توسط: تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ 1 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : راهنمای خرید میز کنفرانس چه اطلاعاتی را برای خرید انواع میز اداری را در اختیار ما می گذارد؟ برای خرید انواع میز کنفرانس به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ برای هر کسب و کار، بزرگ یا کوچک، اتاق کنفرانس می‌تواند یکی از مهم‌ترین مناطق در یک شرکت یا اداره باشد. این فضا پایگاه اصلی برای جلسات بزرگ با حضور مشتریان یا کارمندان است. به طور معمول بزرگ‌ترین اقلام مبلمان اداری در این اتاق، میز و صندلی کنفرانس است. وجود یک راهنمای خرید میز کنفرانس، کمک شایانی در انتخاب این محصول از بین گزینه‌های متعدد و متنوع می‌نماید. این مقاله ‌راهنمای خرید میز کنفرانس محسوب می‌شود و کمک‌تان می‌کند تا این محصول را با در نظر گرفتن همه جزئیات انتخاب نمایید یا سفارش دهید.

سبک فضای اداری؛ راهنمای خرید میز کنفرانس

شما می‌توانید نسبت به معماری فضای داخلی و ابعاد و چیدمان در شرکت خود، سبک مبلمان اداری مورد نظر را تعیین کنید. این مورد برای میزهای کنفرانس نیز صادق است. به‌عنوان مثال یک شرکت فن‌آوری با کارکنان پرانرژی و با داشتن بودجه کافی ممکن است یک میز اداری سبک‌تر از جنس چوب درخت افرا با پایه‌هایی از چوب درخت بلوط را انتخاب نماید، یا شرکتی دیگر با بودجه پایین‌تر یک میز مدرن لوکس و ساده را بپسندد. انتخاب این مورد بستگی به سبک و ماهیت شرکت، کارکنان و مشتریان دارد. کارشناسان ومتخصصان طراحی ما در بینو می‌توانند کمک‌تان کنند تا سبک مناسبی را انتخاب نمایید. در ادامه تعدادی از سبک‌های پرطرفدار به عنوان ‌راهنمای خرید میز کنفرانس معرفی می‌کنیم:

۱. سبک سلطنتی

میز کنفرانس با سبک سلطنتی بسیار بزرگ خواهد بود. متریال به‌کار رفته در این میز زیاد است. در نمای ظاهری این نوع میز تاج و در پایه‌های آن نقوش برجسته مشاهده می‌شود. چوب طبیعی رنگ شده با رنگ‌های قهوه‌ای، سفید، کرم و حاشیه‌های طلایی و سفید در این نوع میز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مورد این سبک از میز کنفرانس می‌توانید مقاله میز کنفرانس کلاسیک را بخوانید.

۲. سبک کلاسیک؛ خرید انواع میز کنفرانس

این میز در سبک کلاسیک با متریال چوب طبیعی با رنگ‌های غیراصلی ساخته می‌شود. این میز دارای اصول دقیق ریاضی است و اندازه‌های بسیار استانداردی دارد.

۳. سبک مدرن

میز کنفرانس با سبک مدرن دارای ساده‌ترین طرح ممکن است. این سبک تمایل به حذف موارد غیرضروری و به‌کار بردن نکات مهم دارد. در این نوع میز استفاده از متریالی شفاف و بازتابی مانند شیشه یا فلزات صیقلی جلوه‌بخش خواهد بود.

۴. سبک نئو کلاسیک

برای آن‌ها که چیزی بین سبک‌های قدیمی و جدید را می‌پسندند، سبک نئوکلاسیک با رنگ‌های متفاوت عرضه می‌شود. این نوع میز دارای طراحی منظم سبک کلاسیک و سادگی نمای ظاهری سبک مدرن است. رنگ‌بندی متنوع این سبک در پذیرش آن تاثیر زیادی می‌گذارد.

اندازه میز؛ راهنمای خرید میز کنفرانس

راهنمای خرید میز کنفرانس 2

یک میز بزرگ کنفرانس برای یک اتاق کنفرانس کوچک، با طراحی شلوغ و پرتحرک نمی‌تواند مناسب باشد؟ میزهای بیش از حد بزرگ برای اتاقی با ابعاد کوچک منجر به تراکم، شلوغی و عدم تمرکز افراد می‌شود. گرچه میز کنفرانس باید تعداد معینی از افراد را در خود جای دهد، اما نباید فضای بیش از حد نیاز را اشغال کند. یک قاعده خوب این است که یک مسیر وسیع را در اطراف میز ترتیب دهید. باید بتوانید صندلی را از زیر میز بیرون بیاورید، به دور از اینکه در رفت و آمد دیگران خللی ایجاد شود. پیش از انتخاب نهایی این محصول، نکات زیر را به عنوان راهنمای خرید میز کنفرانس در نظر داشته باشید:

شکل هندسی میز کنفرانس

میز کنفرانس به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم‎ترین دلایل استفاده از آن‌ها برقراری ارتباط است. بر حسب نوع کسب و کار خود باید میز مناسب را انتخاب کنید. در ادامه دو نوع مهم از این نوع میز را به‌عنوان راهنمای انتخاب میز کنفرانس معرفی می‌کنیم:

۱. میز کنفرانس مستطیل

برخی از میزها مستطیل شکل هستند، که به فضا نگاهی رسمی می‌دهد. این نوع میز برای اتاق‌های کوچک مناسب هستند. شکل مستطیلی این نوع میز امکان استفاده بهینه را در فضای کاری کوچک ایجاد می‌کند.

۲. میز کنفرانس دایره‌ای؛ خرید انواع میز کنفرانس

برخی از میزهای کنفرانس گرد هستند. این میزها ارتباط فردی را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و گفتگوها افزایش می‌دهند. یک اتاق کنفرانس بزرگ با میز کنفرانس دایره‌ای شکل، احساس صمیمیت بیشتر و جلوه بصری زیباتری را ایجاد می‌کند.

۳. محدودیت صندلی‌ها

میز کنفرانس شما ممکن است به اندازه کافی برای ۲۰ نفر مناسب باشد، اما این ممکن است بهینه نباشد. صندلی بیشتر یعنی وجود افراد بیشتر در فضای اداری که به ایجاد تنش و حواس پرتی منجر می‌شود. بهتر است از تعداد صندلی‌ها در حالت کلی کم کنید و فضایی بین صندلی‌ها برای ایجاد رفت و آمد راحت، ایجاد نمایید. درصورت نیاز در جلسات پرجمعیت‌تر می‌توانید تعداد صندلی‌ها را افزایش دهید. هم‌چنین توجه شود که صندلی بسیار راحت باشد، زیرا در پیشرفت کسب و کار تاثیر زیادی می‌گذارد. راحتی مشتریان و هم‌کاران به‌ویژه در جلسات کاری با زمان طولانی در تصمیم‌گیری‌های مثبت نهایی بسیار اهمیت دارد.

میز کنفرانس سفارشی

یک اتاق کنفرانس با ابعاد خاص یا یک اداره با سبک معماری ویژه، میز کنفرانس مخصوص به خود را می‌طلبد. برای انتخاب چنین میزی نیاز به راهنمایی مشاوران و متخصصان این امر دارید تا با کمک آن‎ها اقدام به سفارش این نوع میز نمایید. اندازه، سبک، مدل، رنگ و نوع متریال به‌کار رفته در این نوع میز باید به دقت انتخاب و اجرا شود. گروه تخصصی تولیدی مبلمان بینو در این امر یاری‌گر شما خواهند بود. کارشناسان ما با حضور در محل مورد نظر راهنمایی‌های تخصصی را جهت انتخابی عالی ارائه می‌کنند.

خرید انواع میز کنفرانس

راهنمای خرید میز کنفرانس 3

خرید این نوع میز باید با دقت و توجه انجام شود. این میز قرار است مرکز توجه جمع زیادی از مراجعه‌کنندگان اتاق کنفرانس قرار گیرد. نمای ظاهری، سبک، متریال، شکل هندسی، اندازه و میزان راحتی آن تاثیر زیادی در تصمیماتی که در این اتاق گرفته می‌شود خواهد گذاشت. برای خرید میز کنفرانس می‌توانید از میزهای کنفرانس موجود در شرکت بینو دیدن فرمایید و سپس اقدام به انتخاب و خرید این محصول نمایید. برای مشاهده‌ی انواع میز کنفرانس می‌توانید در صفحه‌ اختصاصی میز کنفرانس تنوع محصولات بینو را مشاهده کنید.

قیمت میز کنفرانس

قیمت میز کنفرانس با توجه به دو عامل متریال و اندازه آن تعیین می‌شود. استفاده از چوب طبیعی برای سبک‌های خاص، قیمت آن را افزایش می‌دهد. هم‌چنین هرچه میزی بزرگ‌تر بخواهید، به‌دلیل استفاده از متریال بیشتر قیمت افزایش خواهد یافت.

کلام آخر

این مقاله یک راهنما خرید میز کنفرانس است و اطلاعات دقیقی در این زمینه ارائه می‌کند. با توجه به نکات ارائه شده در نوشتار فوق می‌توانید نکات دقیقی را در مورد انتخاب این محصول در نظر داشته باشید. به‌کار بردن این نکات برای انتخابی هوشمندانه کمک‌تان خواهد کرد. برای مشاهده محصولات دکوراسیون داخلی بینو و اطلاع از لیست قیمت میز کنفرانس و مشاوره خرید مبلمان اداری و بررسی‌های لازم با شماره‌های مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید