توسط: تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین کاربرد پارتیشن شیشه‌ای کدام است؟ برای خرید انواع پارتیشن اداری بینو به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ در سال‌های اخیر پلان‌ها و فضاهای باز به یکی از محبوب‌ترین طرح‌ها در میان ساختمان‌سازان و طراحان داخلی تبدیل شده است. راستش را بخواهید چرایی این محبوبیت چندان هم مبهم نیست: رواج بیش از پیش فضاهای کار اشتراکی و همچنین فضای کم در خانه‌ها و کمبود فضای خصوصی. پارتیشن اداری اینجاست که خود را نمایان می‌کند: در فضاهایی که در عین حفظ سطحی از حریم خصوصی، لازم است که افراد کار گروهی و تشکیلاتی با یکدیگر انجام دهند و با هم همکاری داشته باشند. علاوه بر همه این کاربردها، باید به میزان نور طبیعی بسیار بالا و معماری زیبا نیز اشاره کرد. پارتیشن شیشه‌ای برای فضاهای باز انتخابی ایده‌آل است؛ چرا که حتما چیزی تازه به فضای شما اضافه می‌کند، بدون اینکه جریان انرژی و نور موجود را مختل کند. در واقع پارتیشن شیشه‌ای این است که فضای شما را هر چند کوچک، به مکانی با بیشترین بازدهی تبدیل کند.

مهمترین کاربرد پارتیشن شیشه‌ای

کاربرد پارتیشن شیشه‌ای m3
استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در دفترهای کار بسیار متنوع است؛ از جمله که با استفاده از آن می‌توانید اتاق جلسات یا فضا (یا میز) پذیرش بسازید و فضای خود را بزرگتر از چیزی که هست جلوه بدهید. به علاوه پارتیشن شیشه‌ای در فضای خانگی هم غیر قابل انکار است؛ از پارتیشن شیشه‌ای به عنوان مرزی بین آشپزخانه و اتاق هال گرفته تا استفاده به منظور شکستن جریان بازتاب نور بین اتاق خواب و حمام و یا حتی کاربرد آن به عنوان مرزی مشخص بین فضای بیرونی و داخلی. پارتیشن شیشه‌ای الزاما به صورت تکی نیست. می‌توانید آن را با المان‌های دیگر ترکیب کنید یا اینکه از پارتیشن‌های شیشه‌ای کشویی برای فضاسازی موقت (مثلا برای یک جلسه فوری) استفاده کنید.

۱. استفاده به عنوان نرده‌هایی براق

در نظر اول ممکن است پارتیشن فقط به دیوارهای بلند شیشه‌ای بودن خلاصه شود. در حالی که پارتیشن شیشه‌ای با نصف ارتفاع مرسوم به عنوان نرده را نباید فراموش کرد. چه بخواهید فضای روشنی ایجاد کنید که برای مثال در یک ساختمان جدید قرار گرفته یا اینکه بخواهید بین طبقات جدا افتاده از یکدیگر پیوستگی ایجاد کنید؛ پارتیشن شیشه‌ای اینجا قابل چشم‌پوشی نیست. حتما به کار شما خواهد آمد. از آنجا که این نرده‌ها در مسیر انتقال صوت اختلال ایجاد می‌کنند، برای جایی مناسب هستند که صدا مسئله مهمی نباشد. به علاوه این نرده‌ها چندان هم فضای شما را بزرگ نمی‌کنند.

۲. استفاده به جای پنل بین طبقات

یک راهی هست که با آن می‌توانید راه‌‌پله خود را به بخشی از اتاق تبدیل کنید؛ بدون اینکه نظم طبیعی فضا را به هم بریزید: استفاده از پنل‌های شیشه‌ای. در واقع کاربرد پارتیشن شیشه‌ای در اینجا به این صورت است که می‌تواند با نصب در راه‌پله به شکل پنل، اتاقی بی‌جان و تاریک را زیبا و چشم‌نواز کند. آن هم به شکلی که تفاوت آن با اتاق چندان به چشم نیاید.

مدل‌‎های پارتیشن؛ کاربرد پارتیشن شیشه‌ای

کاربرد پارتیشن شیشه‌ای m2

۱. پارتیشن شیشه‌ای رنگی و مات

اگر کاربرد پارتیشن شیشه‌ای برای شما به تقسیم‌بندی فضایی ظریف و کوچک خلاصه می‌شود، آن را شفاف انتخاب کنید؛ ولی برای زیبایی و چشمگیری بیشتر می‌توانید آن را رنگ کنید یا در صورتی که بخواهید پوشش سراسری داشته باشید، پیشنهاد ما این است که آن را نقاشی کنید تا با طراحی داخلی‌تان هماهنگ باشد. یا اصلا چرا برای مثال ترکیبی از پارتیشن شیشه‌ای شفاف و رنگ‌شده استفاده نکنید؟ ترکیب این دو در فضاهای مختلف، نور طبیعی متفاوتی در طول روز در دفتر کارتان می‌اندازد که بسیار هم جذاب و زیباست.

۲. پارتیشن شیشه‌ای مات؛ کاربرد پارتیشن شیشه‌ای

فرقی نمی‌کند پارتیشن شیشه‌ای مات یا الگوداری انتخاب کنید که ترکیبی از شیشه مات و شفاف باشد، در هر حال کاربرد پارتیشن شیشه‌ای مات این است که به طور مشخص حریم و فضای خصوصی برای کارکنان و حاضران در فضای فرضی بسازد. استفاده از این نوع پارتیشن در حمام نیز بسیار توصیه می‌شود.

۳. پارتیشن شیشه‌ای الیاف‌دار و لمینت‌شده

الف: پارتیشن با الیاف طبیعی

پارتیشن شیشه‌ای مات می‌تواند فضای خصوصی ایجاد کند؛ ولی راستش را بخواهید ما کاربرد پارتیشن شیشه‌ای با الیاف طبیعی را هیجان، لذت و رنگ در پارتیشن شیشه‌ای شما می‌دانیم و بس. نوع الیاف و طرح پارتیشن شیشه‌ای انتخابی شما می‌‎تواند به سلیقه خودتان تغییر کند تا فضایتان را حسابی شیک و زیبا کنید.

ب: پارتیشن لمینت‌شده

پارتیشن شیشه‌ای لمینت‌شده به شدت کاربردی است و می‌توانیم بگوییم برای هر اتاقی مناسب است. این پارتیشن شیشه‌ای فارغ از اینکه در کجا استفاده شده، هنگام وارد شدن ضربه بسیار مقاوم است و احتمال شکستن یا خرد شدن آن بسیار کم است.جهت انتخاب و خرید انواع پارتیشن شیشه‌ای می‌توانید با ما تماس بگیرید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید