توسط: تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

صندلی کنفرانسی

مبلمان اتاق کنفرانس، صندلی کنفرانسی، میز کنفرانس و ….چیزی فراتر از رنگ بندی، سبک طراحی، راحتی و دوام است. اساساً، بهترین صندلی‌ کنفرانسی به همان اندازه که به نظر می‌رسند احساس خوبی در زمان استفاده به کاربران منتقل می‌کنند، می‌توانند به عنوان یک صندلی زیبا، ویژگی‌های زیباشناسی اتاق کنفرانس را بالا ببرند و از کاربر پشتیبانی کنند. اتاق کنفرانس همواره یکی از مکان‌های مهم در شرکت‌ها بوده است. اتاق کنفرانس محل جمع شدن و بحث گروه‌های مختلف داخلی جهت بررسی و تبادل نظر و برنامه ریزی، حاصل شدن توافق با شرکا و تفاهم نامه با رقبا، تصمیم گیری در خصوص آینده‌ی شرکت، محل برگزاری جلسات هیئت مدیره و شاید در مواردی مکان برگزاری کلاس‌های اموزشی و بازآموزی دوره‌ای کارکنان باشد. به این دلیل وقتی همکاران، مشتریان و کارمندان شما در اتاق جلسات شما می‌نشینند، شما می‌خواهید آن‌ها بتوانند تمرکز کنند. در برابر حواس پرتی مقاومت کنند. کلیت اعمالی که در جلسات انجام می‌شود مفید واقع شود.

نکته‌ی جالب در این بخش این جاست که صندلی‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در القای این حس هستند! در مقاله‌ی “میز کنفرانس مناسب چه ویژگی‌هایی دارد.” چگونگی و دلائل اهمیت میز کنفرانس را بررسی کردیم. در ادامه‌ی این گزارش از نقش و اهمیت صندلی کنفرانس و مبلمان کنفرانس خواهیم گفت. چه بخواهید این نکته‌ی علمی و عملی باور کنید یا نکنید، مبلمان اتاق کنفرانسی را که انتخاب می‌کنید، در چگونگی اجرای جلسات، میزان کارایی و افزایش بهره‌وری افراد، مدت زمان جلسات و سایر موارد نقش اصلی را دارد. چگونه از بین تعداد زیادی صندلی کنفرانسی یکی را برای میز کنفرانس خود انتخاب می‌کنید؟ در صندلی اداری اتاق جلسات و اتاق کنفرانس به دنبال چه ویژگی‌هایی هستید؟ آیا انتخاب شما تنها می‌بایست مطابق با بودجه‌ی شما انجام شود؟ راحتی کارمندان در اولویت چندم است؟ برای کمک به پاسخ به این سوالات، در اینجا نگاهی داریم به چگونگی انتخاب بهترین صندلی‌های مدرن اتاق کنفرانس برای کسب و کار شما.

اهمیت انتخاب درست صندلی کنفرانس
اهمیت انتخاب درست صندلی کنفرانسی در مبلمان اداری غیرقابل چشم پوشی است.

چرا راحتی در صندلی کنفرانس مهم است؟

اگر گزارشات و مقالات ما را دنبال کرده باشید در مقاله‌ی “چرا در دفاتر اداری به صندلی اداری ارگونومیک نیاز داریم؟” و “در انتخاب صندلی اداری به چه نکاتی باید توجه کنیم” گفته‌ایم و شما هم می‌دانید که صندلی کنفرانسی ارگونومیک می‌تواند انقلابی در نحوه کار افراد و عملکرد آن‌ها در دفتر ایجاد کند. با این حال، آیا می‌دانید که این شرایط در اتاق کنفرانس را نیز وجود دارد و شامل آن نیز می‌شود؟ از آنجا که صندلی کنفرانس ارگونومیک به راحتی و آسایش زمان نشستن افراد کمک می‌کنند، حالت مناسب را برای نشستن را ایجاد می‌کنند، درد و خستگی را کاهش می‌دهند و می‌توانند به افراد کمک کنند تا تمرکز خود را برای انجام امور محوله‌ی و سازمانی خود بیشتر کنند (حتی در طول جلسات طولانی و سخنرانی ها) . برای به حداکثر رساندن راحتی در نشستن در سالن کنفرانس بهتر است به دنبال صندلی اداری باشید که قابلیت‌های شخصی‌سازی و راحتی در آن وجود داشته باشد.

قابلیت شخصی‌سازی در صندلی کنفرانسی

یک مولفه‌ی بزرگ در انتخاب صندلی کنفرانسی ارگونومیک، قابلیت شخصی‌سازی است. شما یک صندلی اداری می‌خواهید که بتواند متناسب با انواع و اندازه بدن افراد و کارکنان قابلیت تنظیم داشته باشد. این امر به ویژه در یک اتاق کنفرانس که افراد مختلفی وارد و خارج می‌شوند و به دنبال مکانی برای نشستن هستند، بیشتر صدق می‌کند و از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. صندلی کنفرانسی پیدا کنید که دارای ارتفاع قابل تنظیم باشند تا افراد بتوانند به خوبی در آن جای بگیرند و آن را متناسب با ارتفاع میز و قد خود تنظیم کنند.

کدام صندلی کنفرانسی بهتر است؟

گرچه زیبایی تنها عامل تعیین کننده در خرید صندلی‌های اداری و صندلی کنفرانسی نیست، اما فاکتور مهمی است. شما صندلی‌هایی می‌خواهید که متناسب با سبک اداری و نام تجاری شما باشد. به همین ترتیب، شما مبلمان اداری و صندلی کنفرانسی را می‌خواهید که اتاق کنفرانس شما را به مکانی جذاب و دلپذیر برای کار تبدیل کند. به رنگ‌ها، سبک، مواد اولیه و همسانی و همگونی صندلی کنفرانس با دکور اتاق کنفرانس و تناسب آن با دکور دفتر کسب و کار خود فکر کنید.

راحتی کاربران هنگام استفاده از صندلی کنفرانس بسیار مهم است
راحتی کاربران هنگام استفاده از صندلی کنفرانسی بسیار مهم و حیاتی است.

دوام و پشتیبانی

زمانی که شما اقدام به خرید مبلمان اداری جدید و به نوعی سرمایه‌گذاری در دفتر کار خود می‌کنید، ممکن است انتخاب شما مبلمانی با پوشش چرمی باشد. مبلمان با پوشش چرمی می‌تواند در مدت زمان به شما در مورد کیفیت پاسخ گو باشد. بنابراین کارایی و دوام صندلی کنفرانسی در طول زمان به شما اثبات خواهد شد. البته در این حالت ممکن است شما هزینه‌ی بالاتری پرداخت کنید اما زمان بیشتری را برای کارکرد مبلمان اداری و صندلی کنفرانسی خود خریداری می‌کنید. مواد با کیفیت شاید در نگاه اول هزینه‌ی بالایی را به شما تحمیل کند اما در طولانی مدت باعث سود شما خواهد شد. البته در این مورد می‌بایست در نظر داشته باشید که شرکتی که از آن خریداری می‌کنید آیا پشتیبانی کافی را دارد؟ آیا همیشه در دسترس است تا به سوالات شما پاسخ بدهد؟ فرآیند ضمانت نامه و تعهد او نسبت به خریدار چگونه است؟ این سوالات و بسیاری از این دست سوالات زمانی که به پاسخی مطلوب برسند می‌توانند به شما در خرید بهتر کمک کنند.

انعطاف پذیری

هنگامی که شرکت کنندگان برای دیدن سخنرانی‌های مهم، دوره‌های آموزشی، شرکت در جسات مشاوره ای و… در سالن کنفرانس حضور دارند تحرک آن‌ها کاملاٌ قابل پیش بینی است. جلسات آموزشی و جلسات مدیریتی و استراتژیک گاهی مواقع به علت طولانی و پیچیده شدن این موقعیت را ایجاد می‌کند که شرکت کنندگان نیاز به حرکت داشته باشند. باید دقت کنید که صندلی کنفرانسی خریداری شده آیا این قابلیت را دارد که به راحتی حرکت کند؟ داشتن صندلی‌های چرخ دار در اتاق کنفرانس بسیار مفید است. به جای نیاز به بلند کردن و انتقال صندلی‌ها به قسمت‌های دیگر اتاق، آن‌ها می‌توانند به راحتی در جایی که باید حرکت کنند دور خود را بچرخانند. اگر انعطاف‌پذیری برای شما در اتاق کنفرانس مهم است، به دنبال صندلی‌های چرخ دار باشید.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری، صندلی کنفرانسی و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، صندلی کنفرانسی، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید