توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

تصویر سنتی مبلمان اداری هست یک میز اداری، چند صندلی اداری ، شاید تعدادی از کابینت های فایلینگ، و شاید یک قفسه کتاب. هدف این بود که محل کار و کمی چیزی دیگر را فراهم کند. با این حال، به عنوان مفهوم چیزی که یک فضای کاری تاسیس شده را شامل می شود، طرح هایی است که فضا را پر می کند. یک محل کار در قرن بیست و یکم ممکن است شامل بخش های طراحی شده ارگونومیک باشد که هم راحت و با دوام تر از مدل های قبلی خود هستند. فضاهای کاری تخصصی مانند ایستگاه های کاری مرتبط با کارهای کامپیوتری، فضاهای جلسات و غیره … همه وسایلی که برای هر فضایی مورد نیاز است.

پس چرا مبلمان اداری خیلی مهم است؟

شرکت هایی که بزرگ و کوچک هستند، اهمیت ایجاد تنظیمات محل کار را تشخیص داده اند، که می تواند کارکنان خود را جذب، حمایت، تشویق و فعال کردن کارکنان برای انجام بهتر و احساس ارتباط بیشتر با همکاران و مأموریت سازمانی، به رسمیت بشناسد. مفهوم استفاده از مبلمان اداری مدرن برای ایجاد فضای کاری که در واقع یک فضای زندگی نیز است، یک نوآوری بزرگ در طراحی فضاهای اداری است.

به جای یه زمینه کاری متعارف یا “مزرعه مکعب ها” (اصطلاحی برای اتاقک های جدا به تعداد زیاد در شرکت های بزرگ)، مبلمان معاصر می تواند یک فضای ایجاد کند که اشخاص بتوانند به آسانی بین پروژه های فردی و تلاش های مشترک یکدیگر را انتقال دهند. ایستگاه های کاری، از جمله میزهای اداری و میزهای کنفرانس، از شکل مستطیلی سنتی به طرح هایی به اصطلاح نرم تر و با سختی کمتر تبدیل شده است. صندلی ها، مبلمان راحتی قابل تنظیم که در راحتی بیشتری در زمان استفاده ایجاد می کند. قفسه کتاب و دیگر فضای ذخیره سازی فایل می تواند با استفاده از پارتیشن های اداری دو برابر شود، ایجاد جدایی بدون داشتن احساس جدایی.

حتما بخوانید:  قیمت مبلمان اداری چقدر است؟

کاری هایی ترجیح داده شده برای طرح های سنتی، باید پیشرفت های طراحی، راحتی و عملکرد کلی مبلمان مدرن را تأیید کند. طرح های مدرن می توانند سبک های سنتی را در بر بگیرند، در حالیکه  از مواد معاصر در تولید در ساخت استفاده کنند.

هر شرکت دارای الزامات منحصر به فردی برای منطقه ای است که کارکنان بسیاری از عملرکد های مختلف را انجام می دهند است، اغلب در همان زمان. این می تواند چالش ایجاد یک پلت فرم جدید باشد که می تواند خلاقیت را ایجاد کند، بهره وری را افزایش دهد و احساس جمعی را ارتقا دهد. امروزه مبلمان اداری، این کار را بسیار ساده تر و مقرون به صرفه کرده است. مواد جدید، طرح های جدید و رویکردهای نو، کمک می کنند تا فضاهای کسب و کار خود را به مکان های هیجان انگیز و الهام بخش تبدیل کنند.

خوشبختانه، نمونه کارهای ما براساس تقضای هر شرکت و سازمانی، پر از انواع مبلمان اداری است. برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری، مشاوره و بررسی های لازم، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید