توسط: تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از ما، به صورت گاه به گاه یا تمام وقت، از خانه خود کار می‌کنیم، اهمیت ایجاد یک فضای کاری سازگار و راحت در محل زندگی کاملاً حس می‌شود. انتخاب تجهیزات مختلف اداری در منزل نیاز به آگاهی کامل دارد. شما در انتخاب صندلی اداری برای فضای اداری المان‌های مختلف را می‌دانید. اما آیا برای خرید صندلی اداری برای کار در خانه چنین المان‌هایی وجود دارند؟ آیا تاکنون فکر کرده‌اید در فضای خانه‌های امروزی چگونه می‌بایست صندلی‌های اداری را جانمایی کنید؟ کدام بخش خانه را باید برای فضای اداری خود در نظر بگیرید؟ در ادامه به بررسی این موضوع و بایدها و نباید‌های آن خواهیم پرداخت.

نیاز شما به یک صندلی مناسب و عالی اداری
نیاز شما به یک صندلی مناسب و عالی اداری

چگونه صندلی اداری مناسب و مخصوص برای کار در خانه بیابیم؟

کار در خانه همان طور که می‌دانید یک روش جدید است. این اتفاق در سالهای اخیر با روند رو به رشدی همراه بوده است. با شیوع ویروس کرونا استفاده از این روش کاری بیشتر و بیشتر شد. اما آن‌چه در طول این زمان مشخص شد این بود که چگونه باید فضای اداری مناسبی را در خانه برای خود ایجاد کرد. آیا فضای خانگی و کار از راه دور نیازمند به ایجاد یک فضای اختصاصی است و… در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت. همچنین به صورت کامل نحوه‌ی خرید صندلی اداری مناسب برای کار در خانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

خیلی‌ها اشتباه می‌کنند و این وظیفه را دست کم می‌گیرند. آن‌ها به جای خرید یک صندلی ارگونومیک عالی، فقط به دنبال ارزان‌ترین گزینه ممکن هستند. مشکل این رویکرد فقط این نیست که محصولات با کیفیت پایین‌تر باید سریعتر جایگزین شوند، بلکه صندلی‌های بد باعث معضلات مختلف سلامتی و کاهش بهره وری می‌شوند.

همه ما وقت زیادی را برای کار می‌گذرانیم. بنابراین تهیه بهترین صندلی اداری برای خانه مهم است. این باعث می‌شود تجربه کاری شما بی‌نهایت بهتر شود. بیایید نگاهی به برخی از دلایل این موضوع بیندازیم.

صندلی‌های اداری ناراحت کننده برای سلامتی و بهره وری مضر هستند

آزمایش واقعی یک صندلی راحت این است که آیا می‌توانید مدت طولانی روی آن بنشینید یا خیر. ممکن است بعضی از صندلی‌ها در ابتدا خوب به نظر برسند. اما صندلی‌هایی که از طراحی ضعیفی برخوردار هستند همیشه با نشستن طولانی مدت ناراحتی ایجاد می‌کنند. بدن انسان برای نشستن غیر طبیعی طراحی نشده است. هنگامی که ستون فقرات شما در وضعیتی قرار می‌گیرد که طبیعی نیست، وضعیت بدن شما آسیب می‌بیند. این موضوع می‌تواند مشکلات سلامتی طولانی مدت ایجاد کند. اگر به گفته قدیمی «پیشگیری بهتر از درمان» توجه کنید. هزینه بیشتری برای خرید صندلی اداری مناسب صرف می‌کنید.

آنچه که هر شخص به آن نیاز دارد یک صندلی اداری است. یک صندلی اداری که برای ایجاد پشتیبانی و راحتی بسیار زیاد طراحی شده، مناسب است. همانطور که صندلی‌های ارگونومیک با در نظر گرفتن حالت طبیعی بدن طراحی می‌شوند، این موارد را نیز فراهم می‌کنند. بهترین‌ها بسیار قابل تنظیم هستند. بنابراین می‌توانید صندلی خود را طوری تنظیم کنید که کاملاً از شما پشتیبانی کند. با صندلی اداری از مزایای سلامتی و بهره وری ناشی از وضعیت مناسب بدن بهره‌مند شوید.

صندلی‌های اداری در نهایت نیاز به تعویض دارند

صندلی‌های اداری ارگونومیک باید مدت زمان نسبتاً مناسبی دوام داشته باشند. اما وجود آن‌ها محدود است و در نهایت نیاز به تعویض خواهند داشت. با گذشت زمان، کارایی صندلی اداری شما کاهش پیدا می‌کند. بدیهی است که از دیدگاه ارگونومی اثربخشی به همراه خواهد داشت. سفتی مواد از بین می‌رود. مکانیسم‌های مختلف می‌توانند خراب شوند. در نتیجه راحتی با گذشت زمان از بین برود. اکثر صندلی‌های اداری مناسب باید ۴۰ یا ۷ ساعت در هفته مورد استفاده قرار گیرند.

اگر صندلی شما به پایان عمر خود نزدیک می‌شود، احتمالاً شما از قبل می‌دانید. این امر می‌تواند زمانی آشکار شود که به اندازه قبل راحتی یا پشتیبانی ایجاد نمی‌کند یا شاید به نظر ساده به نظر برسد. در هر صورت، برنامه ریزی پیش رو بهترین اقدام است و شما باید یک جایگزین موثر را از قبل تنظیم کنید.

صندلی اداری برای پشتیبانی کمر

یک دلیل مهم برای انتخاب صندلی اداری ارگونومیک این است که آن‌ها به طور خاص برای پشتیبانی از کمر طراحی شده اند. در حالی که صندلی‌های معمولی چنین نیستند. این یک ویژگی به خصوص مهم است و باید در انتخاب صندلی خود یک اولویت مطلق باشد.

مطالعات نشان داده است صندلی‌هایی که فاقد پشتیبانی کمر هستند، پشت و کمر ا در وضعیت غیر طبیعی قرار می‌دهند. این امر منجر به خستگی عضلات ناحیه کمر و خارج شدن از موقعیت طبیعی خود می‌شود. به دیسک‌های ستون فقرات فشار وارد می‌کند. جریان خون در بافت نخاعی کاهش می‌یابد. همه اینها باعث خستگی عضلات پشت می‌شوند. فشار زیادی به دیسک‌ها وارد می‌کنند. حتی می‌توانند اعصاب خرد شده در پشت را ایجاد کنند.

صندلی‌های اداری با پشتیبانی کمر بسیار واضح است که از این وضعیت جلوگیری می‌کنند. راحتی و گردش خون طبیعی که در آن‌ها ایجاد می‌شود به شما کمک می‌کند تا آرامش بیشتری داشته باشید. حالت صحیحی به شما می‌دهد. و به نوبه خود باعث می‌شود که در کار، کارایی بیشتری داشته باشید.

نیاز شما به یک صندلی مناسب و عالی اداری
نیاز شما به یک صندلی مناسب و عالی اداری

صندلی اداری مناسب برای بهبود وضعیت بدن

وضعیت صحیح بدن یکی از بزرگترین مزایای داشتن صندلی اداری با کیفیت ارگونومیک است. به همان اندازه می‌تواند دلیل سرمایه‌گذاری در صندلی‌های اداری باشد.

مراحل مختلفی وجود دارد که برای حفظ وضعیت خوب بدن لازم است. بدیهی است تهیه صندلی اداری برای خود مهم است که به شما امکان راحتی و آسایش بیشتری بدهد.

نتیجه گیری

شما به صندلی نیاز دارید که:

  • به شما امکان دهد پاها را صاف نگه دارید یا روی زمین یا روی تکیه گاه قرار داده شود.
  • فاصله کمی از پشت زانوها و جلوی لبه صندلی ایجاد می‌کند.
  • می‌تواند به گونه‌ای قرار گیرد که اجازه دهد زانوهای شما زیر سطح باسن شما باشند.
  • دارای پشتی قابل تنظیم است که به شما کمک کند موقعیت مناسبی برای حمایت از کمر و ستون فقرات خود پیدا کنید.
  • به شما امکان می‌دهد تا به راحتی موقعیت خود را تغییر دهید. بنابراین شما مدت طولانی دقیقاً در همان وضعیت نخواهید نشست.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید