توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

نکات مورد توجه در هنگام خرید مبلمان اداری

خرید جدید مبلمان اداری شرکت شما فرصتی برای به روز رسانی دفتر است که آن را کارآمد تر و نماینگر تصویر شرکت شما است. زمانیکه وسایل جدید جایگزین شوند، زمان زیادی طول می کشد، بنابراین مهم است که با توجه به تصمیمات خود، نیازهای فعلی و آینده خود را دقیقا در نظر بگیرید. خرید مبلمان جدید شرکت های بزرگ یک کار مهم است، اما لازم نیست که قاطعانه باشد. با توجه به این پنج نکته قابل کنترل هستند.

فضای در دسترس

قصد دارید تا بدانید که چه مقدار از مبلمان اداری مورد نیاز است و در فضای موجود مناسب خواهد بود. اینجا تعدادی ایده برای نحوه شروع کار وجود دارد.

  • چند تا از همکاران به فضای کار فردی یا دفاتر خصوصی نیاز دارند؟
  • آیا شما نیاز دارید که فضا را برای پروژه های گروهی و جلسات فراهم کنید؟
  • فضای ذخیره سازی چقدر برای فایل ها، کتاب ها و سایر مواد مورد نیاز است؟

نیازهای کارکنان

هر کدام از کارکنان باید در چه مقدار فضا کار کنند؟ برای ذخیره سازی؟ فضای ذخیره سازی اقلام شخصی مانند کیف پول یا وسائل جانبی را فراموش نکنید. آیا آنها به حفظ حریم خصوصی نیاز دارند یا می توانند همکاران در گروه ها یا خوشه ها کار کنند؟ به کارکنان چه توصیه ای می کنید؟ آنها کسانی هستند که کار خود را می دانند؟ از آنها بپرسید که چه چیزی می تواند آنها را کارآمدتر یا سازنده تر کند.

ارگونومی

مبلمان مناسب ارگونومیک باعث کاهش فشار بر کارکنان شما، کاهش بیماری های آن ها و بهبود روحیه و بهره وری خواهد شد. صندلی اداری ارگونومیک رایج ترین قطعات ارگونومیک هستند که می توانید به لیست خرید برای مبلمان اداری شرکت خود اضافه کنید.

کیفیت

شما برای سالها از مبلمان اداری خود استفاده خواهید کرد. مطمئن باشید که بهترین کیفیت را را خریداری کنید. به دنبال ضمانت و پشتیبانی باشید. خرید مبلمان جدید و با کیفیت یک وظیفه مهم است. برای ایجاد محیطی که تصویر و ارزش های شرکت شما را نشان دهد، در حالی که کارآمد، الهام بخش و ایمن باشد، باید توجه زیادی داشته باشید. کمی پیش بینی و برنامه ریزی برای خرید مبلمان اداری خود داشته باشید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۶۰۴۶۲۵۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید