توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات در مورد قیمت و خرید صندلی اداری چیست؟ برای تجهیز فضای اداری از مرکز خرید صندلی اداری در تهران از چه روشی باید اقدام کنیم؟ آیا می دانستید که میانگین افراد در تمام جهان به طور متوسط ​​۱۳ ساعت در روز بر روی صندلی اداری خود می نشینند؟ این زمان زیادی برای نشستن است! با این حال، یک گام به عقب بردارید و به درستی نگاه کنید. نشستن بخش مهمی از روز ماست و چیزی است که ما عملا نمی توانیم و نمی خواهیم کنار بگذاریم. با این حال، این وضعیت بر سلامت و بهره وری ما تأثیر می گذارد. بنابراین مهم است که انتخاب عاقلانه ای را برای خرید صندلی اداری جدید خود کنید. ما در زیر به عوامل مهم برای داشتن خریدی مطمئن اشاره می کنیم.

نکاتی درباره قیمت و خرید صندلی اداری

قیمت و خرید صندلی اداری m2
اولا، به جای تمرکز روی نشستن به عنوان یک مشکل، ما باید دید وسیع تری داشته باشیم. برای داشتن روزهایی سالم، تعادل بین نشستن، ایستادن و راه رفتن را پیدا می کند. از اندازه، شکل و تود بدنی خود که نقش مهمی را در نوع نشستن شما دارد شناخت کافی پیدا کنید، بدن شما منحصر به فرد است. به عنوان یک نتیجه کلی، شما نیاز به صندلی دارید که به راحتی متناسب با بدنتان باشد، همچنین به نوع کار شما نیز بسیار وابسته است.

۱. به طور کلی قابل تنظیم باشد

مهم است که به یاد داشته باشید که صندلی مناسب کمک می کند تا فشار بر ستون فقرات کاهش یابد، اکسیژن را به عضلات می فرستد و جریان خون را به مغز افزایش می دهد. این صندلی می تواند با انواع تنظیمات گوناگون همراه باشد. تنظیمات صندلی قابلیتی انعطاف پذیر است که به کاربر اجازه می دهد، صندلی را بر حسب ابعاد بدنی و راحتی خود تنظیم کند.

۲. قابلیت پشتی شیب دار؛ قیمت و خرید صندلی اداری

استراحت و به عبارتی لم دادن بر روی صندلی باعث ایجاد احساس آرامش و ریلکس شدن می شود. مهم است که این قابلیت به راحتی انجام شود و نه زیاد سفت باشد و نه شل. همچنین داشتن یک عمق صندلی قابل تنظیم به افراد اجازه می دهد راحتی بیشتری را در طول ساعات کاری بدست آورد.

۳. ارتفاع صندلی؛ مرکز خرید صندلی اداری در تهران

قیمت و خرید صندلی اداری m4
هنگامی که ارتفاع صندلی به درستی تنظیم شود، ران باید در امتداد موازی با کف زمین باشد (زاویه ۹۰ درجه)، همچنین کف پا نیز باید کاملا بر روی سطح زمین باشد. شما باید با پشت صندلی کامل تماس داشته باشید و فاصله بین پشت زانو و لبه جلوی صندلی باید فضای مناسب (عرض ۲-۴ انگشت) باشد. مهم است که ارتفاع صندلی بر حسب کف پاها، زانو و امتداد چشم ها بر مرکز مانیتور تنظیم شود، این نیز به نوبه خود به ارتفاع میز نیز بستگی دارد.

۴. دسته صندلی

به یاد داشته باشید که دسته های صندلی باید یک سطح طبیعی و مناسب برای گردن، شانه، ساعد و مچ دست را فراهم کند. ارتفاع، عرض، چرخش و تنظیم عمق دسته، پشتیبانی مناسبی را برای بازوهایتان فراهم می کند. همچنین تنظیم دسته باید طوری باشد که به شانه های شما فشار وارد نشود.

۵. پشتی کمری صندلی؛ قیمت و خرید صندلی اداری

بهترین پشتیبانی کمری در دو تنظیم عمودی و عمق ارائه می شود. این موضوع مخصوصا در مواردی که کاربر دارای مسائل مربوط به مشکلات کمر است از اهمیت بالایی برخودار است. اساسی ترین پایه های کمری به صورت عمودی تنظیم می شود و صندلی را بالا و پایین می برد. عمق پشتی کمری باید قابل قبول باشد تا حداکثر راحتی را برای فرد به ارمغان بیاورد. صندلی بدون هیچ ارتفاع و یا پشتیبانی کمری قابل تنظیم به طور مستمر ممکن است برای بسیاری از افراد نامناسب باشد. در نهایت چند نکته خوب برای نشستن وجود دارد:

  • کف پاهای شما باید کاملا بر روی سطح زمین باشد، اگر نبود از زیر پایی مناسب استفاده کنید.
  • شکاف کوچک بین پشت زانوی خود و جلوی صندلی را نگه دارید.
  • ران های شما باید در زاویه ۹۰ درجه باشد.
  • پشت صندلی خود را تنظیم کنید تا به خوبی از کمرتان محافظت کند.
  • اجتناب از نشستن در همان موقعیت برای مدت زمان طولانی.
  • در هر ۱ ساعت از جای خود بلند شوید و در محیط اداری راه روید.
  • در زمان نشستن از حرکت های کششی استفاده کنید.
  • دست ها شما باید به راحتی بر روی میز جهت تایپ کردن قرار گیرد.
  • مرکز مانیتور باید دقیقا در امتداد چشم های کاربر تنظیم شده باشد.
  • مهم است صندلی دارای چرخ جهت حرکت آسان در فضا باشد.

درباره قیمت صندلی اداری

قیمت و خرید صندلی اداری m3
قیمت و خرید صندلی اداری در طیف وسیعی در دسترس هستند و تغییرات قیمت ها به طور مستقیم به کیفیت مرتبط است. اجتناب از خرید ارزان ترین صندلی، کمک می کند تا محصولی با کیفیت داشته باشید. اگر محدودیت بودجه دارید، به سراغ صندلی هایی بروید که از ویژگی ها کمتری برخودار هستند ولی تا حدودی می توانند تنظیمات مهم (تنظیم ارتفاع و دسته) را پشتیبانی کنند.

کلام پایانی

با انتخاب گزینه های بسیاری، ما می توانیم به شما کمک کنیم که انتخابی مناسب داشته باشید، با خرید یک صندلی که به همان اندازه دارای عملکرد بالایی نیز است، دارای شرایط ارگونومیک نیز می باشد. به طور کلی محیط های اداری همه نوع از صندلی های مختلف اعم از: صندلی مدیریت، کنفرانس، صندلی انتظار، صندلی کارشناسی و غیره … را نیاز دارند. در این راستا لازم است برای آگاهی از شرایط فروش و لیست قیمت با کارشناسان ما در بینو تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید