توسط: تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

قیمت میز کنفرانس چقدر است؟  قیمت میز کنفرانس در رابطه مستقیم با مقدار بودجه شما دارد. به طور یقین در کنار خرید تمام مبلمان اداری ، انتخاب یک میز کنفرانس جدید نیز می تواند یک کار ضروری باشد. عوامل مختلفی وجود دارد که باید در هنگام خرید میز کنفرانس جدید در شرکت خود به خاطر داشته باشید. نکات زیر به برخی نگرانی های کلیدی مربوط می شود که امیدواریم جستجو شما برای میزهای کنفرانس را آسان تر و راحت تر کند.

قیمت میز کنفرانس چقدر است؟

عوامل بسیار زیادی را می‌توان نام برد که بر قیمت نهایی میز کنفرانس تاثیر می‌گذارند. با این حال نمی‌شود تنها با بررسی یک نکته یا یک پارامتر تاثیرگذار به این نتیجه رسید که قیمت میز کنفرانس چقدر است. در ادامه برای درک بهتر نسبت به قیمت میز کنفرانس با هم موراد تاثیر بر قیمت میز جلسات یا میز کنفرانس را بررسی خواهیم کرد.

فضای در دسترس

اولین و مهمترین چیزی که باید در هنگام انتخاب میز کنفرانس مناسب در نظر گرفت، فضای موجود است. شما ممکن است یک میز بزرگ کنفرانس برای پذیرفتن هرچه بیشتر افراد را داشته باشید، اما به یاد داشته باشید که باید اتاق کافی در اطراف میز کنفرانس را برای افرادی که در اتاق کنفرانس قرار می گیرید و برای سایر محصولات و مبلمان نیز می گذارید، محاسبه منید. اتاق کنفرانس فقط یک میز کنفرانس و صندلی نیست، شما همیشه به موارد دیگر مانند پروژکتور، تخته برای نمایش چیزی و غیره نیاز دارید.

تعداد افراد

همانطور که در بالا ذکر شد، ممکن است بخواهید بزرگترین میز کنفرانس را داشته باشید که می توانید در اتاق کنفرانس خود جا دهید، اما باید تعداد افرادی را که معمولا در جلسات خود شرکت می کنند، در نظر بگیرید. در حالی که یک میز بزرگ کنفرانس که توانایی بیست نفر برای نشستن را دارد می تواند چشمگیر باشد، اما ممکن است به مقدار کمی مورد استفاده قرار گیرد زیرا جلسات شما معمولا شامل چهار یا پنج نفر ممکن است باشد. پس بر حسب تعداد نفرات دست به انتخاب بزنید. این مورد بر قیمت میز کنفرانس تاثیر گذار است و ممکن است مایه ایجاد هزینه های هنگفت مالی برای شما شود.

  • نسبت میز کنفرانس به مبلمان دیگر

یک اشتباه رایج مردم هنگام انتخاب یک میز کنفرانس وجود دارد و آن استفاده نادرست از صندلی کنفرانس است. شما باید سعی کنید از خرید یک میز کنفرانس که در مقایسه با صندلی های مربوطه نامناسب و کوچک است، جلوگیری کنید و به این ترتیب افرادی که از آنها استفاده می کنند احساس ناراحتی یا تنگی جا خواهند کرد، این بدان معنا است که تعداد صندلی ها با مقدار فضای میز کنفرانس در ارتباط باشد.

تصمیم گیری در مورد بهترین شکل

میز کنفرانس در اشکال مختلف یافت می شود. شکل یک میز کنفرانس اغلب بر ماهیت اتاق کنفرانس تاثیر می گذارد. یک مثال برای نشان دادن نقطه، یک میز کنفرانس گرد است که همه را در یک میدان یکسان نگه می دارد و همکاری را تشویق می کند. از سوی دیگر، یک میز کنفرانس مستطیلی که رئیس گروه یا سازمان در وسط قرار دارد، نشان دهنده یک سلسله مراتب در اتاق کنفرانس شما است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید میز کنفرانس

نتیجه گیری

برای خرید میز کنفرانس و میز جلسات ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که پیش از خرید از مشاوره‌های رایگان گروه مبلمان اداری بینو استفاده کنید. همکاران ما به صورت رایگان پاسخگوی شما هستند. سوالات خود را در زمینه‌ی مبلمان اداری، میز کنفرانس و… مطرح کنید. در صورت نیاز می‌توانید فرم درخواست مشاوره را نیز پر کنید. در زودترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید