توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : بهترین میز مدیریت دارای چه ویژگی‌هایی می باشد؟ برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت میز مدیریت لاکچری به چه نکاتی باید توجه شود تا بهترین انتخاب برای تجهیز فضای اداری را داشته باشیم؟ پیش از انتخاب بهترین میز مدیریت برای سازمان خود می‌بایست این موضوع را در نظر داشته باشید که بهترین میز مدیریت چه ویژگی‌هایی دارد؟ قیمت میز مدیریت چقدر است؟ چه عواملی بر قیمت میز مدیریت موثر هستند؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با ویژگی‌های ساخت میز مدیریت، تولید و سفارش میز مدیریت، میز مدیریت خاص و… آشنا شوید. میز مدیریت برای دفتر کارتان می‌تواند محیط کار را بسیار لذت بخش و زیبا نماید. در حالی که میز نامناسب، علاوه بر تاثیر منفی در سلامت بدنتان، ممکن است باعث خستگی مفرط نیز شود. هنگامی که می‌خواهید یک میز مدیریتی تهیه کنید، باید به چه نکاتی دقت کنید:

  •     آیا میزی که قصد تهیه آن را دارید مناسب سبک و سیاق کاری‌تان است؟
  •     آیا نیازهای روزمره و دایمی‌تان را بر طرف می‌کند؟
  •     ابعاد و اندازه آن با فضای موجود در دفتر کارتان هماهنگی دارد؟
  •     آیا سطح میز استحکام کافی برای فعالیت پیوسته روزانه را دارا است؟

سوالات فوق بخشی از مواردی است که یک فرد باید در زمان تهیه میز کار به آن‌ها پاسخ داده و در مورد آن‌ها اندیشیده باشد.

ویژگی‌های بهترین میز مدیریت

در ادامه سایر مواردی که باید به آن‌ها توجه داشته باشید بررسی خواهد شد. پس همراه ما باشید. علاوه بر این می‌توانید خرید میز مدیریت و نکات مهم آن را در زمینه خرید میز مدریت بخوانید و اطلاعات جامعی را از آن کسب کنید.

۱. میز مدیریت مناسب PC

اگر بیشتر کارتان با کامپیوتر است و نیاز دائمی به مانیتور دارید، باید میزی انتخاب کنید که، مناسب کارتان باشد. این میز باید فضای کافی برای قراردادن مانیتور، کیبورد و موس را داشته باشد و مخصوص کار با کامپیوتر طراحی شده باشد. اگر از PC استفاده می‌کنید، مطمئن شوید کنار میز فضای کافی برای قرار دادن محفظه کیس کامپیوتر وجود داشته باشد. از آن‌جا که سیم‌های اتصال کامپیوتر به مونیتور، کیبورد و موس در هم گره می‌خورند، بهتر است میزی انتخاب کنید که برای این مساله فکری کرده باشد.

۲. بهترین میز مدیریت با فضای کافی

اگر بیشتر با کارتابل و فایل کاغذی سروکار دارید بهتر است میزی انتخاب کنید که تا حد امکان سطحی جادار داشته باشد. علاوه بر آن، سطح میز باید به‌گونه‌ای باشد که نور را به صورت و چشم منعکس نکند. این به آن معنا است که سطح میز براق نباشد تا بتوانید کتاب‌ها، فایل‌ها و کاغذهای مهم خود را بر روی آن قرار دهید. علاوه بر این ممکن است میزی نیاز داشته باشید که برای قرار دادن ابزارهای کاری‌تان حداقل یک تا دو کشو داشته باشد. میزهای با سه فایل کشویی می‌توانند پاسخگوی محل نگهداری پرونده‌های مهم باشند.

۳. میز مخصوص مدیران

بعضی از میزها مخصوص کار مدیران است. اگر کارتان ترکیبی از کار با کامپیوتر و فایل‌های کاغذی است، نیاز به میز مدیریتی مناسبی دارید. باید طول و عرض میز را بزرگ در نظر بگیرید. مناسب‌ترین گزینه برای ابعاد این نوع میز  سانتی متر مربع است. اگر به دنبال میز مدیریت مدرن هستید نیز، میزهای ال شکل، گزینه بسیار مناسبی هستند. این میزها فضای کافی برای انجام هم‌زمان چندین فعالیت را فراهم می‌نمایند. در این باره می‌توانید مقاله راهنمای خرید میز مدیریت مدرن را نیز بخوانید.

اطلاع از قیمت میز مدیریت لاکچری

بهترین میز مدیریت m2

یکی از معیارهای مهم در انتخاب میز، عادت‌های رفتاری در زمان کار و سلیقه فردی کاربر است. به‌عنوان مثال فضای موجود در محیط کار، رنگ دیوارها و یا کف اتاق‌ها، همه می‌تواند در نوع انتخاب بهترین میز مدیریت تاثیر داشته باشند. هم‌چنین آراسته یا نامرتب بودن فضای میز در زمان کار دارای اهمیت است. افراد آراسته نیاز به فضای کمتری دارند، در حالی که خلاف این موضوع برای افراد نامنظم صادق است. بهتر است در مورد چیزهایی‌که می‌خواهید در کشو بگذارید، فکر کرده باشید. کشوهای مناسب ذخیره‌سازی پرونده باید ارتفاع بیشتری داشته باشند. ارتفاع میز مدیریت باید حداقل ۷۵ سانتیمتر بالاتر از سطح زمین باشد تا فشاری به پاهای افراد نیاید. بهتر است که از صندلی‌های استاندارد استفاده شود و هم‌چنین بهتر است که برای راحتی و سلامت پاها برای میز، زیرپایی درنظر گرفته شود.

۱. میز مدرن و بادوام

برای ساخت میزهای مدیریتی مدرن از متریال ‌ام دی اف استفاده می‌شود. البته در بعضی میزها، از ترکیب‌ ام دی اف با چرم، استیل و شیشه نیز استفاده می‌شود. در حال حاضر ام دی اف هایگلاس سفید و ترکیب آن با رنگ‌های دیگر در طراحی بیشتر میزهای مدیریت مدرن دیده می‌شود. از مزایای ام دی اف علاوه بر زیبایی و تنوعی که دارد، می‌توان به مقرون به‌صرفه و با دوام بودن آن اشاره کرد. همچنین‌ ام دی اف، استحکام بیشتری به نسبت سایر متریال‌ها دارد. برای آن‎‌که میزتان طول عمر بیشتری داشته باشد، می‌توانید سطح آن را با روکش فرمیکا یا ملامینه بپوشانید. میزهایی که توسط چسب ساخته شده‌اند دوام چندانی ندارند. بنابراین در زمان خرید میز به اتصالات آن توجه کنید. هم‌چنین PVC دور میز نیز باید با دستگاه‌های اتوماتیک و با چسب مرغوب تثبیت شود. در غیر این‌صورت، بعد از مدتی گوشه‌ها و لبه‌های میز ممکن است دچار ضربه یا خوردگی شود.

۲. ضمانت نامه میز مدیریت مدرن

همواره به گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات توجه داشته باشید و میزی انتخاب کنید که گارانتی داشته باشد. وجود گارانتی نشانه کیفیت، دوام و خدمات پس از فروش شرکت سازنده است. گارانتی‌ها از بازه یک‌ ساله تا مادام‌العمر تعیین می‌شوند.

۳. سفارش بهترین میز مدیریت

از آن‌جا که میزهای مدیریت فقط مناسب استفاده مدیران نیستند، متناسب با کلاس کاری محیط اداری‌تان می‌توانید انواع آن را انتخاب یا سفارش دهید. این میزها دارای تنوع فراوانی در سبک، متریال و طراحی هستند. با توجه به نیاز هر فرد در یک محیط کاری یا با توجه به نیاز اکثر افراد یک محیط کاری می‌توانید اقدام به سفارش میز مدیریت نمایید. شرکت مبلمان اداری بینو با سابقه‌ بیش از ده سال در تولید انواع مبلمان اداری، می‌تواند میزی بسیار استاندارد و زیبا را برایتان در کمترین زمان ممکن آماده نماید. ممکن است بنابر فضای کاری، نیاز به طراحی نوع خاصی از میزهای مدیریت را احساس نمایید. کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای ما با حضور در مکان اجرا می‌توانند راهنمایی‌های مشاوره‌ای رایگان را برایتان ارائه نمایند. جهت مشاوره یا سفارش میز مدیریت با ما تماس بگیرید.

۴. قیمت بهترین میز مدیریت

قیمت این نوع میز به متریال و اندازه آن بستگی دارد. بهترین میز مدیریت از متریال چوب طبیعی خواهد بود، که قیمت بالایی نسبت به سایر انواع خود دارد. بعد از آن میزهای MDF گزینه مناسبی هستند. قیمت میزهای مدیریت ام دی اف بسیار مناسب است. میزهای با متریال دیگر نیز، هرکدام بنابر نوع و اندازه آن، قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. با توجه به کیفیت، استاندارد بودن و طراحی این نوع میز، قیمت‌های مناسبی را در بینو به‌دست خواهید آورد. جهت دریافت قیمت یا برآورد قیمت میز مدیریت در تعداد بالا، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

کلام پایانی

این مقاله به معرفی بهترین میز مدیریت اختصاص دارد. این میزها دارای استاندارهای ارگونومیک و ساختاری هستند که باعث می‌شود، میزهایی کاربردی محسوب شوند. این میزها علاوه بر اتاق مدیریت در سایر اتاق‌های اداره یا شرکت نیز می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از این نوع میز با بالا بردن راندمان و کلاس کاری محیطی را تداعی می‌کنند که برای کارمندان و مراجعه کنندگان بسیار مناسب است. میزهای مدیریتی ارگونومیک، با انواع متریال، اندازه و سبک را می‌توانید در شرکت مبلمان اداری بینو تهیه نمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید