توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی های مبلمان اداری مدرن چیست؟ مبلمان اداری خوب چه ویژگی هایی دارد؟ فناوری و استفادۀ درست از آن نیروی محرکه در دنیای مدرن برای هر سازمانی است. فناوری به ما امکان می‌دهد تا عملاً از هر کجا، هر زمان و هر مکان کار کنیم و دیگر مکان جغرافیایی مهم نباشد هرچند تعدادی از شرکت‌ها بخواهند با این موضوع مخالفت کنند بازهم فناوری در آینده‌ی نزدیک آن‌ها را مجاب به دورکاری خواهد کرد.

به همین دلیل است که تعدادی از جامعه‌شناسان و سازمان پژوهان معتقدند که در حال حاضر دنیای ما کوچکتر از هر زمان دیگری است. مشاغل در تهران، رشت، شیراز، استانبول، برلین، توکیو و… می‌توانند همزمان در سنگاپور و کانادا کنفرانس برگزار کنند. مدیریت می‌تواند بیشتر با کارمندان کار کند. و کارمندان می‌توانند در صورت نیاز مکان را تغییر دهند. اکثر مدارک و اسناد با سیستم های کامپیوتری جاه به جا می‌شوند، سیم‌ها و کیبوردها جایگزین افراد و تحصیل داران شده است و در آینده‌ی نزدیک این امکان وجود دارد که ان‌ها نیز با توجه به فناوری‌های جدید و پیش رو از فراموش شوند و جای خود را به سیستم‌های جدیدتری بدهند.

مهمترین ویژگی های مبلمان اداری مدرن

ویژگی های مبلمان اداری مدرن m1

تغییر مداوم برای مبلمان اداری مدرن به چه معناست؟ اول و مهمترین: سازگاری. مبلمان اداری با کیفیت، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با راحتی و کارآمدی بتوانند با محیطی که پیوسته در حال تغییر است سازگار شوند. سبک‌تر، باریک‌تر، قابل تنظیم، ارگونومیک و سازگار با محیط زیست از دیگر ویژگی‌های است که مهم تلقی می‌شود. البته با کمتر شدن فرآیند بروکراسی و با کاغذبازی کمتر در محیط‌ های شرکتی معاصر، کمتر به کابینت‌ها و کشوهای ذخیره‌سازی بزرگتر اداری احتیاج داریم. گرایش مبلمان اداری مدرن به سمت طراحی مدولار با قابلیت جدا شدن و پیکربندی مجدد بدون ایجاد اختلال در روند کار و دیوارها و پارتیشن‌های حریم خصوصی به همین منظور افزایش پیدا کرده است.

۱. اتاق های همایش چند منظوره

اکثر قطعات مبلمان اداری مدرن می‌توانند اهداف مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال، میزهای کنفرانس معاصر اکنون اغلب از میزهای جداگانه و با قابلیت تغییر در حالت طراحی و تولید می‌شوند و می‌توانند در انواع مختلف اتاق‌های کنفرانس‌ها پیکربندی شوند. میز کارگروهی از دیگر میزهای اداری است که در حال حاضر بسیار پرکاربرد است زیرا علاوه بر این که به کارمندان امکانات لازم برای انجام کارهای روزانه را می‌دهد این امکان را فراهم می‌کند که در صورت لزوم آن را به عنوان یک میز جلسه و یا میز کارگروهی نیز برگزینند.

۲. مبلمان در اتاق‌ها؛ ویژگی های مبلمان اداری مدرن

حتی اتاق‌های کوچک و اتاق‌های شخصی که در طراحی فضای باز به کار می‌روند نیز به مبلمان اداری تجهیز شده‌اند و از انعطاف‌پذیری، حریم خصوصی، رنگ و پایداری آن‌ها برای کارایی بیشتر استفاده می‌کنند.

۳. صندلی‌های اداری با ماندگاری طولانی‌تر

صندلی‌های اداری مدرن چطور؟ صندلی، صندلی است، درست است؟ خوب، واقعاً نه! ماهیت طراحی فضای باز، مشارکتی و بسیار انعطاف‌پذیر فضای جدید شرکت‌ها تقاضای بیشتری برای صندلی‌های اداری و صندلی‌های اداری ایجاد می‌کند. دفاتر به سمتی می‌روند که به کارمندان به صورت شبانه روزی نیازمند هستند و یا به آن‌ها آزادی عمل حضور در ساعات مختلف را می‌دهتد از این رو استفاده از صندلی اداری مناسب و ارگونومیک می‌تواند بسیار مهم و اساسی باشد. صندلی‌های اداری باید بسیار قابل تنظیم باشند تا افراد مختلف با ساختار بدنی متفاوت بتوانند از آن استفاده کنند. در مورد خرید صندلی اداری مقاله‌های کدام صندلی اداری و خرید صندلی کارشناسی می‌تواند به شما در خرید مناسب کمک بسیاری کند.

۴. میز اداری؛ ویژگی های مبلمان اداری مدرن

میز اداری کار اغلب عنصر اصلی یک فضای اداری است. همچنین جایی است که به احتمال زیاد بیشتر روز کار خود را سپری می کنید. بنابراین منطقی است که کمی وقت بگذارید و تعیین کنید میز کار شما به چه شکل است. مواردی که می بایست برای خرید میز اداری در نظر بگیرید عبارت اند از : نوع کار، فضای در اختیار، جنس و مترال مورد نظر، بودجه و ….

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به ویژگی های مبلمان اداری مدرن فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر دکوراسیون داخلی نظیر صندلی اداری، میز اداری و پارتیشن اداری یا کتابخانه اداری دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی داخلی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه کاربران (0 دیدگاه)

  1. بازتاب: چگونه فضای اداری پذیرش خود را طراحی نماییم؟ | مبلمان اداری بینو

دیدگاهتان را بنویسید