توسط: تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : تابلو اعلانات چیست و چه کاربردهایی دارد؟ مهمترین کاربرد تابلو اعلانات در فضای اداری چیست؟ تابلوهای اعلانات یادداشت‌ها، یادآوری‌ها و بولتن‌های مهم را برای همکاران، دانشجویان یا اعضای عمومی نشان می‌دهند. آن‌ها برای برقراری ارتباط با افراد به وجود آمده‌اند و البته با پیام هایی که دائماً در حال تغییر هستند. تابلوهای اعلانات که در انواع مختلفی از مواد، اندازه‌ها و سبک‌ها موجود است، هنگام اشتراک اطلاعات در داخل یک دفتر، اتاق جلسات، مدرسه یا فضای عمومی و به صورت کلی در طراحی داخلی سازمانی یک جز بسیار حیاتی هستند. استفاده از تابلو اعلانات در طراحی فضای اداری در کنار مبلمان اداری می تواند با توجه به رنگ و طرح آن، جلوه ی بسیار زیباتری به محل کار شما بدهد.

قرارگیری اسناد در تابلو اعلانات

تابلو اعلاناتتابلو اعلانات می‌توانند اهداف مختلفی را دنبال کنند. دلیل استفاده از انواع مختلف تابلو اعلانات در انتخاب تابلوی اعلانات تأثیرگذار خواهد بود. آن‌ها می‌توانند توسط مشاغل و جوامع یا گروه‌ها برای نمایش بولتن‌ها، یادداشت‌ها و یادآوری‌ها و همچنین در مکان‌های عمومی برای برقراری ارتباط و یا منتشر نمودن رویدادهای آینده و… مورد استفاده قرار گیرند. مدارس از تابلوهای اعلانات برای موضوعات خاص و ویژه‌ای استفاده می‌کنند مثل مشخص نمودن نمره و یا اطلاعیه‌های گروهی در دفاتر. تابلوهای اعلانات ممکن است بروزرسانی‌های مربوط در سیستم یا اطلاعات بهداشتی و ایمنی را نشان دهند که با توجه به شرایط فعلی می تواند نکته‌ی بسیار قابل قبول و پراهمیتی باشد.

اهمیت تابلو اعلانات

تابلوهای اعلانات از این جهت مهم هستند که روشی سریع و واضح برای برقراری ارتباط و به جریان گذاشتن اطلاعات هستند. این امر می‌تواند به موضوعی حیاتی مربوط به نگرانی‌های بهداشتی و ایمنی مربوط باشد یا می‌تواند کارکنان، دانشجویان را از اخبار، دوره های جدید آموزشی، حضور و یا عدم حضور، مناسبت ها و جشن ها و …آگاه سازد. تابلو اعلانات همچنین یک انتخاب قدیمی و همیشگی برای افرادی است که به فناوری‌های نوین دسترسی ندارند. در مجموع می‌توان گفت تابلوهای اعلانات نمایش داده شده در سراسر یک اداره یا مدرسه، چه به صورت دیواری و چه به صورت مستقل، یک روش موقت یا دائمی برای انتقال اطلاعات یا دستورالعمل‌ها به هر کسی است که به این فضاها رفت و آمد می‌کند.

شیوه‌ی نصب تابلو

نصب تابلو اعلانات تقریبا راحت و سریع است. تمامی آن‌ها از یک یا چند گیره در کنارها و یا پشت برخوردار هستند که به دیوار و سایر سطوح متصل می‌گردند. افقی و یا عمودی نصب نمودن تابلوی اعلانات بستگی به سلیقه و هم چنین شیوه‌ی نمایش اطلاعات دارد.

ایمن سازی تابلو اعلانات

اگر امنیت آنچه منتشر می شود عامل مهمی برای سازمان شماست، باید یک تابلوی اعلانات با قابلیت قفل شدن انتخاب نمایید. برای محافظت از صفحات در برابر حوادث بیرونی مانند گرد و غبار، آب و… می‌توانید از تابلوهایی استفاده کنید که شیشه‌ای هستند و به صورت جعبه‌ای ساخته شده‌اند.

انواع تابلو اعلانات

تابلو اعلانات
تابلوهای اعلانات از نظر هدف، مواد، شکل ظاهری و سبک بسیار متفاوت هستند. برخی از محبوب‌ترین فرم‌های تابلو اعلانات در زیر ذکر شده است:

۱. تابلو اعلانات ترکیبی

تابلو اعلانات ترکیبی با قاب جلویی آلومینیومی یا چوبی موجود است و محصولی شخصی‌تر و متناسب با نیاز شما را ارائه می‌دهد. رایج‌ترین انواع آن‌ها تابلوهایی است که به دو قسمت جدا شده‌اند و نیمی از آن‌ها از نمد ساخته می‌شوند و دیگری مغناطیسی هستند.

۲. تابلو اعلانات بیرونی

تابلوهای اعلانات بیرونی برای مصارف خارجی در مواردی طراحی شده‌اند که تابلوی اعلانات به محافظت نیاز دارد. تابلوهای اعلانات بیرونی محافظ ضد آب، قفل‌های مقاوم و… را دارند تا آنچه در آن‌ها منتشر می‌شود از هرگونه آسیبی برای مدت مشخص مورد نظر در امان بماند.

۳. تابلوهای اعلانات بدون قاب

در میان انواع مقرون به صرفه تابلو اعلانات، تابلوهای بدون قاب زیبایی زیبا و چشمگیری را ارائه می‌دهند. آن‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های روشن و جذاب موجود هستند، که آن‌ها را برای محیط‌های کلاس ایده آل می‌کند.

۴. تابلوهای اعلانات مستقل

درصورت نیاز به جابجایی تابلوی اعلانات بین اتاق‌ها، یا اگر طراحی دیوار سازمان شما به گونه ایست که نمی‌توانید بر روی
آن‌ها وسیله‌ای نصب کنید تابلوهای اعلانات مستقل چرخدار گزینه مناسبی است. همچنین در صورت نیاز به تغییر مداوم تنظیمات اتاق، آن‌ها برای کنفرانس‌ها یا فضاهای نمایشگاهی ایده آل هستند.

۵. تابلو اعلانات قفل شونده

اگر می‌خواهید دسترسی به تابلو را محدود کنید، تابلوهای اعلانات قابل قفل کردن یک راه حل ایده آل است. این موارد بخصوص در مدارس و مکان هایی که در دسترس عموم است، جایی که فقط به یک گروه منتخب مجاز است اعلانات را تغییر دهند بسیار مفید هستند.

۶. تابلوهای اعلانات بازدارنده آتش

تابلو اعلانات
ایمنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به ویژه در فضاهای ساختمان اداری و مدرسه‌ای، و تابلوهای اعلان ضد حریق آرامش خاطر را فراهم می‌کند.

۷. تابلو اعلانات آلومینیومی

مقرون به صرفه‌ترین نوع تابلو اعلانات، تابلو اعلانات استاندارد آلومینیوم است. این گزینه برای استفاده در محیط داخلی ایده آل است و دارای یک قاب فلزی محکم است که اطراف آن یک پوشش نمدی یا تخته‌ی چوب پنبه است. تابلو اعلانات آلویمنیمی در طیف رنگی متفاوت وجود است که می‌تواند با توجه به رنگ سازمانی و یا رنگ مورد علاقه‌ی شما انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر مبل و صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون داخلی تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

کلام پایانی

تابلوهای اعلانات در طراحی داخلی شاید آن چنان مهم به نظر نرسد و با وجود سیستم‌های کامپیوتری شاید اصلاً گزینه‌ی مناسبی برای یک سازمان نباشد اما وجود آن و کاربری آن به گونه ایست که تنها بعد از افزودن آن به دکوراسیون خود می‌توانید از مزایای آن آگاه شوید. قطعاً مبلمان اداری و صندلی اداری و میز اداری شما و طراحی داخلی شما با رنگ‌ها و جزییاتی که تابلو اعلانات دارد می‌تواند جلوهی بهتری به فضای کاری شما بدهد.

۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید