توسط: تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ 1 دیدگاه

برندهای مبلمان اداری ایران با توجه به رشد صنعت مبلمان اداری از ویژگی‌های متفاوتی برخودار هستند. آن‌ها در تلاش اند تا با توجه به مزایای مختلفی که برای خریدار ایجاد می‌کنند بتوانند سهم بیشتری از بازار مبلمان اداری را از آن خود کنند. غالب برندهای مبلمان اداری در حال حاضر به تولید میز اداری، صندلی اداری، مبلمان نیم ست اداری، کابینت و فایل و… مشغول هستند. اما کدام یک از برندهای مبلمان اداری اعتبار بیشتری دارند؟ و چگونه می‌توان برند پیشرو در صنعت مبلمان اداری را شناخت؟

شما اگر خریدار مبلمان اداری بوده باشید و یا به هر نوعی قصد تجهیز سازمان اداری خود را داشته باشید قطعا با کمی جستجو این سوالات و سوالاتی از این دست در ذهن‌تان ایجاد خواهد شد. ما در این مقاله تمام تلاش خود را خواهیم کرد که ویژگی‌های یک برند معتبر در صنعت مبلمان اداری را به شما ارائه دهیم.

برندهای مبلمان اداری
برندهای مبلمان اداری

چرا برندهای مبلمان اداری مهم هستند؟

برندهای مبلمان اداری مهم هستند زیرا مبلمان اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. مبلمان اداری با توجه به ایجاد رفاه و آسایش برای کارمندان می‌تواند به عنوان نماد یک سازمان نیز شناخته شود. در معماری و دکوراسیون اداری امروزه بسیار با موضوع هویت بصری سازمان روبرو خواهید شد، مبلمان اداری یکی از اجزای هویت بصری یک سازمان است که انتخاب درست و مناسب آن می‌تواند فضای سازمانی را علاوه بر بهبود در میان رقبا یگانه و منحصر به فرد نماید. البته شما در مقاله “بهترین برند مبلمان اداری ایرانی کدام است؟” می‌توانید اطلاعات کافی از بهترین مبلمان نیز بدست آورید.
یکی دیگر از عواملی که در اهمیت برندهای مبلمان اداری می‌توان گفت، نقش آن در راحتی و آسایش بازدیدکنندگان است. شما به عنوان خریدار به دو هدف نسبت به خرید مبلمان اداری اقدام می‌کنید، برای رفاه کارمندان و همچنین راحتی بازدیدکنندگان. در مورد رفاه و آسایش کارمندان بارها صحبت کرده‌ایم و اما در مورد بازدیدکنندگان بهتر است یک بار دیگر تاکید کنیم که استفاده از برندهای معتبر مبلمان اداری می‌تواند حس ارزشمندی را به بازدیدکنندگان و مشتریان شما منتقل کند. علاوه بر حس راحتی و آسایشی که آن‌ها در مدت حضور خود در سازمان شما دارند، وجود برندهای مبلمان اداری و کیفیت مبلمان و سایر تجهیزات اداری آن‌ها مسبب می‌شود که آن‌ها خود را برای حضور و همکاری با سازمان شما آماده کنند.

ویژگی‌های برندهای مبلمان اداری

یک امر واضح است که در رقابت میان تولید کنندگان صنعتی چند شاخص بیشتر از همه مورد توجه قرار می‌گیرد. اما شاخص‌های مورد توجه کارفرما یا خریدار کدام اند؟ کدام ویژگی در مبلمان اداری بیشتر به چشم می‌آید و خریدار به دنبال آن است؟ تجربه‌ی نزدیک به دو دهه‌ی ما در صنعت مبلمان اداری تعداد شاخص‌های مهم خریدار را به صورت زیر به ما نشان داده است:

کیفیت

خریدار مبلمان اداری در بسیاری از موارد آگاهی کامل از اثرگذاری مبلمان اداری دارد و می‌داند که خرید مبلمان اداری یک سرمایه‌گذاری بلند است از این رو به کیفیت مبلمان توجه ویژه‌ای خواهد کرد. کیفیت در مبلمان اداری به چند عامل بستگی دارد، مواد اولیه، نوع برش و کار بر ماده اولیه، طراحی و سبک مبلمان اداری و موارد کاربردی از قبیل تنظیم ارتفاع، فضای در اختیار، پشتیبانی از کمر و گردن در صندلی اداری و… .

ضمانت

خرید مبلمان اداری بدون ضمانت بزرگترین اشتباهی است که خریدار می‌تواند داشته باشد. خرید مبلمان اداری بدون ضمانت با خرید مبلمان دست دوم و ارزان قیمت فرقی نمی‌کند زیرا خریدار نسبت به کیفیت کار مطمئن نخواهد بود. در صورت بروز هرگونه مشکل فروشنده هیچ گونه دلیلی را نخواهد پذیرفت و در نتیجه در بسیاری از موارد مسبب هزینه‌ی مجدد برای خریدار، جهت خرید ست مبلمان اداری جدید است. در حالی که وجود ضمانت نامه یکی از ویژگی‌های اساسی و بنیادی برندهای مبلمان اداری معتبر است. ضمانت نامه کیفیت کالا را تضمین می‌کند در برخی موارد خرابی و تعمیرات به عهده تولید کننده است که این موضوع می‌تواند هزینه‌های سرباز را به شدت برای خریدار کاهش دهد.

معیار طراحی و معماری فضا

طراحی دکوراسیون و معماری فضای اداری شما می‌بایست همسانی کاملی با مبلمان اداری تهیه شده داشته باشد. از این رو به شما توصیه می‌کنیم به دنبال برندهای مبلمان اداری باشید که علاوه بر تولید تجهیزات و مبلمان اداری اقدام به طراحی دکوراسیون مبلمان اداری نیز می‌کنند. به این خاطر که کارشناسان آن‌ها با شناخت و تجربه‌ی کاملی که از فضاسازی دارند می‌توانند به شما در تهیه و انتخاب بهترین مبلمان کمک شایانی نمایند.

برندهای مبلمان اداری
برندهای مبلمان اداری

طراحی مدرن یا کلاسیک مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک یا مدولار بستگی به شرایط کاری و نوع تجارت شما دارد. برندهای مبلمان اداری انواع مبلمان اداری را تولید می‌نمایند و شما می‌توانید با توجه به نیازمندی خود اقدام به خرید آن‌ها نمایید اما این نیازمندی می‌بایست چگونه بررسی شود؟ به صورت کلی می‌توان گفت که پیش از خرید مبلمان اداری موارد مهم زیر را در نظر بگیرید:

  • نیازمندی کارمندان
  • بودجه‌ی مورد نظر
  • کیفیت و نوع طراحی
  • نحوه‌ی ارتباط با مشتریان بیرونی
  • نحوه‌ی ارتباط کارمندان با هم

نتیجه گیری

خرید مبلمان اداری علاوه بر این که بسیار مهم است و نقشی تعیین کننده بر خلاقیت، بازدهی و افزایش رتبه‌ی سازمان دارد امری بسیار دشوار است زیرا شناخت بهترین برندهای مبلمان اداری نیاز به بررسی شاخص‌ها معتدد دارد. ضمانت نامه، کیفیت، نوع طراحی، همسانی با معماری داخلی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید مبلمان اداری هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. بازتاب: بهترین برند مبلمان اداری را کجا بخریم ؟ | مبلمان اداری بینو

دیدگاهتان را بنویسید