توسط: تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی های کابینت آشپزخانه مناسب چیست و انواع آن کدامند؟ بهترین جنس کابینت آشپزخانه چیست و دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ بهترین مدل برای انواع کابینت آشپزخانه کدام است؟ مزایا و معایب کابینت آشپزخانه چیست و چه مشخصاتی دارد؟

انواع کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه فلزی معمولا با آشپزخانه های سبک مدرن و حرفه ای همراه است و با وجود این که ما آنها را در بسیاری از طرح های آشپزخانه نمی بینیم، آنها موقعیت خاصی دارند. معمولا این انواع کابینت آشپزخانه از جنس استیل ضد زنگ هستند، زیرا آنها دارای مزایای زیادی برای ارائه می باشند. به ندرت مس و فلزات را به دلایل مختلف مشاهده می کنید و برچسب قیمت بالا فقط یکی از این معایب آنهاست. امروز ما باید بر روی کابینت ساخته شده از فولاد ضد زنگ، مزایا و معایب آنها و روش های مختلفی که آنها را در داخل یک آشپزخانه مدرن قرار دهیم تمرکز کنیم.

مزایای کابینت آشپزخانه مناسب

در درجه اول، فولاد ضد زنگ عمر طولانی دارد زیرا ماده ای با دوام است. غیر سمی است و سازگار با محیط زیست نیز است زیرا فولاد می تواند بازیافت شود. روش های فلزکاری مدرن به این معنی است که فولاد می تواند برش، جوش، قالب گیری و پردازش شود. مقاومت بالا در برابر خوردگی یکی دیگر از مزیت های مهم آن است، به خصوص وقتی که ما در مورد کابینت آشپزخانه صحبت می کنیم. آماده سازی غذا شامل نگرانی به مانند پاشیدن آب به کابینت ها است.

انواع کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت آشپزخانه مناسب 3
در حال حاضر انواع کابینت آشپزخانه فلزی در طراحی نه تنها در  کابینت آشپزخانه های حرفه ای استفاده می شود، بلکه ما آنها را در خانه های شخصی نیز می بینیم زیرا بسیار جالب و جذاب هستند. از سوی دیگر، بسیاری از مردم فکر می کنند که آشپزخانه از جنس فولاد، راحتی و هماهنگی ندارد. با این حال، این مشکل به راحتی حل می شود زیرا فولاد می تواند بسیار با موفقیت با عناصر چوبی همراه باشد و گرمی را به فضا انتقال دهد. درست مانند هر ماده دیگر، فولاد دارای مزایا و معایی مختلفی است.

یکی دیگر از مزایای  کابینت آشپزخانه فولادی ضد زنگ مقاومت در برابر تغییرات دما است و علاوه بر این، از آن به عنوان بهداشتی ترین سطح برای مواد غذایی جهت پخت و پز می شناسند. مواد منفی ندارد، ماده ای است که روزنه ندارد و به خاک و باکتری مقاوم است. به همین دلیل است که کابینت های فولادی اولین انتخاب برای آشپزخانه های عمومی، بیمارستان ها و غیره هستند. ظاهر زیبایی از کابینت آشپزخانه فولادی در محیط های معاصر با شیوه ای عالی، نگاهی جذاب و شیک را به محیط است. این می تواند با مواد مختلف ترکیب شود و می تواند در فضای داخلی سبک های مختلف سنتی یا مدرن را ایجاد کند. ترکیبی از فلز با شیشه، چوب طبیعی (یا روکش)، سنگ، چرم، سطوح رنگی و غیره … است. فلز بر اشکال هندسی مبلمان، سبک صنعتی و طرح های گوناگون آشپزخانه استوار است.

معایب استفاده از کابینت آشپزخانه مناسب

کابینت آشپزخانه مناسب 4
عیب اصلی فولاد در کابینت آشپزخانه این است که حساس به خراش و گاهی اوقات دندانه شدن است، اگر ضربه با یک شی سنگین باشد. با این حال، این نگرانی است که شما قصد استفاده از آن را به عنوان یک کابینت آشپزخانه خواهید داشت. به طور کلی بعید است که هر کسی از اشیاء تیز در داخل کابینت استفاده کند. یکی دیگر از معایب آن در کابینت آشپزخانه مناسب، برچسب قیمت بالا است. کابینت فلزی ساخته شده از فولاد ضد زنگ گران تر از کابینت ساخته شده از مواد جایگزین دیگر است. کابینت فلزی را می توان در بسیاری از سبک های طراحی استفاده کرد. برای طرح های سنتی تر شما می توانید فولاد و چوب را ترکیب کنید که ظاهری جالب و جذاب را به شما نشان می دهد.

شما می توانید کابینت های بالا را از چوب انتخاب کنید و آنها را با فولاد در پایین آن ها، پیشخوان و سینک ترکیب کنید، به این ترتیب چوب گرما و راحتی را اضافه خواهد کرد. یکی دیگر از گزینه ها انتخاب کابینت فلزی برای ردیف بالا و چوب برای پایین آن است. درب های شیشه ای یک ایده عالی است و باعث درخشندگی فلز می شود. سبک Hi Tech به شما اجازه می دهد آشپزخانه را به طور کامل از فولاد ایجاد کنید – کابینت های کف و دیوار، سینک، قفسه ها، لوازم جانبی و غیره می تواند از فولاد ساخته شده شوند. تن های رنگی مانند: سفید، زرد، سبز و هر رنگ دیگری؛ ظاهر آشپزخانه را زیبا و دل بازتر می کند. کابینت آشپزخانه مناسب فولادی بسیار خوب با مفاهیم داخلی و یا طراحی داخلی خانه کار می کند. فلز به طور کامل با چوب و آجر برای ایجاد سبکی مدرن – سنتی ترکیب می شود. برای مثال یک میز ناهار خوری چوبی، فولاد را متعادل کرده و بافت آجر باعث جذابیت داخلی آن خواهد شد.

کلام پایانی

بله برخی افراد کابینت آشپزخانه فلزی را سرد (احساس سرد) می دانند، آنها به شدت نمایی جذاب و مدرن به فضای خانه می دهند. چنین متریالی برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ به خوبی کار می کند و گزینه ای عالی هستند. نگاهی گالری عکس های ما در سایت بیاندازید و همانطور که برخی از بهترین نمونه های کابینت آشپزخانه فلزی را مشاهده می کنید، می توانید هر یک را بر حسب دلخواه سفارش دهید. اگر به دنبال نمونه ای بودید که در گالری ما وجود نداشت، آن را برای ما ارسال کنید تا از مرحله: طراحی، تولید و نصب با شما همراه باشیم.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید