توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

کارکنان دفتر انتخاب شده اند تا ساعات طولانی تر را در محیط کار مشغول باشند، این ممکن است حجم کار سنگین تر را در طولانی مدت ایجاد کند. اما آیا شما فکر کرده اید که آیا طرح و مبلمان دفتر شما ممکن است مانع از بهره وری شود؟ با پیشرفت فرآیندهای کسب و کار، نیاز به طرح های هوشمند و مدرن برای فضای اداری افزایش می یابد. برخی از مبلمان اداری مدرن می تواند به کارکنان شما کمک کند تا با خواسته های یک اداره قرن بیست و یکم روبرو شوند.

  • میزها در ارتفاع

مطالعات نشان می دهد که نشستن در یک میز اداری برای ساعت ها در یک زمان سبب ایجاد تنش به کمر و گردن می شود و می تواند منجر به عوارض جدی در سلامتی دراز مدت شود. میزهای قابل تنظیم در ارتفاع یک راه عالی برای کمک به سلامت کلی کارکنان شما هستند و یک راه هوشمند برای استفاده از فضا.

  • مبلمان اداری آکوستیک

مبلمان آکوستیک برای کاهش تعداد حواس پرتی و افزایش توانایی کارکنان برای تمرکز بر وظایف آنها طراحی شده است. طرح های دفتر باز در برخی موارد بسیار عالی هستند، اما آنها قطعا می توانند حواس را پرت کنند که می تواند مانع بهره وری کلی شود. مبلمان آکوستیک نیز می تواند به کارمندان شما کمک کند که ممکن است از نیاز به کار در فضای اداری که برای انواع گوناگونی طراحی شده است، رنج ببرند، است.

  • میز کنفرانس

هنگامی که به ساخت یک دفتر با مبلمان اداری می آیید، میزهای کنفرانس در فهرست اولویتی برخی از مدیران در درجه پایین تر باشد. اما از جمله یک میز کنفرانس هوشمند و مدرن در طراحی شما، در واقع یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید. با استفاده از تکنولوژی ساخته شده در میز های کنفرانس می توان بهترین امکانات و ویژگی ها اضافه کند.

  • سیستم های ذخیره سازی

کابینت های ذخیره سازی نیز در لیست اولویت های طراحی دفتر هستند، اما اطمینان حاصل کنید که سیستم ذخیره سازی شما به خوبی طراحی شده است می تواند منجر به افزایش بهره وری و کاهش استرس برای کارکنان شما شود. طیف گسترده ای از سیستم های مدرن ذخیره سازی برای انتخاب آن می تواند در دکوراسیون اداری موجود خود و یا به عنوان بخشی از طراحی دفتر جدید اجرا شود وجود دارد!

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید