توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row height=”small” us_notification=”” notification=””][vc_column][vc_column_text]

اگر احساس درد در پشت، پاها یا گردن احساس می کنید و این موضوع در کار شما نیز تاثیر گذاشته است، احتمالا صندلی خود را سرزنش! می کنید و این درست است.

صندلی ارگونومی بسیار راحت، در محل کار مهم است. از آنجا که هر فرد نیازهای مختلف و موقعیت منحصر به خود در فضای اداری را دارد، باید بر حسب آن بهترین صندلی را انتخاب کنند.

صندلی های ارگونومیک که دارای تنظیمات مختلف هستند، تقریبا همه نوع خواسته های کاربران را تامین می کنند. در صورتی که نیاز به نشستن بین ۸-۹ ساعت در محل کار دارید، راحت بودن در محل کار بسیار مهم است.

برعکس، اگر فقط یک یا دو ساعت نشستید، صندلی های ارگونومیک انتخاب مناسبی نخواهند بود. انتخاب صندلی اداری شما یک تصمیم مهم است که نباید به آسانی مورد توجه قرار گیرد زیرا شما در آن صندلی چند ساعت مداوم در روز بر روی آن می نشینید.

بنابراین انتخاب نوع مناسب صندلی ارگونومیک با توجه به بودجه برای سلامت شما مهم است. تغییر تنظیم صندلی در هنگام کار با راحتی، توانایی پشتیبانی و بهره وری بالا ضروری است. در زیر ما درباره صندلی ارگونومی، انواع و تنظیمات آنها صحبت خواهیم کرد که باید در هنگام انتخاب صندلی اداری برای دفاتر و محل کار خود به خاطر داشته باشید.

همه صندلی های ارگونومیک تنظیم ارتفاع دارند اما ممکن است نیاز به ویژگی های اضافی داشته باشید که ممکن است شامل تنظیم دسته ها، عمق صندلی، مکانیزم شیب زانو و غیره باشد.

انواع صندلی های اداری

  • صندلی کامپیوتر:

صندلی های کامپیوتر هم صندلی هایی هستند که ما می توانیم در کنار میز کامپیوتر استفاده کنیم. آنها عموما پارچه ای هستند و اغلب شرکت ها دارای صندلی های کامپیوتری برای کارکنان خود هستند و معمولا دارای تعدادی تنظیم ارگونومیک هستند که تقریبا ارتفاع صندلی با پشتی و جای نشستن نرم دارند.

  • صندلی اجرایی:

صندلی های اجرایی ارتقا یافته با ویژگی های مختلف ارگونومیک به طور عمده از جمله پشت و کمر و دست ها هستند. آنها معمولا دارای پایه، ارتفاع بازویی، زاویه صندلی و مکانیزم شیب زانو با کاستورهای (چرخ) نرم است که نه تنها راحتی بیشتری دارند، بلکه باعث افزایش بهره وری می شود.

  • صندلی مدیریت:

این نوع صندلی برای مدیرها طراحی شده است که دارای مبانی و ماهیت مدیریتی است. آنها دارای ویژگی هایی از قبیل پایه های سالم و قابل تنظیم، کیفیت بالای پلی اورتان (PU) فوم در صندلی، تنظیمات ارتفاع و غیره… هستند. این صندلی بسیار با دوام و راحت است، اما بدون مکانیسم شیب زانو هستند.

  • صندلی مهمان:

صندلی مهمان فقط برای مهمانان برای استفاده در مورد یک دوره کوتاه مدت است. ارگونومی اهمیت کمتری برای این نوع صندلی ها دارد. این صندلی دارای چرخ حمل نیستند، بلکه پایه های ثابت هستند.

با توجه به صندلی، توجه خاصی به نوع مواد داشته باشید. مش و پارچه، چرم و وینیل، صندلی های اداری دارای انواع مختلفی هستند. با توجه به خرید، تفاوت بین لوازم جانبی، کاستورها و تنظیمات اندازه را بدانید. از آنجایی که از امروز ما از این واقعیت آگاه نیستیم که هر نوع صندلی مناسب برای فضای اداری نیست، بنابراین صندلی را که نیاز به راحتی را دارد انتخاب کنید. انتخاب صندلی مناسب نه تنها برای سلامتی شما مناسب است، بلکه بهره وری شما را نیز افزایش می دهد.

بهترین صندلی های اداری را از بینو BAYNO بخواهید، زیرا بیشترین راحتی را برای مشتری به ارمغان می آورند.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع صندلی اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2Fhome-fullscreen-sections%2F%25D8%25B5%25D9%2586%25D8%25AF%25D9%2584%25DB%258C-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید