توسط: تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

تقریباً تمامی ما به عنوان یک کارمند، مدیر، کارشناس و… در هر کدام از بخش‌هایی که مشغول به کار هستیم، چه زمانی که به صورت دور کار مشغول به کار هستیم و چه زمانی که در دفتر کاری خود حضور داریم قسمت عمده‌ای از روز خود را در مقابل سیستم‌های کامپیوتری می‌نشینیم. با توجه به نسلی که به زندگی سالم و تناسب اندام متمرکز است و آن را از ویژگی‌های زندگی سالم خود می‌داند، مهم است که به سلامت جسمی کارمندان خود که از این نسل هستند، توجه ویژه‌ای داشته باشید. حفظ سلامت و ایجاد فضایی مملو از آرامش برای پرسنل سطح بالاتری از بهره‌وری را برای کسب و کارتان تضمین می‌کند. اگر به این موضوع فکر می‌کنید نمی‌بایست از نقش صندلی اداری شایسته، خوب و مناسب را در کسب و کار خود غافل شوید. خرید صندلی اداری مناسب می‌تواند به مقداری زیادی به سلامت و افزایش روحیه کارمندان شما کمک کند.

صندلی اداری بدون اینکه شما آگاه باشید شان سازمان شما را تغییر می‌دهد.
صندلی اداری شایسته بدون اینکه شما آگاه باشید شان و جایگاه سازمان شما را تغییر می‌دهد.

انواع صندلی‌ اداری کدام‌اند؟

صندلی‌ اداری شایسته و مدرن شخصی می‌شود، به این معنا که ما همه‌ی کارها را روی آن‌ها انجام می‌دهیم. خواه یک پروژه انفرادی باشد و یا یک بحث تیمی. بهترین حالت برای بدن شما این است که به صورت کامل در آن جای بگیرد و احساس راحتی داشته باشد. بنابراین، نیاز به خرید صندلی اداری شایسته، خوب، محکم و با پشتیبانی کافی و ارگونومیک در سازمان شما به شدت احساس می‌شود حتی اگر کارمندان شما آن را به زبان نیآورند.
خریدن و چیدمان مبلمان اداری مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد. در خرید صندلی اداری شایسته و خوب نیز می‌بایست ابتدا انواع صندلی را بشناسیم و سپس به خرید اقدام نمایید. اگر شما می‌خواهید انتخابی بهتر داشته باشید می‌توانید مقاله‌های “چرا در دفاتر اداری به صندلی اداری ارگونومیک نیاز داریم؟” و “نحوه‌ی انتخاب صندلی اداری مناسب چگونه است؟” را مطالعه کنید تا خرید بهتر و مطمئن‌تری داشته باشد.

صندلی‌ اداری مدیریتی

صندلی مدیریتی یکی از مهم‌ترین ارکان دفتر مدیریت و مدیران بالادستی یک شرکت محسوب می‌شود. اهمیت صندلی مدیریت به این علت است که تقریباً تمامی تصمیمات حیاتی و چشم انداز آینده‌ی شرکت به وسیله‌ی فردی که از آن استفاده می‌کند، گرفته می‌شود. از این جهت صندلی اداری شایسته برای مدیریت می‌تواند یکی از مهم‌ترین بخش‌های انتخاب مبلمان اداری در یک کسب و کار باشد. راحتی در صندلی اداری وظیفه یک مبلمان اداری کاربردی است. یک صندلی اداری و صندلی مدیریتی خوب می‌بایست فابلیت این را داشته باشد که برای انواع مختلفی از بدن از قبیل وزن، قد و … مورد استفاده قرار گیرد. نکته‌ی مهم‌تر را از خاطر نبریم که صندلی مدیریتی می‌بایست برای طیف وسیعی از فعالیت‌ها کاربرد داشته باشد. صندلی مدیریتی شایسته و خوب قالباً مجهز به تنظیمات ارگونومیک برای راحتی فرد، برای انجام و تناسب کار او با میز مدیریت است. صندلی مدیریت ارگونومیک وظیفه‌ای مهم در حفظ کمر، پشت و گردن مدیر و جلوگیری از خستگی او دارد. یادمان باشد در خرید صندلی مدیریتی می‌بایست به قابلیت حرکت آن نیز توجه کنیم.

صندلی کارشناسی

صندلی کارشناسی و اجرایی برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است و به خاطر تنوع در طراحی و ارگونومی خاص برای حمایت از کاربر یکی از انواع مهم صندلی اداری است. صندلی اداری شایسته، خوب و ارگونومیک به همراه طراحی خاص و مدرن با وجود بالشتک در کمر و پشتی گردن برای راحتی و حفظ حالت طبیعی کارشناس و به صورت اختصاصی طراحی شده است. انتخاب ایده‌آل برای یک دفتر شخصی یا منزل، یک صندلی اداری و اجرایی با قابلیت‌های حمایتگری بسیار جهت انجام امور روزانه و سپری کردن زمان طولانی کار است. 

صندلی کنفرانس

از پیشرفت و نوع مذاکرات خود در جلسات نگران نباشید تا زمانی که مهمانان شما راحت باشند. یادتان باشد به همه آنچه شما می‌گویید توجه خواهند کرد تا زمانی که احساس خستگی و درماندگی در حین اجرای جلسه به آن‌ها دست ندهد. صندلی کنفرانس برای نشستن به مدت طولانی طراحی شده‌ است تا کارمندان به طور فعال درگیر بحث‌های مداوم باشند. صندلی کنفرانس یکی از مهم‌ترین انواع صندلی اداری شایسته برای سازمان است.

صندلی انتظار

یک استارت آپ همیشه به دنبال گزینه‌های طراحی انعطاف‌پذیر برای چیدمان جدید دفتر است. صندلی‌ انتظار شیک و مدرن بهترین راه‌حل برای صرفه جویی در فضا برای محل کار هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های صندلی انتظار این است که سبک و قابل حمل باشد. قابلیت جابه جایی این اجازه را به شما می‌دهد که در صورت نیاز آن را به اتاق آموزش یا اتاق جلسات خود ببرید.  یک صندلی انتظار مقبول و شیک به راحتی تمیز می‌شود و به کافه تریا یا اتاق تفریحی شما اضافه می‌شود. صندلی انتظار یکی از انواع صندلی اداری است. انتخاب صندلی شایسته ی انتظار می‌تواند باعث زیبایی فضای اداری کسب و کار شما شود.

صندلی دسته محصلی

وضعیت خوب نشستن هنگام کار باعث ایجاد یک کارمند سازنده می‌شود. صندلی‌های پیش‌نویس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با سطوحی در سطح بالاتر، مانند میزهای ایستاده و میز اداری یا میز ملاقات و پذیرش با ارتفاع بلند، جفت شوند. وجود صندلی دسته محصلی با قابلیت تنظیم ارتفاع و یک حلقه پا برای پشتیبانی این صندلی می‌تواند کاربردهای فراوانی را برای این صندلی ایجاد کند. بیشتر این صندلی‌ها برای چرخش آسان همراه با کاستورها نیز ارائه می‌شوند. اگر یک میز با ارتفاع استاندارد دارید، صندلی پیش‌نویس بهترین گزینه شما نیست زیرا فضای کافی برای قرار گرفتن راحت پای شما در زیر میز کار وجود نخواهد داشت.

صندلی اداری شایسته‌ی کسب و کاری است که خود را می‌خواهد مدرن کند.
صندلی اداری شایسته‌ برای کسب و کاری است که خود را می‌خواهد مدرن کند.

چگونه بهترین صندلی اداری و صندلی اداری شایسته را انتخاب کنیم؟

یکی از چالش‌های پیش روی کارفرما و کارمند در هر سازمانی انتخاب صندلی اداری است. شاید از نگاه ناظر این یک اتفاق ساده باشد اما زمانی که بدانیم صندلی اداری خوب می‌تواند چه اثراتی بر عملکرد، بهبود کارایی و سلامتی کارکنان بگذارد بی‌شک زمان بیشتری را برای انتخاب و خرید آن برای سازمان خود می‌گذاریم. ما در مقالات”خرید صندلی کارشناسی- چه ویژگی‌هایی را درنظر بگیریم؟” و “صندلی کارشناسی ارگونومیک و افزایش عملکرد کارمندان” پیشتر در مورد انتخاب و نقاط مثبت انتخاب صندلی اداری خوب با شما سخن گفته ایم. اما به اجمال و در ادامه‌ی این متن یه صورت قهرست‌وار آن‌ها را با یکدیگر مرور خواهیم کرد:
-صندلی اداری شایسته برای سازمان شما ارگونومیک است.
صندلی اداری شایسته و خوب قابلیت شخصی سازی متناسب با وضعیت بدن هر کارمند را دارد.
صندلی اداری مدرن می‌تواند باعث افزایش سلامتی کارکنان شود.
صندلی اداری مناسب بازدهی و عملکرد کارکنان را بهبود داده و میزان رضایت مندی آن‌ها از شغل‌شان را افزایش می‌دهد.

پیشنهاد ما

آیا در حال راه اندازی مشاغل هستید و به فکر گسترش فضای اداری هستید؟ آیا دفتر شما نیاز به یک بازسازی کلی دارد؟ آیا می خواهید نسبت به خرید صندلی کارشناسی اقدام کنید؟

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر صندلی اداری و صندلی کارشناسی دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید