توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : بهترین انواع میز کنفرانس ۶ نفره بینو کدامند و دارای چه ویژگی هایی می باشند؟ برای خرید و قیمت میز کنفرانس ۶ نفره به چه المانهایی باید توجه شود؟ تقریباً هر دفتر کاری به یک میز کنفرانس نیاز دارد، اتاق کنفرانس در واقع مکانی است برای ایده‌های درخشان و جدید و فضایی برای تسهیل جلسات با مشتریان، تامین کنندگان و کلیه ذی‌نفعان هر سازمان. می‌توان گفت اغلب ایده‌های درخشان هر کسب و کاری در اطراف میزهای کنفرانس شکل می‌گیرند، اما خرید این محصول مبلمان اداری کار ساده‌ای نیست. شما باید چندین عامل را قبل از انتخاب یک میز جلسه برای اتاق کنفرانس خود در نظر بگیرید. در این مقاله ضمن توضیح این موارد به معرفی انواع مدل‌های میز کنفرانس ۶ نفره بینو می‌پردازیم.

مهمترین اشکال میز کنفرانس ۶ نفره

میز کنفرانس 6 نفره 1

  • میزهای کنفرانس گرد
  • میزهای کنفرانس مربعی
  • میز مستطیلی
  • میزهای کنفرانس بیضی
  • میزهای کنفرانس قایقی

۱. میزهای کنفرانس گرد

میزهای گرد یک انتخاب جمع‌وجور هستند که بهتر است آن‌ها را برای اتاق‌های ملاقات کوچک و فضاهای تنگ مانند اتاق‌های خصوصی و فضاهای غیررسمی در نظر بگیریم. البته بعضی از میزهای کنفرانس گرد می‌توانند ابعاد بسیار بزرگی داشته باشند و برای تعداد نفرات بالا استفاده شوند، که در اینجا مورد بحث ما نیستند.

۲. میزهای کنفرانس مربعی

این میزها برای فضاهای جلسات کوچکتر مناسب هستند اما سطح کار بیشتری نسبت به میزهای گرد فراهم می‌کنند. بسته به سبک پایه‌های میز، چندین مدل میز مربعی ممکن است در کنار یکدیگر قرار گیرند تا میزهای کنفرانس بزرگتر و مستطیلی را تشکیل دهند. “میز کنفرانس BC3070 بینو”

۳. میز مستطیلی؛ میز کنفرانس ۶ نفره

این میزهای کنفرانس شاید معمول‌ترین نوع میز جلسات باشند و برای اتاق‌های کنفرانس بزرگتر و رسمی بهترین انتخاب هستند و در اندازه‌های مختلفی قابل تولید هستند تا با ابعاد فضای اتاق کنفرانس شما متناسب شوند.

۴. میزهای کنفرانس بیضی

این ‌شکل میزها شبیه به گزینه‌های مستطیلی هستند، اما در هر دو انتها گرد شده‌اند تا ظرفیت نشستن بیشتری فراهم کنند و حرکت را آسان‌تر کنند، در صورتی که یک ستون مزاحم یا یک درب در یکی از طرفین سالن وجود داشته باشد، گزینه میز کنفرانس بیضی شکل بهترین گزینه ممکن است.

۵. میزهای کنفرانس قایقی

‌این مدل میز کنفرانس برای فراهم کردن خطوط دید واضح برای همه شرکت‌کنندگان در جلسه، طراحی شده‌اند. با یک وسط پهن‌تر، این نوع میز کنفرانس امکان ارائه‌ را برای همه اعضای جلسه آسان می‌کند تا بدون نیاز به تلاش برای نگاه کردن از پشت سر کسی، تمامی اعضا دیده شوند.

ظرفیت میز کنفرانس ۶ نفره

میز کنفرانس 6 نفره 2
برای محاسبه تعداد نفری که در طول یک میز کنفرانس می‌توانند بنشینند یک قاعده کلی وجود دارد و آن اینست که به ازای هر یک نفر بین ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر فضا لازم است، حال برای اینکه یک میز کنفرانس ۶ نفره داشته باشیم باید بدانیم که حداقل طول مناسب برای این میز باید ۲۱۰ سانتی متر باشد و در حالت راحت‌تر برای کاربران می‌تواند تا ۲۴۰ سانتی متر بزرگتر شود. البته که بهتر است قبل از خرید و انتخاب میز کنفرانس ۶ نفره با کارشناسان شرکت بینو در مورد ابعاد استاندارد آن متناسب با فضای اتاق کنفرانس‌تان و همچنین نوع کاربری که از میز جلسات انتظار دارید؛ مشورت کنید.

ابعاد و اندازه اتاق جلسه دفتر کار شما عامل محدود کننده‌ای در انتخاب میز کنفرانس جدید شما خواهد بود. به عنوان یک قاعده کلی، حداقل ۱.۵ متر فضای اطراف محیط میز را به عنوان راهرویی امن و راحت جهت جا به جایی صندلی‌ها، افراد و پرسنل پذیرایی کننده در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر یک اتاق ۶ در ۴ متری دارید، کم کردن یک راهرو ۱.۵ متری در اطراف اتاق به شما یک میز ۳ در ۱ متری می‌دهد،( اگر هیچ مبلمان یا مزاحم دیگری در اتاق نباشد).  اگر در امتداد دیوارهای اتاق کنفرانس خود محصولی از سایر انواع مبلمان اداری مانند کتابخانه‌ و کمد یا کنسول پذیرایی دارید، مطمئن شوید که آن راهرو ۱.۵ متری را از میز کنفرانس تا نزدیکترین برجستگی دیوار اندازه می‌گیرید، نه از میز کنفرانس تا دیوار.

انواع سبک‌های اتاق کنفرانس

میز کنفرانس 6 نفره 3

  • میزهای کنفرانس مدرن
  • میز تلفیقی
  • میزهای کنفرانس کلاسیک

۱. میزهای کنفرانس مدرن

ساده و شیک هستند. این سبک از میز کنفرانس ظاهری مینیمال را ایجاد می‌کند که از خطوط مستقیم و صاف و ایده “زیبایی در سادگی است” ناشی می‌شود.  اتاق کنفرانس مدرن اغلب برای شرکت‌های  استارت آپی و سازمان‌هایی که بر نوآوری و تکنولوژی تمرکز دارند، مطلوب است.

۲. میز تلفیقی؛ میز کنفرانس ۶ نفره

مدل‌های متنوع و چندمنظوره‌ای  دارند. این سبک یک تلفیق خوشایند است که ترکیبی از سبک دکوراسیون اداری مدرن و کلاسیک را ارائه می‌دهد که تقریباً برای هر دفتر کار و کسب و کاری ایده‌آل است.

۳. میزهای کنفرانس کلاسیک

سال‌هاست که امتحان خود را پس داده‌اند و جلسات بسیار مهمی را برگزار کرده‌اند. میزهایی با این سبک طراحی بسیار دقیقی را می‌طلبند و در عین کلاسیک بودن همیشه مد هستند، طراحی این نوع میز کنفرانس شامل جزئیات چوبی و چرمی می‌شوند. میز کنفرانس کلاسیک اغلب در فضاهای خیلی رسمی، دولتی و یا دفاتر حقوقی و هنری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لزوم انتخاب میز کنفرانس؛ میز کنفرانس ۶ نفره

میز کنفرانس 6 نفره 4

  • راحتی در برگزاری جلسات
  • افزایش تمرکز
  • ظاهر حرفه‌ای
  • تنوع در طراحی

۱. راحتی در برگزاری جلسات

میز کنفرانس به دلایل متعددی یک سرمایه‌گذاری عالی برای دفتر کار شما است، این نوع میز اداری نه تنها محلی راحت برای نشستن افراد در زمان برگزاری جلسات را  فراهم می‌کند، بلکه به نظم بخشیدن به جلسه نیز کمک می‌کند. میز کنفرانس باعث می‌شود که این اطمینان وجود داشته باشد که همه افراد حاضر در جلسه می‌توانند یکدیگر را ببینند و صحبت‌های هم را بشنوند، که این موضوع برای برقراری ارتباط موثر بین همکاران مشتریان ضروری است. میزهای کنفرانس همچنین ظاهر حرفه‌ای به دفتر کار شما می‌بخشند، که این موضوع می‌تواند برای کسب‌وکار شما نسبت به رقبایی که چنین میزی ندارند، مزیت تلقی شود.

۲. افزایش تمرکز؛ میز کنفرانس ۶ نفره

دلایل زیادی برای سرمایه‌گذاری در یک میز کنفرانس برای دفتر کار شما وجود دارد. میزهای کنفرانس نه تنها یک راه عالی برای ترویج همکاری بین کارکنان شما هستند، بلکه محلی برای برگزاری جلسات با مشتریان و تامین کنندگان نیز فراهم می‌کنند. میز کنفرانس به کارکنان شما اجازه می‌دهد به راحتی بنشینند و با یکدیگر صحبت کنند بدون اینکه مجبور باشند در راهروها و فضاهای کاری بایستند  و باعث شلوغی فضا و عدم تمرکز سایرین شوند.

۳. ظاهر حرفه‌ای

دلیل دیگری برای سرمایه‌گذاری در یک میز کنفرانس برای دفتر کار شما این است که می‌تواند به ایجاد محیطی حرفه‌ای‌تر کمک کند. اگر تعداد زیادی کارمند دارید، داشتن محلی که بتوانند به صورت حرفه‌ای با یکدیگر صحبت کنند، مهم است و اگر معمولا با مشتریانتان جلسات پرزنت محصول برگزار می‎کنید بهتر است که فضایی برای استقرار آنان به شکل رسمی وجود داشته باشد.

۴. تنوع در طراحی

میز کنفرانس 6 نفره 5

میزهای کنفرانس در انواع رنگ‌ها، اشکال، اندازه‌ها و سبک‌ها موجود هستند تا نیازهای هر دفتری را برآورده کنند. شما می‌توانید میزی پیدا کنید که با بودجه و دفتر کار شما کاملاً متناسب باشد. همچنین می‌توانید گزینه‌های سبکی مختلفی برای میزهای کنفرانس پیدا کنید تا بتوانید میز مناسب دفتر خود را پیدا کنید. چه به میز کوچک برای یک جلسه نیاز داشته باشید و چه به میز بزرگ برای یک رویداد، می‌توانید میز کنفرانس مناسب نیازهای خود را پیدا کنید.

برترین مدلهای میز کنفرانس ۶ نفره بینو

۱- میز کنفرانس BC9000

میز کنفرانس 6 نفره 6
این میز کنفرانس پرفروش‌ترین میز کنفرانس شرکت بینو است، دلیل این پرفروش بودن این است که میز این میز کنفرانس علاوه بر سادگی و مدرن بودن، قیمت مناسبی دارد و می‌تواند برای هر تعداد نفرات که مد نظرتان است تولید شود، ما در بینو این میز را از کوچکترین سایز (۴نفر) تا بزرگترین ابعاد درخواستی مشتری (۳۲ نفره) تولید کرده‌ایم. میز کنفرانس BC9000 می‌تواند با صفحه ام دی اف تولید شود که این موضوع این امکان را به مشتری می‌دهد که میز خود را در انواع رنگ‌بندی‌ها سفارش دهد. همچنین پایه‌های این میز از نوع فلزی هست و می‌تواند در دو نوع با سطح مقطع مثلث یا مستطیل تولید شود، شما می‌توانید این میز کنفرانس پایه فلزی را در رنگ‌بندی‌های مختلف برای پایه (سفید، مشکی، طوسی روشن و تیره، نقره‌ای، کروم و طلایی) سفارش دهید.

مشخصات فنی میز کنفرانس ۶ نفره BC9000
ابعاد مناسب برای ۶ نفر ۲۱۰*۱۰۰ سانتی متر
۲۴۰*۱۱۰ سانتی متر
گارانتی سه سال از تاریخ تحویل
رنگ‌بندی طبق انتخاب مشتری
زمان تحویل ۷ تا ۱۰ روز کاری
امکانات امکان نصب الکتریکال باکس
امکان نصب داکت کشی
امکان ست شدن با میز مدیریت
امکان استفاده به صورت مدولار

۲- میز کنفرانس BC6500

میز کنفرانس 6 نفره 7

اگر به دنبال یک میز کنفرانس شیک و مدرن برای اتاق مدیرعامل هستید، برای انتخاب میز کنفرانس BC6500 شک نکنید، طراحی خاص، ظاهر مدرن، متریال جذاب و کارآیی بالا از جمله ویژگی‌های این میز کنفرانس مدیریت است، همچنین برای ست بودن میز مدیریت و کنفرانس می‌توانید از میز مدیریت BM6500 استفاده کنید. این میز کنفرانس شش نفره دارای طراحی بسیار مدرن با پایه‌های منحصر به فرد و هندسی است، پایه‌های میز به شکل چند ضلعی و با استفاده از خطوط زاویه‌دار طراحی شده‌اند که به آن ظاهری خاص و جذاب می‌دهد. این پایه‌های آهنی باعث می‌شوند حس صلابت و حرفه‌ای بودن به خوبی منتقل شود همچنین برای صفحه میز می‌توانید از شیشه مشکی رنگ براق استفاده کنید که علاوه بر زیبایی، به راحتی تمیز می‌شود و به علت سکوریت بودن طول عمر نیز بسیار بالاست ، این نوع سطح  کار به محیط اتاق کنفرانس جلوه‌ای لوکس و حرفه‌ای می‌بخشد. توصیه می‌کنیم برای این میز کنفرانس از صندلی‌های مدرن مش استفاده کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر حتما با همکاران ما در شرکت بینو در ارتباط باشید.

مشخصات فنی میز کنفرانس ۶ نفره BC6500
ابعاد مناسب برای ۶ نفر ۲۱۰*۱۰۰ سانتی متر
۲۴۰*۱۱۰ سانتی متر
گارانتی سه سال از تاریخ تحویل
رنگ‌بندی طبق انتخاب مشتری
امکان استفاده از صفحه رویه‌ی شیشه‌ای، سنگی یا سرامیکی
زمان تحویل ۱۴ تا ۲۰ روز کاری
امکانات امکان نصب الکتریکال باکس
امکان ست شدن با میز مدیریت

۳- میز کنفرانس BC5010

میز کنفرانس 6 نفره 10
یکی دیگر از پر تقاضاترین میزهای شرکت مبلمان اداری بینو، میز کنفرانس BC5010 است، این میز که می‌تواند ست کاملی از سری میزهای اداری را با خود ست کند به دلیل طراحی ساده و در عین حال جذاب خود بسیار مورد توجه صاحیان کسب و کار و طراحان معمار است، پایه‌های این میز کنفرانس از فلز ساخته شده و به شکل مستطیلی طراحی شده‌اند که پایداری و مقاومت بالایی را تضمین می‌کنند همچنین طراحی پایه‌ها به گونه‌ای است که علاوه بر پایداری، زیبایی بصری نیز ایجاد می‌کند، پایداری حاصل از طراحی این مدل پایه‌ها امکان ساخت این میز را در بسیار بزرگ نیز فراهم می‌کند. نکته قابل توجه در مورد این میز کنفرانس این است که پایه‌های آن را میتواند از پروفیل آهن یا استیل ساخت، که همین موضوع امکان استفاده از این سر ی از میزهای کنفرانس را در هر سبک از دکوراسیونی ممکن می‌کند، میز کنفرانس BC5010 همچنین می‌تواند به راحتی باز و بست شود که این ویژگی برای کاربرانی که قصد توسعه کسب و کار خود و جا به جا شدن از دفتر کار فعلیشان را دارند بسیار جذاب است، انتخاب میز کنفرانس BC5010 یک انتخاب کاملا بدون ریسک برای انواع فضاهای جلسات با هر ابعادی است.

مشخصات فنی میز کنفرانس ۶ نفره BC5010
ابعاد مناسب برای ۶ نفر ۲۱۰*۱۰۰ سانتی متر
۲۴۰*۱۱۰ سانتی متر
گارانتی سه سال از تاریخ تحویل
رنگ‌بندی طبق انتخاب مشتری
امکان استفاده از صفحه رویه‌ی شیشه‌ای، سنگی یا سرامیکی
زمان تحویل ۱۰ تا ۱۵ روز کاری
امکانات امکان نصب الکتریکال باکس
امکان ست شدن با سایر میزهای اداری
امکان اضافه شدن داکت کشی
امکان استفاده از مانیتورهای تاشو روی سطح میز
امکان ثبت سفارش در ابعاد مختلف

برای مشاهده و بررسی سایر مدل‌های میز کنفرانس بینو حتما به وبسایت بینو سر بزنید و جهت دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید، شرکت بینو همچنین برای طراحان دکوراسیون داخلی شرایط خاصی را جهت همکاری فراهم کرده است، برای اطلاع از این شرایط یه شماره واتسپ ۰۹۲۲۰۶۸۸۶۸۲ پیام دهید.

مدرن ترین انواع میز کنفرانس ۶ نفره بینو

میز کنفرانس 6 نفره 9

میز کنفرانس BC9000

میز کنفرانس مدرن با قیمت مناسب، قابلیت تولید در اندازه‌های مختلف و امکان سفارشی‌سازی.

میز کنفرانس BC6500

میز کنفرانس شیک با پایه‌های هندسی و صفحه با قابلیت سفارشی سازی، مناسب برای اتاق مدیر عامل یا اتاق‌های جلسه VIP..

میز کنفرانس BC5010

میز با پایه‌های فلزی ذوزنقه‌ای، مقاومت و استحکام بالا و قابلیت باز و بسته شدن آسان.

کلام پایانی

هر دفتر کار به یک میز کنفرانس جهت ایجاد محیطی مناسب برای برگزاری جلسات مهم و ایده‌پردازی کارکنان نیاز دارد. برای انتخاب میز کنفرانس نیاز به بررسی چندین عامل وجود دارد:

  • شکل میز:

میزهای گرد برای فضاهای کوچک و غیررسمی مناسب هستند، میزهای مربعی برای جلسات کوچک با سطح کار بیشتر، میزهای مستطیلی برای فضاهای رسمی و بزرگ، میزهای بیضی‌شکل برای افزایش ظرفیت نشستن و میزهای قایقی برای دید بهتر شرکت‌کنندگان.

  • ظرفیت:

برای هر نفر ۷۰ تا ۸۰ سانتی‌متر فضا نیاز است. میز کنفرانس ۶ نفره باید حداقل ۲۱۰ سانتی‌متر طول داشته باشد.

  • ابعاد:

اندازه اتاق و فضای اطراف میز باید برای حرکت راحت صندلی‌ها و افراد کافی باشد. به‌طور مثال، در اتاق ۶ در ۴ متری، میز ۳ در ۱ متری مناسب است.

  • سبک‌ها:

میزهای مدرن برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوآور، میزهای تلفیقی برای دفاتر مختلف و میزهای کلاسیک برای فضاهای رسمی و دولتی.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید