توسط: تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : میز مدیریت مدرن چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ راهنمای خرید میز مدیریت مدرن چه اطلاعاتی را در اختیار ما می گذارد؟ یک بخش جدا نشدنی از مبلمان اداری یک شرکت یا سازمان است. پیدا کردن یک میز مدیریت مدرن ممکن است برای شما سخت باشد. اما نکات زیادی در جهت خرید میز مدریت وجود دارد، که دانستن آن کمک‌کننده است. برای مثال یک میز مدیریت مدرن چه مقدار از فضا را اشغال خواهد کرد؟ رییس شرکت یا مدیر بخش بر روی میز مدیریت خود چه وسایلی ممکن است داشته باشید؟ نور و رنگ در اتاق ریاست چه تاثیری در انتخاب میز مدیریت می‌گذارد؟ پاسخ سوالاتی از این دست می‎تواند کمک قابل توجهی در انتخاب مناسب‌ترین میز مدیریت مدرن داشته باشد.

راهنمای انتخاب میز مدیریت مدرن

میز مدیریت مدرن m1
ممکن است به‌دنبال یک میز مدیریت با زیبایی شناختی هدفمند، تعادل شکل و عملکرد باشید. اما بخش گیج‌کننده ماجرا آن است که، ممکن است بسیاری از نظرات متفاوت و متضاد در ذهنتان برای انتخاب میز مدیریت مدرن به‌وجود آید. برای انتخابی درست باید دست به پژوهشی عمیق بزنید. حقیقت این است که هیچ چیز مانند یک برنامه مدون و فهرست کامل در این مسیر کمک‌تان نمی‌کند. بعد از آن، باید جوانب مثبت و منفی هر راه حل را بدست آورید و بفهمید کدام میز مناسب است. در ادامه این مقاله نکات مهمی در این زمینه را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

۱. میز مدیریت و بهبود راندمان کاری

یک میز مدیریت که بخشی از مبلمان اداری یک شرکت است مانند مبلمان اداری، صندلی اداری یا پارتیشن اداری باید با اهداف بلند مدت در جهت مدیریت شرکت یا سازمان باشد. انتخاب یک میز مدیریت مدرن می‎تواند ابزاری برای ایجاد تفکرات مدیریت و نوآوری در یک کسب و کار مشخص باشد. یک میز مدرن در اتاق مدیریت یا ریاست کمک بسیار بزرگی جهت بالابردن راندمان کاری و نظم‌دهی به بسیاری از امور می‌کند.

۲. ابعاد میز مدیریت

ابعاد میز مدیریت را باید با توجه به ابعاد اتاق درنظر گرفت. اتاق مدیریت در بیشتر موارد بزرگ و جادار است، به همین دلیل یک میز بزرگ و متناسب با فضای اتاق، زیبایی خاصی به محیط اطراف خود می‌بخشد.

۳. ارگونومی میز مدیریت مدرن

به یاد داشته باشید که مدیر ممکن است ساعات طولانی و در زمان‌های متفاوتی پشت میز خود بنشیند. به همین دلیل یک میز مناسب برای اتاق مدیریت باید دارای شرایط ارگونومی و استانداردهای لازم باشد. از جمله این استانداردها می‌توان ارتفاع مناسب و ابعاد میز را نام برد. مدیر باید در پشت میز خود احساس راحتی داشته باشد.

۴. نمای میز مدیریت

از آن‌جا که این نوع میز مدیریت مدرن در مرکز توجه قرار دارد، بنابراین باید دارای جلوه و نمای ظاهری سطح بالایی باشد. سبک مدرن تمایل به استفاده از نماها و المان‌های کاربردی و حذف هر نکته غیرضروری دارد. با این وجود همه نماهای کاربردی نیز باید اصیل، زیبا، خاص و منحصربه‌فرد باشند. به همین دلیل این میز باید دارای متریالی خاص و نمایی ویژه باشد.

۵. متریال میز اداری مدیریتی

میز مدیریت مدرن M2
سبک مدرن ساده پسند است. اما این سادگی به معنای معمولی بودن نیست. به‌ویژه میز مدیر باید خاص باشد تا، تاثیرگذار باشد. استفاده از چوب طبیعی این میز را خاص می‌کند. اما از آنجا که این مورد قیمت نهایی میز مدیریت مدرن را زیاد می‌کند، می‌توان از چوب MDF با روکش‌های خاصی مانند اکرلیک و هایگلاس استفاده کرد. استفاده از فلزات براق و سطوح انعکاسی مانند شیشه نیز در این سبک میز کاربرد ویژه‌ای دارد.

۶. میز مدیریت چند منظوره

میز مدیریت مدرن میزی چند منظوره محسوب می‌شود. به همین دلیل باید طوری برنامه‌ریزی شود که همه نیازهای مدیر، رییس اداره یا رییس شرکت را برآورده نماید. یک میز چندمنظوره نیاز به میزهای جداگانه را رفع می‌کند. این میزها می‌توانند به‌صورت ال شکل، یو شکل، میز مدیریت همراه کمد یا کتابخانه باشد. هم‌چنین یک میز مناسب باید دارای فضای ذخیره‌سازی کافی برای همه مدارک و ملزومات اتاق مدیریت باشد.انتخاب یک میز مدیریت که تمامی اهداف را تامین نماید، یک هنر محسوب می‌شود.

۷. میز مدیریت سفارشی

ممکن است همه میزهای موجود در بازار را بررسی کرده باشید، اما میزی که همه نیازهایتان را برآورده نماید، هنوز نیافته باشید. نگران نباشید، می‌توانید میز مورد نظر خود را سفارش دهید. شرکت تخصصی تولید مبلمان اداری بینو آماده ارائه خدمات و راهنمایی‌های لازم در این زمینه است. مشاوران و متخصصان بینو با حضور در مکان اجرا همه راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند و میزی متناسب با نیاز و نمای معماری داخلی طراحی خواهند کرد.

راهنمای خرید میز مدیریت مدرن

میز مدیریت مدرن
برای خرید میز مدریت مدرن باید به نکاتی هم‌چون ارگونومی، ابعاد اتاق، نور، رنگ، جنس، کیفیت، دوام، نوع طراحی و امکانات آن توجه کرد. در خرید این وسیله دقت نمایید و زمانی را برای ثبت نیازهایی که این وسیله باید رفع نماید، اختصاص دهید. نکات مورد نظر خود را یادداشت نمایید و سپس در جستجوی میز مدیریت مورد نظر خود باشید. برای خرید اینترنتی این وسیله می‌توانید از نمایشگاه تصویری بینو دیدن فرمایید و نوع متناسب با نیاز و سلیقه خود را انتخاب نمایید. خرید این وسیله به شیوه اینترنتی شرایط مناسبی برای دیدن انواع مدل‌ها، سبک‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای این نوع میز فراهم می‌کند. برای آگاهی از نکات خرید اینترنتی می‌توانید با مشاوران بینو تماس بگیرید.

قیمت میز مدیریت

یک میز مدیریت بنابر ویژگی‌های گفته شده در این مقاله به‌ویژه متریال، اندازه، سبک و چند منظوره بودن آن قیمت‌گذاری می‌شود. به یاد داشته باشید که میز مدیریت باید خاص باشد، به همین دلیل قیمت آن از میزهای معمولی بیشتر خواهد بود. این میز ویترین اتاق مدیر محسوب می‌شود. هزینه بیشتری که برای این میز پرداخت می‌شود، در نهایت با جلب توجه مشتری و ارباب رجوع به شرکت یا اداره بازخواهد گشت. میزهای سفارشی نیز بنابر نوع سفارش قیمت‌گذاری خواهند شد. قیمت میز مدیریت در شرکت تخصصی بینو با توجه به کیفیت محصول، اصول طراحی ظاهری و ارگونومیک بودن آن بسیار مناسب است.

کلام آخر

این مقاله نکات مهمی در زمینه انتخاب میز مدیریت مدرن در اختیارتان گذاشت. این اطلاعات به همراه نیازهایی که در ذهن شما حک شده است، دست به دست هم داده و کمک‌تان می‌کند تا بتوانید مناسب‌ترین نوع این میز را انتخاب نمایید. جهت دریافت راهنمایی و مشاوره خرید مبلمان اداری در زمینه انتخاب این وسیله می‌توانید با شماره‌های تماس دکوراسیون داخلی بینو ارتباط برقرار نمایید.

۵/۵ - (۲۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید