توسط: تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : میز مدیریت مدرن و لوکس چیست؟ بهترین مدل در میان انواع میز مدیریت مدرن و لوکس کدام است؟ بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی مانند میز اداری کدام است؟ ما در ادامه به بررسی انواع میز مدیریت اشاره می‌کنیم و راه‌کارهای مختلفی را برای خرید میز مدیریت مدرن پیشنهاد می‌کنیم. اگر تمایل دارید در این رابطه بیشتر بدانید لطفا تا انتهای این نوشتار ما را همراهی بفرمایید.

میز مدیریت مدرن و لوکس


یکی از مهم‌ترین مسائل در زمینه‌ی طراحی مبلمان اداری مانند میز مدیریت مدرن و لوکس، برنامه‌‎ریزی برای فضای اداری است. روش‌های مورد استفاده برای سازماندهی و ترتیب نوع طراحی فضای اداری وجود دارد. طراحی دفتر اداری باید به گونه‌ای باشد که کارکنان بتوانند با هم در گروه‌بندی‎های مشخص کار کنند. استفاده از استانداردهای طراحی فضای اداری، بهترین فرصت برای فعالیت کارآمد، ارتباطات کارکنان و نظارت بیشتر در بین آن‌ها است.

کاربرد میز مدیریت مدرن و لوکس

استفاده از این وسیله می‌تواند با ایجاد شرایط فیزیکی مناسب، نیازهای کسب و کار سازمان اداری یا شرکت را فراهم کند. به عنوان نمونه در مراکز تماس، کسب و کار روی صفحه نمایش می‌شود و نیازمند یک میز کار کوچک برای هر کارمند با فضای حداقلی ذخیره‌سازی سند هستند. البته ممکن است محدودیت‌‎هایی برای امکانات فتوکپی و چاپ نیز داشته باشند. طبیعی است که در این حالت استفاده از میز اداری لوکس یا ساده نمی‌تواند رفع کننده‌ی مشکل باشد. هم‌چنین شرکت‎‌هایی نیز وجود دارند که در آن معماران، حسابداران، مهندسان، کارمندان و …فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها برای کارکنان خود، نیاز به تجهیزات برای ذخیره‌سازی پرونده‌ها، امکانات آرشیو و فتوکپی نزدیک به میز کارشان دارند. بنابراین لزوم استفاده از میزی با فضای کاری بزرگ، تعداد کشوهای زیاد و در صورت نیاز زیبا و لوکس احساس می‌شود.

سیاست کاری و میز مدیریت

سازمان‌ها اغلب یک سیاست غیر رسمی مخصوص همان سازمان، در مورد انواع میز اداری برای موقعیت هر یک از کارکنان دارند. این قانون‌ها حتی برای مدیریت مجموعه نیز ممکن است وجود داشته باشد. از این رو برای تهیه میز مدیریت لوکس نیز سیاست کاری نقش مهمی ایفا می‌کند. ساختارهای مختلف در فضای کار به مبلمان اداری با اندازه‌های متفاوت نیاز دارند. برخی ممکن است در دفاتر باز کار کنند، در حالی که مدیران ممکن است دفاتر شخصی داشته باشند. در دفاتر باز، برخی از انواع پارتیشن‌های‎ اداری نیز برای کاهش سر و صدا و رعایت حریم خصوصی، ممکن است مورد استفاده قرار گیرند

میز مدیریت مدرن و لوکس سفارشی


مبلمان اداری بینو در تولید انواع محصولات خود از جمله میز مدیریت مدرن و لوکس شیوه خاصی دارد. کارشناسان بینو با مراجعه به محل مورد نظر، به روتین حرکت کارکنان در فضای کاری، برای انجام کارهای روزانه دقت می‎‌کنند. از این رو پیش از خرید مبلمان اداری باید یک نمای کلی از فضای اداری خود داشته باشید. شکل و اندازه اتاق‌ها، عمل‌کرد تجاری، آکوستیک، نورپردازی و پاسخ لمسی داخلی، نکات مهمی هستند، که پیش از خرید میز مدیریت باید به آن توجه کرد.

۱. قیمت میز مدیریت

همان طور که پیداست نکات مختلفی می‌تواند بر روی قیمت نهایی میز مدیریت مدرن و لوکس نقش داشته باشد. با این حال مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند بر روی قیمت میز مدیریت موثر باشد عبارت است از:

۲. مواد اولیه

مواد اولیه ساخت میز مدیریت مدرن می‌تواند بسیار متفاوت باشد. از مهم‌ترین مواد اولیه برای ساخت میز اداری می‌توان به شیشه، استیل، فولاد، آهن، چوب، mdf و… اشاره کرد. با توجه به تغییرات قیمتی هر کدام از این مواد، قیمت نهایی میز اداری و مدیریت نیز تغییر خواهد کرد. بنابراین نوع انتخاب مواد اولیه و دلخواه بر هزینه‌های نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

۳. ضمانت نامه

ضمانت‌نامه یا گارانتی می‌تواند خریدار را از کیفیت خرید مطمئن کند. هم‌چنین می‌تواند ابزاری باشد که در طول مدت ضمانت، میز اداری خریداری شده توسط شرکت تولید شده تعمیر شود. از این رو می‌تواند هزینه‌های تعمیر و نگه‌داری را در زمان ذکر شده در ضمانت نامه کاهش دهد.

۴. پوشش رویه میز اداری

پوشش رویه میز اداری در بیشتر موارد از چوب است. اما گاهی برای تغییرات و لوکس شدن از چرم و شیشه نیز در طراحی سطح رویه استفاده می‌شود. در برخی موارد که میز مدیریت مدرن و لوکس سفارشی‌سازی می‌شود، استفاده از انواع چوب‌های نایاب نیز می‌تواند بر روی قیمت میز اداری موثر باشد.

۵. سبک

سبک‌های مختلفی از میز اداری وجود دارد. اما سبک مدرن در طراحی میز اداری نیاز به یگانه بودن دارد. مقصود از یگانه بودن یک طرح خوب و اختصاصی است که بتواند علاوه بر برطرف کردن نیاز مدیر، خاص بودن و ابهت کاری مدیر را حفظ کند. سبک مدرن در نهایت زیبایی و کاربردی بودن، جلوه‌خاصی به معماری و دیزاین داخلی می‌بخشد. این سبک بر اصول و کلیات تاکید دارد و هر قسمت غیر کاربردی را حدف می‌نماید.

انواع میز مدیریت مدرن و لوکس


مبلمان اداری بینو انواع مختلفی از میزهای اداری را تولید می‌کند. طراحی‌های بینو منحصر به فرد است و مطابق با هر فضای کاری، می‌تواند بهینه شود. از مهم‌ترین میز‌های مدیریت مدرن که شرکت تولیدی مبلمان اداری بینو، آن‌ها را تولید می‌کند عبارت‌اند از:

  • انواع میز مدیریت مدرن و لوکس چوبی
  • انواع میز مدیریت سفارشی
  • میز مدیریت مدرن MDF
  • میز مدیریت مدرن با ورق فینسا اسپانیا
  • میز مدیریت لوکس با ورق فینسا اسپانیا
  • میز مدیریت با ورق هایگلاس ایرانی و خارجی
  • میز مدیریت مدرن با ورق لامیگلاس و پلیگلاس
  • میز مدریت لوکس با ورق لامیگلاس و پلیگلاس
  • میز مدیریت با ورق‌های ایتالیایی لمینت شیشه شده
  • میز مدیریت لوکس با میز کنفرانس متصل و یا میز کنفرانس الحاقی
  • میز مدیریت مدرن تمام شیشه
  • میز مدیریت لوکس تمام استیل

کلام آخر

برای خرید میز مدیریت و انواع تجهیزات مربوط به دکوراسیون داخلی نیاز به مشاوره خرید مبلمان اداری متخصصان و کارشناسان وجود دارد. خرید میز اداری و مبل اداری مناسب یک تخصص است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره‌های رایگان بینو بهره ببرید. تیم فنی و تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی هستند. همچنین کلیه طرح‌ها و بازدیدها از فضای اداری جهت ارائه راهنمایی و مشاوره به صورت رایگان برای بهبود کیفیت کاری تقدیم مشتریان گران‌قدر می‌شود.

گروه تولیدی مبلمان اداری بینو با ارائه محصولات آماده و محصولات سفارشی گامی بلند در جهت زیباسازی محیط‌های کاری دارد. لطفا برای دریافت مشاوره های رایگان پیش از خرید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید