توسط: تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : با توجه به اینکه بیشترین ساعاتی را که فرد روی صندلی می‎نشیند مربوط به محل کار وی می‎باشد. برای خرید صندلی کارشناسی مجموعه‎ ای را گردآوری کرده که علاوه بر زیبایی به حفظ سلامت پرسنل شما نیز به عنوان برترین ویژگی کمک می‎کند. در راهنمای خرید صندلی کارمندی، رضایت کارمندان و پرسنل شما برای مبلمان اداری بینو مهم است. این شرکت سعی کرده با ارائه مجموعه متنوعی از صندلی کارمندی این موضوع را ثابت نماید. بحث استانداردهای طراحی و همچنین ارگونومی نیز در محصولات این شرکت به خوبی دیده شده است.

صندلی اداری؛ خرید صندلی کارشناسی

هر چقدر که صندلی شما در محل کار راحت و یا در اصطلاح ارگونومیک باشد، اگر از آن درست استفاده نکنید، عوارض ناخوشایندی ممکن است برای بدنتان اتفاق بیفتد. آدمی سال‌ها تجربه کرد تا بفهمد چه چیزی برای نشستن مناسب‌‎تر است. پس از آن هم سال‌ها آزمایش کرد تا بداند که درست نشستن چگونه است. در منزل، محیط کار، خیابان، فضای باز و همه جا شما برای نشستن به این وسیله نیاز دارید. صندلی یکی از لوازمی است که باید در طراحی و ساخت آن حتما استانداردها و نکات ایمنی و حفاظتی رعایت شود. اگر این استانداردها و نکات ایمنی رعایت نشود، باعث ایجاد امراضی از قبیل: کمر درد، پا درد و ناراحتی‌های عضلانی و اختلال در سلامتی جسمانی می‌شود.

انتخاب و خرید صندلی کارشناسی اداری

خرید صندلی کارشناسی m2
در انتخاب و خرید صندلی‌ کارشناسی اداری مناسب به واسطه بی‌حرکت بودن تکیه‌گاه و نشیمن‌گاه به شخص اجازه نمی‌دهند که به راحتی بالاتنه خود را در وضعیتی که تمایل دارد حرکت دهد. برای حل این مشکل کاربر از پشتی صندلی فاصله می‌گیرد که در نتیجه حمایت پشتی صندلی را از دست می‌دهد. از طرفی بیشتر صندلی‌های کاری، تمام مناطق چهارگانه ستون فقرات را به طور یکسان پوشش نمی‌دهند. تغییر وضعیت بدن در حالت نشسته توسط مفاصل لگن و ران، زانو و مچ پا صورت می‌گیرد. یک صندلی کاری ایده‌آل می‌بایست امکان حرکت مناسب این مفاصل را فراهم کند. در صورتی که ‌نمی‌توانید ارتفاع صندلی خود را به‌ گونه‌ای تنظیم کنید که پاهای شما به زمین برسند یا به طور کلی صندلی قابلیت تنظیم ندارد، از زیرپایی استفاده کنید.

مشخصات استاندارد صندلی کارمندی

  • تنظیم پشتی صندلی کارشناسی و چگونگی قرار گرفتن مهره ها روی آن از مهمترین عوامل است.
  • قسمت میانی صندلی کارشناسی نباید گردش خون در پاها به خصوص در زانوها را دچار اختلال کند و خون در زانو ها جمع شود.
  • آرنج ها نیز باید به صورت ۸ از شانه ها فاصله داشته باشد.
  • پشتی صندلی کارشناسی شما باید از انواع فنری باشد.
  • یک صندلی کارشناسی اداری خوب باید تکیه‌گاهی مطمئن و راحت برای بدن شما ایجاد کند که برای انجام وظایف‎تان مناسب باشد.
  • گردش خون به سمت اعضای پایین‌تر بدن، نباید قطع شود.
  • حفظ یا تغییر وضعیت به آسانی صورت گیرد.
  • تکیه‌گاهی برای ستون فقرات داشته باشد.
  • سطح آن، اصطکاک لازم را برای جلوگیری از لغزش و سرخوردگی داشته باشد.
  • رطوبت‌پذیر باشد.
  • دسته صندلی کارشناسی نیز می‌تواند ماهیچه‌های گردن و شانه را محافظت کند و به‌ عنوان تکیه‌گاهی برای بلند شدن، مورد استفاده قرار گیرد.

نشستن می‌تواند به طور جدی کار سخت و طاقت فرسایی باشد. شاید جالب باشد که بدانید برخی از استرس‌زاترین و شدیدترین مشاغل موجود در جهان حتی نیاز به ایستادن کارمندان ندارند. به عنوان مثال، مسئول برقراری و ارتباطات اضطراری و مهم ممکن است در طول ساعت کاری خود زیر فشار کاری تماس‌ها و استرس باشد بدون اینکه هرگز صندلی خود را ترک کند. کارمندان امنیتی شرکت‌ها و سازمان‌های مهم باید بتوانند راحت بنشینند در حالی که چشم و گوش خود را به سمت کار خود متمرکز می‌کنند.

افرادی که در اتاق‌های کنترل فرآیند کار می‌کنند باید تعداد بیشماری از سیستم های مهم را کنترل کنند تا اطمینان حاصل شود که هزاران نفر، اگر نه میلیون‌ها نفر، خدمات خود را به خوبی دریافت می‌کنند و از امنیت کافی حین انجام کار برخوردارند. این مشاغل و سایر مشاغل دارای استرس بالایی هستند و از اهمیت بالایی برخوردارند، اما همه آن‌ها «مشاغل پشت میزی» محسوب می‌شوند. آسایش و ثبات برای کمک به افراد در این موقعیت‌ها لازم و ضروری است آن‌ها می‌بایست ذهن خود را معطوف به کارهای اساسی خود کنند، بنابراین خرید صندلی کارشناسی با کیفیت بالا و ارگونومیک برای آن‌ها بسیار مهم است.

مزایای خرید صندلی کارشناسی

خرید صندلی کارشناسی m2

حتی اگر صنعت شما هیچ ارتباطی با مشاغلی که گفته شد نداشته باشد و از آن شرایط برخوردار نباشد، خرید صندلی‌ کارشناسی باکیفیت یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه هستند زیرا مزایای بی‌شماری برای کارمندان شما فراهم می‌کنند. بررسی های تیم فنی و تحقیق و توسعه ی بازار شرکت ما، پس از سال‌ها تجربه ما را به این نتایج بسیار خوبی در خرید صندلی اداری رسانده است که در این گزارش آن‌ها را تقدیم به شما خواهیم کرد. پس اگر به دنبال خرید صندلی کارشناسی و صندلی اداری هستید تا انتهای این گزارش تحلیل همراه ما باشید.

در خرید صندلی کارشناسی و صندلی اداری رعایت نکات ابتدائی اما اصولی می تواند رضایت کارمندان از کسب و کار را به شدت تحت تاثیر خود قرار دهد و آن را به بالاترین حد برساند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های خرید صندلی کارشناسی موفق که می بایست پیش از خرید در نظر گرفته شود عبارت است از:

۱. راحتی و آسایش کارمند

خرید صندلی کارشناسی می‌بایست رویکردی متناسب با مدل کاری داشته باشد و اما اگر بخواهد به گونه‌ای انتخاب شود که در هزینه‌ها صرفه جویی کند و به ویژگی‌های کاری توجه نکند در بلند مدت می‌تواند مشکلات بیشتری را ایجاد کند. به عنوان مثال، صندلی‌ اداری با گزینه‌های محدود در تغییر در ارتفاع، چرخ‌ها و نشیمن‌گاه می‌توانند برای افرادی که از هیکل و قد بزرگتر و بلندتری برخورداراند ناراحت کننده باشد و منجر به درد کمر، گردن و شانه شوند. صندلی‌ اداری ارگونومیک با ویژگی‌های قابل تنظیم به کارمندان کمک می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری راحت بنشینند و بهره وری بالاتری داشته باشند.

۲. دوام بالاتر

خرید صندلی کارشناسی ثابت و بدون قابلیت تغییر در حالت در ابتدا ممکن است یک صندلی بسیار مقرون به صرفه و خوب به نظر برسد اما آیا می‌تواند فشارهای جسمی و روحی کارمندان شما را کم کند؟ در این صورت می‌بایست خیلی زودتر از آن چه که فکر می‌کنید آن‌ها را جایگزین کنید. زیرا به خوبی و بعد از بررسی‌های ساده متوجه خواهید شد که آن چه را که به عنوان صندلی کارشناسی خریداری نموده‌اید منجر به کاهش بهره‌وری کارمندان شما شده است. صندلی‌های اداری با وزن مناسب و طراحی ارگونومیک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر دوام بالا بتوانند مدت زمان بیشتری برای کارمندان و ادارات کاربری داشته باشند.

۳. ویژگی های ارگونومی

اگرچه به راحتی می‌توان این را پذیرفت که نشستن روی صندلی اداری و صندلی کارشناسی در تمام روز به معنای خطر آسیب دیدگی در محل کار بسیار کمتر از مشاغل فعال است، اما صندلی کارشناسی که گزینه‌های تنظیم‌پذیری کمتری دارند کارکنان شما را در معرض خطر ابتلا به شرایط ناتوان کننده، مانند کمر درد، دردهای عضلانی، درد مهره‌ها و… قرار می‌دهند. صندلی‌هایی که قابلیت تنظیم بیشتر را دارند، احتمال نشستن کارمندان را برای مدت طولانی در موقعیت‌های غیر طبیعی را کاهش می‌دهد. نتیجه‌ی آن کاهش خطر آسیب‌هایی مانند سندرم تونل کارپ، کمر درد و خستگی چشم است.خرید صندلی کارشناسی ارگونومیک می‌تواند از احتمال آسیب کارمندان کم کند و این در بلند مدت می‌تواند از نظر بیمه و تعداد روزهای کار کارمندان و ساعاتی کاری آنان برای شما سودمند باشد.

۴. ضمانت

ضمانت کارکرد می‌تواند به عنوان یکی از فاکتورهایی باشد که شما را به سمت انتخابی درست‌تر ببرد. تولیدکنندگانی که از کارایی و دوام کالای خود مطمئن هستند برای ان ضمانت‌های طولانی‌تری در نظر می‌گیرند. این موضوع می‌تواند علاوه بر کیفیت مسئولیت‌پذیری تولید کننده را نشان دهد از این رو هنگام خرید صندلی کارشناسی و صندلی اداری می‌توانید به این نکته نیز توجه کنید.

تناسب انتخاب صندلی با محیط کار

اگر شما یک کسب و کار بسیار پیشرو هستید می‌بایست در انتخاب صندلی به این نکته توجه کنید، تفاوت بسیاری وجود دارد بین شرکت و سازمانی که دولتی است و شرکت و سازمانی که در فضای استارت اپ کار می‌کند. انتخاب‌ها در این دو فضا می‌توانند مسبب پیشرفت شود. اگر دقت کنید می‌توانید متوجه شوید که توجه به کارایی و راحتی کارمندان در کسب و کارهای نوین توانسته بهره وری بالاتری برای آنان به ارمغان بیاورد. پس قبل از انتخاب به سازمان خود، هدف و کارمندان خود فکر کنید. در فضای استارت آپ، این همسانی به وضوح دیده می شود و خرید صندلی کارشناسی بر طبق این استاندارد انجام می گیرد.

کلام پایانی

آیا در حال راه اندازی مشاغل هستید و به فکر گسترش فضای اداری هستید؟ آیا دفتر شما نیاز به یک بازسازی کلی دارد؟ آیا می خواهید نسبت به خرید صندلی کارشناسی اقدام کنید؟

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر صندلی اداری و صندلی کارشناسی دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

به یاد داشته باشید، نشستن همیشه یک کار ساده نیست. همانطور که در بالا ذکر شد، فاکتورهای زیادی در تولید و تمرکز فرد هنگام نشستن در محل کار تأثیرگذار است. علاوه بر این، برخی از مشاغل به مدلی از صندلی کارشناسی و مبل و صندلی اداری نیاز دارند که می‌تواند کاملترین پشتیبانی را داشته باشد. قبل از تصمیم گیری درباره خرید صندلی کارشناسی و صندلی اداری برای محل کار خود، بهتر است مزایای استفاده از صندلی متناسب را در نظر بگیرید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید