توسط: تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

در تلاش برای افزایش بهره وری و روحیه کارکنان بسیاری از شرکت ها با در نظر داشتن مزایای استفاده از یک طرح دفتری باز، در نظر دارند فضایی ویژه برای توسعه بهتر دستاورد های شرکت خود داشته باشند.

این طرح اتاق های اداری و دفتر سنتی را از بین می برد، دیوارها را خراب می کند و همه را به یک فضای مشترک تبدیل می کند. برای کسب و کار جدید و یا حرکت به یک فضای تجاری نوین، در نظر گرفتن روشی که در آن یک برنامه دفتر باز به موفقیت های فردی کارکنان و موفقیت کلی کسب و کار شما کمک خواهد کرد می تواند امری ویژه باشد.

فضای باز مفهومی مدرن در ارتباط با بهینه کردن عملکرد و ارتباط سنجی بین افراد مشغول در یک محیط کاری حرفه ای است. فضای باز چیزی به دور از جدا کردن فضا به معنای جدا کردن افراد است، در آن مفاهیم تعامل گروهی به شکلی یکپارچه در راستای سیستمی مبتنی بر افکار مشترک بین کارکنان در ارتباط مستقیم با ماهیت کسب و کار هستند.

  • مزایای کارکنان

برای کارکنان شما، برنامه های بازاریابی دفتر باز آنها را به تشویق همکاری بیشتر سوق می دهد. از بین بردن دیوارها بدین معنی است که کارکنان می توانند برای اشتراک گذاری ایده ها و مفاهیم بیشتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

همچنین پاسخگویی را افزایش می دهد، زیرا دیگر کارکنانی که آنها را دیده اند، دیگران را ترغیب می کنند تا کار خود را ادامه دهند و به آنها توجه کنند. این طرح همچنین باعث می شود که گردش کار به شکل درست و با انرژی به کار گرفته شود زیرا کارکنان به راحتی قابل دسترس و آسان تر برای پیدا کردن یکدیگر خواهند بود.

شما متوجه خواهید شد که برنامه ها بسیار واضح خواهد بود، زیرا این مفهوم تا حد زیادی مربوط به ایجاد فضای باز و تعاملات بیشتر بین افراد در محیط کاری است که اطاعات به سرعت بیشتری منتقل می شود.

  • مزایای کسب و کار

مزایای کارکنان به طور مستقیم منجر به پیشرفت در کسب و کار می شود. همکاری افزایش یافته منجر به تصمیم گیری های نوآورانه در جهت سودآوری اهداف و استراتژی های شرکت خواهد شد.

علاوه بر این، یک طرح بازاریابی اداری بازرگانی برای صاحبان کسب و کار و مدیران به لحاظ اقتصادی، به دلیل کاهش هزینه ها، به ویژه در زمینه گرمایش و خنک سازی فضا، مورد توجه است.

سیستم گرمایش و خنک سازی شما بدون استفاده از دیوارها، جریان هوا را کارآمد تر می کند. به این صورت کارکنان می توانند آزادانه ارتباط برقرار کنند، این به کسب و کاری در راستای صرفه جویی در بسیاری از موارد که به عملیات و کارکرده ها روزانه برای کنترل هزینه های مصرف انرژی مربوط می شود است. در فضاهای جمعی، موارد بیشتری هستند که در میان کارکنان به اشتراک گذاشته می شود و کمک به حداقل رساندن مقدار تجهیزات شما می شود.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید