توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

بسیاری از کسب و کارهای کوچک در طول زمان به شرکت های متوسط و حتی بزرگ تبدیل می شوند. همانطور که کارکنان و بودجه شما رشد می کنند، فضای اداری شما نیز باید رشد کند! در اینجا برخی از راه هایی است که دفتر شما نیاز دارد تا بزرگ شود آورده شده است.

  • نگاه و دفتر جدید

هنگامی که اکثر شرکت ها از آغاز تا تبدیل به یک کسب و کار متوسط، مسیری را می گذرانند، باید به یک فضای اداری جدید حرکت کنند و حرفه ای تر شوند. به جای استفاده از همان مبلمان نامناسب یا ارزان قیمت، این مرحله از رشد شرکت به معنی مبلمان اداری جدید و طراحی حرفه ای است.

  • اضافه کردن گروه ها

همانطور که رشد شرکت همچنان اتفاق می دهد، شما نیاز به فضا کاملا جدید مانند منابع انسانی دارید. شما همچنین باید شروع به اضافه کردن ذخیره سازی در دفتر مانند فایل های کابینت، و به طور بالقوه سرورها و تجهیزات پشتیبانی فنی داشته باشید. این دفاتر نیاز به مبلمان جدید، سیستم های جدید ذخیره سازی و سازمانی، و مقدار زیادی فضا برای کار خواهند داشت.

  • یک پذیرش بزرگ

آیا مشتریان خود را به طور مرتب به دفاتر می آورید؟ یک منطقه پذیرش برای ایجاد یک تصور فوق العاده اولیه به مشتریان شما بسیار مهم است. طراحی منطقه پذیرش شما اساسا اولین تصور را که شما می خواهید بازدیدکنندگان از شما داشته باشند، ایجاد می کند.

  • همکاری

برخی از شرکت ها احساس همکاری را از دست می دهند. خوشبختانه، بسیاری از طرح های مختلف اداری و مبلمان مورد نیاز برای تشویق همکاری هر روز طراحی می شوند. مناطق کار تیمی و میزهای جمعی می توانند موجب هیجان و همکاری در کارکنان شود.

  • نام تجاری

پس از تکمیل تمام مراحل فوق در رشد شرکت، وقت آن رسیده است تا مجددا برندسازی کنید و یا بیشتر از نام تجاری که توسعه داده اید، چیز های متفاوتی کشف کنید. اطمینان حاصل کنید که همه چیز در فضای اداری شما نشان دهنده شخصیت کسب و کار شما است.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید