توسط: تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row height=”small” us_notification=”” notification=””][vc_column][vc_column_text]

 

آیا می دانستید صندلی های اداری برای پشت کارکنان شما مناسب هستند؟ درسته.

بدون صندلی اداری مناسب، کارکنان شما از درد شدید کمر رنج می برند. شرکت بینو bayno در اینجا به شما در مورد گزینه های صندلی اداری می گوید که می تواند درد کمر را کاهش دهد و بهره وری کار را افزایش دهد.

صندلی اداری ارگونومیک برای انواع محیط های اداری مناسب هستند.

پشتی این صندلی ها بدن کاربران را پشتیبانی مناسب می کنند؛ این شامل پشتیبانی از پشت و کمر است.

صندلی های زیادی نمی توانند به درستی از پشت و کمر حمایت کنند. دسته های صندلی از دست ها کاربر حمایت می کنند، زیرا پشتیبانی از دست ها به دلیل قابل تنظیم، کمک می کند تا کاربران بتوانند وضعیت مناسب شانه های خود را حفظ کنند و به پشتیبانی بهتر کمک می کند.

صندلی های ارگونومی برای پشتیبانی کمر بسیار عالی هستند، زیرا پشتیبانی از پشت و شانه را به خوبی انجام می دهند.

هنگامی که صندلی های اداری پشتیبانی کافی ندارند و شانه ها به درستی پشتیبانی نمی شوند، درد اتفاق می افتد و آسیب های مزمن می تواند رخ دهد.

صندلی های اجرایی ارگونومیک از پارچه های چرمی یا پارچه ها با کیفیت بالا ساخته می شوند.

صندلی های ارگونومیک دارای پشتی هستند و بهترین پشتیبانی کمر را ارائه می دهند زیرا آنها به ویژگی های ستون فقرات کاربران متصل می شوند.

اگر بخواهید صندلی های اجرایی ارگونومیک فوق العاده راحت را بخرید، برای صندلی های اجرایی که دارای تمام ویژگی های ارگونومیک هستند و قابلیت تنظیم دارند استفاده کنید. شما حتی می توانید تنظیمات ارتفاع را برای بهینه سازی راحتی انجام دهید.

اگر امروز به مبلمان زیبا و قیمت مناسب مناسب نیاز دارید با بینو تماس بگیرید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع صندلی اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2Fhome-fullscreen-sections%2F%25D8%25B5%25D9%2586%25D8%25AF%25D9%2584%25DB%258C-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید