توسط: تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین اصول در طراحی دکوراسیون دفتر کار مدرن کدام است؟ برای رعایت نکات طراحی دکوراسیون دفتر کار به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ آیا شما به یک تعمیر و بازسازی فکر کرده اید؟ یا احتمالا طراحی داخلی جدیدی برای دفتر کار خود مد نظر دارید؟ همیشه یک گام مثبت برای اصلاح فضای اداری خود بردارید؛ آن را مانند: کمد لباس خود ببینید که نیاز به تغییر و مرتب شدن دارد. با این حال در اینجا، هنگام طراحی دکوراسیون دفتر کار، ۴ چیز را در نظر بگیرید.

اصول طراحی دکوراسیون دفتر کار مدرن

همانطور که میدانید دفتر کار و طراحی دکوراسیون داخلی آن یکی از مهمترین موضوعاتی است که شرکت ها برای تجهیز فضای اداری خود به آن نیاز مبرم دارند. در همین رابطه کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو با ارائه اطلاعات دقیقی در این رابطه سعی دارند تا به شما در انتخاب و خرید تجهیزات مورد نیاز برای دفتر کارتان کمک نمایند. بر همین اساس بخی از مهمترین موضوعاتی که برای طراحی داخلی محیط های اداری باید مد نظر قرار دهید عبارتند از :

  • سبک و مدل محیط اداری
  • طراحی منحصر به فرد
  • استفاده از فضای باز یا بسته

هر کدام از این فاکتورها در تجهیز و طراحی دکوراسیون داخلی تاثیر چشمگیری دارد و باید حتما با استفاده از اطلاعات دقیق مشاورین و کارشناسان طراحی داخلی مانند شرکت برنا یاور ویرا انجام پذیرد.

۱. فرهنگ محل کار؛ طراحی دکوراسیون دفتر کار

طراحی دکوراسیون دفتر کار m2

هنگام طراحی جدید، در مورد فرهنگ شرکت خود فکر کنید. چه شخصیت، ارزش ها و سنت ها منتقل می شود؟ دکورهای طراحی منعکس کننده فرهنگ شخصیت اداری شما است؟ اگر از زمانی که کسب و کار خود را شروع کرده اید یا در مدت زمان طولانی به روز نشده اید، فرصتی عالی وجود دارد، حتی اگر مبلمان اداری، رنگ، طرح و دکوراسیون را با هم قرار دهید، فرهنگ اداری در همه این ها نقش نخست را ایفا می کند.

۲. طراحی منحصر به فرد

هنگام ساخت فضای کاری برای هر کارمند، به یاد داشته باشید که هر فرد متفاوت است. چه چیزی برای یک فرد در زمینه مبلمان اداری مناسب است و آن ممکن است برای کس دیگری مناسب نباشد. افرادی که بیش از حد کوتاه یا بلند هستند ممکن است نیاز به مبلمان سفارشی برای اطمینان از راحتی بیشتر داشته باشند.

۳. انتخاب فضای باز یا بسته؛ طراحی دکوراسیون دفتر کار

طراحی دکوراسیون دفتر کار m3

قبل از رفتن به برنامه ریزی طراحی جدید، فکر کنید که آیا فضای کاری شما باز است، یعنی نیاز به همکاری بین کارکنان دارد و یا سنتی است، یعنی هر کارمند در فضای کاری خود به تنهایی کار می کند. بسته به کسب و کار خود، می تواند طرح فضای خود را مشخص کنید. برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری مانند میز اداری، صندلی اداری، پارتیشن اداری همچنین اخذ مشاوره خرید مبلمان اداری و بررسی های لازم با کالرشناسان ما در مبلمان اداری بینو تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید