توسط: تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : پارتیشن اداری چیست و دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ برای خرید و نصب پارتیشن اداری به چه نکاتی باید توجه شود؟ پارتیشن‌ اداری با کیفیت بالا و بدون بار وزنی به کف و سقف ساختمان هستند که به عنوان جداکننده اتاق‌ها عمل می‌کنند. دیوارهای شیشه‌ای یا پارتیشن شیشه‌ای برای بازتر و بزرگ‌تر دیده شدن یک اتاق و ایجاد محیط‌های کاری باز و هوا بسیار مناسب هستند. در طراحی دیوار پارتیشن برای یک ساختمان به طور معمول از پارتیشن‌های تمام شیشه (سقف به دیوار) استفاده می‌شود. قاب‌های آلومینیومی یا سایر سخت افزارهای نصب شده مثل قاب‌های فلزی و… این سیستم‌ها را در جای خود نگه می‌دارند.

اهمیت پارتیشن اداری چیست

پارتیشن‌ فریم لس شیشه ای به عنوان یک ماده ساختمانی به طراحان و معماران اجازه می‌دهد تا یک اتاق را تقسیم کنند، بدون اینکه فضای کف (مساحت ساختمان) و انتشار نور را از بین ببرند. پارتیشن شیشه ای، ایده آل برای ایجاد محیط‌های کار راحت و کاربردی اداری است. وقتی اجازه می‌دهید نور طبیعی به فضای مشخصی از محل کارتان ورود پیدا کند، نحوه تعامل شکل‌ها، رنگ‌ها، الگوها، بافت‌ها و افراد تغییر می‌کند. همچنین پارتیشن شیشه‌ای نیز یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای به روزرسانی فضای اداری یا تجاری است. پارتیشن‌های شیشه‌ای نسبت به بنا کردن دیوارهای خشک و آجری قدیمی از محبوبیت بیشتری برخودار هستند. طراحان داخلی و معماران هر دو از پارتیشن شیسه‌ای به دلیل مقیاس‌پذیری و خصوصیات شفاف و تقسیم‌پذیری و راحتی در طراحی به صورت عمده استفاده می‌کنند. بهترین طرح‌های شیشه برای پارتیشن کدامند؟ تا اینجا به صورت مختصر با پارتیشن‌های شیشه‌ای آشنا شدیم. اما چرا معماران و طراحان داخلی از پارتیشن شیشه‌ای استفاده می‌کنند. چه مزیت‌هایی در پارتیشن شیشه‌ای وجود دارد که آن را برای مصرف کنندگان نیز محبوب کرده است؟ در ادامه با مزایای پارتیشن شیشه‌ای آشنا خواهیم شد.

نکات مهم طراحی با پارتیشن اداری چیست

پارتیشن اداری چیست m4

سیستم‌های دیوار پارتیشن شیشه‌ای با گذشت زمان اغلب مقرون به صرفه‌تر از مصالح ساختمانی سنتی مانند دیوار گچ هستند.

  • این سیستم‌های شیشه‌ای تجاری مقیاس‌پذیر هستند.
  • می‌توانید دیواره‌های پارتیشن شیشه‌ای را مجددا پیکربندی و جابجا کنید تا نیازهای مختلفی را برآورده سازد.
  • در مقایسه با ورق سنگ، پارتیشن‌های شیشه‌ای یک راه حل با ماندگاری بیشتر و متحرک هستند.
  • با توجه به شفافیت آن‌ها، دیوارهای شیشه‌ای باعث ورود نور طبیعی به فضای کار می‌شوند.
  • دیوارهای شیشه‌ای بدون قاب، نیاز شما به نور اضافی یا سییستم نور دهی در سازمان را کاهش می‌دهد.
  • بدیهی است که دیوارهای پارتیشن شیشه‌ای شفافیت بیشتری دارند.
  • مشتریان و کارمندان همه از دیدن اینکه با چه کسانی کار می‌کنند استقبال می‌کنند.
  • دیوارهای پارتیشن احساس باز بودن و همکاری بیشتری را بین کارمندان ایجاد می‌کنند.

۱. طرح های پارتیشن شیشه‌ای

آن طور که به نظر می‌رسد پس از تعارف بالا، پارتیشن شیشه‌ای یک ورق با اندازه‌های مختلف شیشه ایست. اما این طور نیست. طرح، شکل و نقش‌های بسیاری از پارتیشن شیشه‌ای وجود دارد که بتواند نیازهای شما را برآورده سازد. در ادامه با انواع طرح‌های پارتیشن شیشه‌ای آشنا خواهیم شد و آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

۲. دیوارهای آلومینیوم؛ پارتیشن اداری چیست

این سیستم‌های کاملاً قاب دار برای استفاده در دفاتر و فضاهای خرده فروشی مناسب ترند. دیوارهای پارتیشن همچنین دارای کاربردهای مسکونی هستند. یک سیستم پارتیشن شیشه‌ای قاب دار می‌تواند اتاق ایجاد کند. مناطق کار را از هم جدا کند. هنگام انتخاب این ماژول‌های شیشه‌ای، دفتر کار یا فضای کاری و حتی نوع تجارت خود را در نظر بگیرید. در بسیاری از موارد، یک انتخاب خوب هم فرآیند نصب را آسان می‌کند و هم می‌تواند در زودترین زمان به شما بازخورد مناسب را بدهد.

۳. ترکیب مواد

آلومینیوم به طور معمول در میان مصالح ساختمانی برای نگه داشتن پارتیشن شیشه‌ای به عنوان قاب آن استفاده می‌شود. این ماده سبک وزن استحکام کافی را دارد و از ایجاد خوردگی جلوگیری می‌کند. سطح قاب آلومینیوم گاهی اوقات با آندایزاسیون طبیعی یا روکش پودر به پایان می‌رسد. سیستم‌های پروفیل باریک یکی دیگر از راه حل‌هایی است که برای نصب مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته بنا به نوع انتخابی ماژول نگهدارنده‌ی پارتیشن شیشه ای، می‌توان از مواد مختلفی برای نگه داری درزگیر‌ها استفاده کرد. از درزگیری های سیلیکونی تا پلاستکی و معدنی. اما در طراحی‌ها عموما از سیلیکون استفاده می‌شود تا تفاوت رنگ ایجاد نکند.

۴. درها و سخت افزارها؛ پارتیشن اداری چیست

برای طراحی در اتاق یا سالن کنفرانس و یا سایر مبادی ورودی به بخش‌های مختلف ساختمانی و فضا از درب‌های لولایی قاب دار آلومینیومی یا درب‌های کشویی استفاده می‌شود. اما میزان ظرافتی که در طراحی دستگیره‌ها و قفل‌ها و لولاهای این درب‌ها وجود دارد بسیار بیشتر از طراحی درب‌های معمول است.

۵. دیوارهای پارتیشن شیشه‌ای کامل

 

پارتیشن اداری چیست m3

این دیوارها شامل نصب پارتیشن شیشه‌ای از سقف تا کف هستند. در این مدل طراحی تقریبا بیشترین میزان هوای ورودی در محیط کار ایجاد می‌شود. علاوه بر آن بیشترین میزان نور ورودی را نیز خواهیم داشت. از بزرگ‌ترین مزیای این شیوه هم نوری است که وارد سازمان خواهد شد. و در نتیجه به میزان قابل توجهی صرفه جویی در مصرف انرژی خواهیم داشت.

۶. ترکیب مواد در پارتیشن اداری چیست

بیشتر افراد و سازمان‌هایی که از پارتیشن شیشه‌ای استفاده می‌کنند، ترجیح می‌دهند که گارد آلومینیومی داشته باشند. گارد آلومینیمی می‌تواند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف باشد. هم رنگ بودن گارد پارتیشن با رنگ سازمانی و رنگ دکوراسیون می‌تواند به طراحی بهینه فضا کمک کند.

۷. ایمنی

برای اطمینان از ایمنی، لبه‌های شیشه‌های پارتیشن صیقل داده می‌شوند. اتصال عمودی باقیمانده بین دو صفحه شیشه‌ای با نوار سیلیکونی یا کف اکریلیک شفاف پر می‌شود تا مقاومت حاصل کند. در صورت لزوم، پروفیل‌های عمودی صفحه‌ای شیشه‌ای و دیوار را به هم متصل می‌کنند. شیشه‌های مات فرصت‌هایی را برای ایجاد اتاق‌های منحصر به فرد و خصوصی فراهم می‌کنند. همچنین می‌توانید از فیلم‌ها و برچسب‌های تزئینی برای آرم‌های شرکت یا سایر متن‌های جهت دار استفاده کنید.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری بینو نظیر میز اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز مدیریت، میز گروهی، میز کنفرانس، میز کانتر دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید