توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان ادرای بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات در انتخاب میز کنفرانس خوب چیست؟ راهنمای خرید مناسب‌ترین میز کنفرانس چه المانهایی را در اختیار ما می گذارد؟ عنصر مرکزی اتاق که مذاکرات شما با شرکای تجاری برگزار می شود، میز کنفرانس است. این مهم ترین بخش مبلمان برای دفاتر مدرن است. بر روی میزهای کنفرانس مهم ترین قراردادها و پیمان نامه ها برای شرکت امضا خواهند شد. امروزه بازار مبلمان، انتخاب گسترده ای از مبلمان اداری را فراهم می کند که میز کنفرانس بخش جداناپذیری از آن است. در همین زمینه مبلمان ادرای بینو به عنوان مرکز تولید کننده انواع میزهای کنفرانس اداری در زیر چند نکته برای کمک به شما جهت خرید میزی مناسب را ترتیب داده است.

راهنمای خرید مناسب‌ترین میز کنفرانس

انتخاب میز کنفرانس خوب m3
برگزاری جلسات با کارکنان و مشتریان راهی عالی برای ارائه ایده های جدید، افزایش بهره وری و افزایش خط مشی های کسب و کار شما است. انتخاب میز کنفرانس خوب مرکزی عالی برای تسهیل این تجمعات و گفتگوها است، اما پیدا کردن میز کنفرانس مناسب بر اساس نیازهای شما، ممکن امری چالش بر انگیز باشد. نکات زیر بررسی های سریعی هستند برای ایجاد خط مشی های کلی، توضیحات بیشتر در ادامه مقاله بیان خواهد شد:

  • میز کنفرانس مناسب تقریبا برای هر محیط کاری ضروری است.
  • شما قطعا نمی خواهید میزی را انتخاب کنید که خیلی بزرگ است و حرکت آزادانه در اطراف اتاق را غیرممکن می کند.
  • میزهای کنفرانس در اشکال مختلف در دسترس هستند. شما می توانید از میزهای کنفرانس های گرد، مستطیلی، بیضی یا بسیاری از شکل های دیگر که برای نیازهای خاص خود استفاده می کنید را انتخاب کنید.
  • میزی انتخاب کنید که اندازه مناسب ابعاد بدنی بسیاری افراد باشد و مطمئن شوید در زمان نشستن بر روی صندلی خود احساس راحتی کنند.
  • به طور کلی اندازه میزهای کنفرانس بر حسب تعداد نفرات مشخص می شوند، این مقدار به صورت زوج از ۴ تا ۳۰ و حتی بیشتر دسته بندی می شوند.

۱- اندازه میز؛ انتخاب میز کنفرانس خوب

اندازه میز کنفرانس مهمترین گزینه ای است که باید به آن توجه کنید. این باید با اندازه اتاق مطابقت داشته باشد تا همه شرکت کنندگان بتوانند به آسانی بلند شوند، بنشینند و در اطراف اتاق حرکت کنند. شرایط عمومی برای انتخاب اندازه میز مناسب:

  • فضای اداری خود را اندازه گیری کنید.
  • تصمیم بگیرید که چه تعداد افراد به علاوه تعداد صندلی ها نیاز است.

نکته: بسیاری از اتاق کنفرانس دارای کمد یا کتابخانه برای ذخیره سازی اسناد و فایل ها هستند. هنگام شمارش حداکثر اندازه میز، این قطعات مبلمان را نیز در نظر بیاورید.

۲- اندازه گیری ابعاد اتاق

انتخاب میز کنفرانس خوب m4
انتخاب میز کنفرانس خوب نقطه کانونی جلسات شما خواهد بود. اندازه میز باید با اندازه اتاق منطبق باشد. این نباید بیش از حد بزرگ یا خیلی کوچک باشد. در غیر این صورت، فضا کلی اتاق ممکن است به ناراحتی افراد در طول جلسات منجر شود. بنابراین، قبل از انتخاب یک میز، اتاق را اندازه گیری کنید. هر گزینه ای که انتخاب می کنید باید مرکز اتاق را به نسبت فضای موجود پر کند. هر فردی که در اتاق کنفرانس حضور دارد باید به اندازه کافی فضا برای حرکت داشته باشد.

۳- تعداد افراد و ماهیت جلسات

اگر چه برخی از شرکت ها از میزهای کنفرانس برای انجام جلسات با کارکنان خود استفاده می کنند، دیگران ممکن است از آنها برای اهداف آموزشی یا برای ملاقات با مشتریان نیز استفاده کنند. دانستن قصد و هدفتان برای داشتن میز کنفرانس مدرن، به شما این درک را می بخشد که تا چه تعداد افراد ممکن است در حال حاضر و یا در آینده در اتاق کنفرانس حضور داشته باشند. به عنوان مثال، اگر کسب و کاری کوچک دارید و کارکنان شما تنها تعداد معدودی هستند، با میزهای مخصوص ۴ تا ۶ نفره شروع کنید. با این حال، اگر شما انتظار دارید جلسات بزرگتری را به طور مرتب برگزار کنید، باید بر روی میز های کنفرانس ۱۲ نفره و بیشتر سرمایه گذاری کنید.

۴- شکل میز؛ انتخاب میز کنفرانس خوب

اشکال مختلف برای میز کنفرانس شامل: مربع، بیضی، دایره، قایقی و مستطیلی هستند. اگرچه ابعاد متفاوت است، برخی از این سبک ها ممکن است برای هر اتاقی مناسب نباشد. میزهای مستطیلی شکل می توانند فضایی کافی را فراهم کنند، اما میزهای دایره ای (گرد) ممکن است فضای کافی برای مطابقت با نیازهای و راحتی افراد را در بر نگیرند. باز تاکید می کنیم، این مورد بستگی به فضا و طرح اتاق شما دارد، حتی ممکن است میزهای دایره ای برای فضای شما بهینه تر از مدل های مستطیلی باشند. همچنین باید به این نکته توجه کرد که:

  • میزهای دایره ای، همکاری و تعامل بیشتری را بین افراد حاضر در جلسه فراهم می کنند.
  • میزهای مستطیل شکل موقعیت رهبر را تأیید می کنند و نشان دهنده سلسه مراتب هستند. آنها در جلسات و مسائل سازمانی بیشتر مورد توجه هستند.
  • اگر اتاق دراز است، از یک میز کنفرانس مستطیلی یا بیضی استفاده کنید. اگر اتاق مربع است ، شکل گرد یا مربع کامل را انتخاب کنید.
  • میزهای کنفرانس بیضی شکل ترکیبی از ظرفیت و ارگونومی هستند. پس از همه، فقدان گوشه های تیز محیطی آرام و راحتی را ایجاد می کند.

متریال؛ انتخاب میز کنفرانس خوب

انتخاب میز کنفرانس خوب m1
چوب، قابلیت ایجاد اعتماد، ظاهری چشمگیر و فضایی گرم را القا می کند. سنگ مرمر بر موقعیت شرکت تأکید دارد (به این معنا است که شرکت در چه جایگاهی است). سطح شیشه ای سبکی و روشنایی را منتقل می کند.

کلام پایانی

به طور کلی انتخاب میز کنفرانس خوب بستگی به تمامی نکاتی دارد که ما در بالا ذکر کردیم. با این حال، مهم است که میزی را انتخاب کنید که نخست در راستای نیازها و خواسته های شما باشد، سپس در بر گیرنده اهداف حال و آینده شرکت نیز باشد. امیدواریم این نوشتار مورد توجه شما قرار گرفته باشد و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهد. در این راستا، سبک مناسب برای جلسات کسب و کاری خود در اتاق کنفرانس را تنظیم کنید، سپس تماس با تیم مبلمان اداری بینو برای خرید بهترین میز کنفرانس. علاوه بر فروش مبلمان اداری با کیفیت بالا، ما خود تولید کننده انواع مبلمان اداری برای بسیاری از کسب و کارهای مختلف هستیم. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری در زمینه خرید و آگاهی از لیست قیمت با مشاورین و کارشناسان ما در شرکت برنا یاور ویرا تماس بگیرید.

۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید