های لابی باید با وینیل یا مواد ضد عفونی کننده تعویض و یا مرتب تمیز گردند. برخلاف پارچه، صندلی‌های لابی وینیل به راحتی ضد عفونی می‌شوند. درهای ورودی سنسور دستی را نصب کنید. این قوانین می‌تواند به سلامت در دوران کرونا کمک کند.

دستان خود را بشویید

در دوران کرونا دست‌های خود را بشویید. از مهمانان خود بخواهید وقتی وارد ساختمان شما می‌شوند، دست‌های خود را بشویند. این یکی از ساده‌ترین و موثرترین روش‌ها برای جلوگیری از ورود احتمالی ویروس به داخل فضای اداری شماست. سینک ظرفشویی را می‌توانید برای این دوران در ورودی ساختمان خود نصب کنید. علامت‌گذاری برای شستن دست را اضافه کنید. تصور نکنید مهمانان شما وقتی از در عبور می‌کنند، سینک ظرفشویی را می‌بینند. با استفاده از تابلو آن‌ها را متوجه کنید که این عمل را انجام بدهند.
ضد عفونی کننده دست را در همه جا قرار دهید. ضد عفونی کننده دست باید کاملاً قابل مشاهده باشد و در کل دفتر کار شما قرار گیرد. هرجایی که میهمان می‌تواند با یک سطح تماس پیدا کند (میز پذیرایی، صندلی‌ها، کلیدهای روشنایی، درهای داخلی و موارد دیگر) باید ضد عفونی کننده دست آماده و در دسترس باشد.

ماسک بزنید

اگر چیدمان محل کار یا دفتر کار شما افراد را نزدیک قرار می‌دهد، لازم است که مهمانان خود در هنگام بازدید از ماسک استفاده کنند. اگر میهمانان شما برای ملاقات با گروهی از کارمندان شما هستند، مطمئن شوید که آن کارمندان نیز از ماسک استفاده می‌کنند. بهتر است برای پیشگیری اگر مهمان شما ماسک نداشته باشد برای او ماسک در نظر بگیرید و به قبل از ورود بگویید تا استفاده نماید. به صورت کلی در دوران کرونا ماسک بزنید.

فاصله گذاری

همه ما تاکنون می‌دانیم که حداقل ۱.۵ متر فاصله از یکدیگر توصیه شده است. ترک عادت‌های قدیمی کار دشواری است و در حالی که به کار خود بازگشتیم، برای حفظ فاصله باید مغز خود را دوباره آموزش دهیم. هنگام ورود به بازدیدکنندگان دفتر، سیاست های فاصله دهی اجتماعی سازمان خود را یادآوری کنید. رعایت فصله‌گذاری در دوران کرونا الزامی است.

بازدیدکنندگان را ملزم به رعایت قوانین بهداشتی کنید.
بازدیدکنندگان را ملزم به رعایت قوانین بهداشتی کنید.

پیشنهاد ما

آیا در حال راه اندازی مشاغل هستید و به فکر گسترش فضای اداری هستید؟ آیا دفتر شما نیاز به یک بازسازی کلی دارد؟ آیا می خواهید نسبت به خرید صندلی کارشناسی اقدام کنید؟

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری، صندلی اداری و صندلی کارشناسی دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید