توسط: تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ 1 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای خرید صندلی اداری ارگونومیک به چه نکاتی باید توجه شود؟ برای انتخاب بهترین صندلی اداری ارگونومیک به چه فاکتورها و نکاتی باید دقت کنیم؟ صندلی اداری این روزها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای کارمندان اداری، نشستن درست و مناسب بسیار مهم است. هر کسی که تجربه کار پشت یک میز کار یا میز اداری را داشته باشد، این ترس وحشتناک را که صندلی اداری ناراحت کننده می‌تواند به سلامتی و بهره وری او در کارش تاثیر بگذارد را دارد. با توجه به این که افراد ۸ ساعت در طول روز و در طول هفته ۴۸ ساعت از تجهیزات اداری استفاده می‌کنند. یک امر طبیعی است که برای آن‌ها داشتن مبلمان اداری مناسب بسیار مهم است.

صندلی اداری مناسب مانع از خستگی آن‌ها می‌شود. میز اداری مناسب می‌تواند در تجمع کار به آن‌ها کمک کند. بنابراین طبیعی است که کارمندان در یک سازمان همیشه در آرزوی این باشند که مبلمان اداری در فضای اداری خود داشته باشند. این ذهنیت که در بین کارمندان وجود دارد همان اهمیت صندلی اداری در دفتر اداری است. اهمیت مبلمان اداری ارگونومیک به صورتی است که می‌تواند بهره وری را افزایش دهد، سلامت را بهبود ببخشد، فضای شادی ایجاد کند و بسیاری از موارد دیگر. ما در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

اهمیت صندلی اداری ارگونومیک

مطالعات بر روی کارمندان در بسیاری از کشورها نشان داده است که مشکلات گردن و کمر (برخی از آن‌ها ناشی از نشستن نادرست است) که به کمک پزشکی نیاز دارند بسیار شایع است. این بیماری‌ها هزینه‌های جنبی بسیاری برای شرکت‌ها دارد. به عنوان مثال، مسائل مربوط به کمر حدود ۸۰٪ از جمعیت کارمندان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. برای هر نوع کاری تقریبا می‌توان گفت، صندلی اداری ارگونومیک می‌تواند انقلابی باشد. صندلی اداری در صندلی‌های اداری در سطح بالا برای محل کار مدرن می‌تواند نقشی اساسی در زندگی کارمندان دفتر ایفا کند. این همان اهمیت مبلمان اداری ارگونومیک است که از آن می‌خواهیم صحبت کنیم.

۱. درست نشستن

صندلی‌های اداری استاندارد اغلب به صورت انبوه تولید می‌شوند. در حالی که مشاغل آشکارا می‌توانند از طریق صندلی‌های ارزان برای شرکت خود گوشه صرفه جویی کنند. اما در صورت خرید صندلی‌های بی‌کیفیت، سلامتی و رفاه کارگران خود را به خطر می‌اندازند،این کاری جز مشکل ایجاد نمی‌کند. صندلی‌های سنتی غالباً شما را تشویق می‌کنند تا به صورت نامناسب و آسیب‌زا بدن خود را هنگام کار قرار دهید. که در طولانی مدت می‌تواند منجر به آسیب‌های جسمانی شود. با وجود مبلمان ارگونومیک، این اختلالات به حداقل می‌رسد. با استفاده از مبلمان ارگونومیک می‌توانید ارتفاع را طوری تنظیم کنید که پاها کاملاً روی زمین قرار بگیرد در حالی که می‌توانید به عقب یا به جلو حرکت دهید.

این گزینه‌های کوچک شما را قادر می‌سازد صندلی خود را شخصی‌سازی کنید. در موقعیت مناسب بدن خود را برای کار قرار دهید. اهمیت صندلی اداری ارگونومیک زمانی درک می‌شود که پس از مدتی خواهید دید که دیگر این مشکلات جسمی در بین کارمندان وجود ندارد. به عنوان مثال تقریبا می‌توان گفت صندلی اداری، دارای بازوها، پشتی قابل تنظیم و همچنین مکانیزمی برای اصلاح عمق صندلی است. کارمند می‌توانند صندلی را برای بدن و راحتی خود سفارشی کنند و آن را در جای خود قفل کنند تا سطح بالایی از راحتی را حفظ کنند. این همان کارآیی درست صندلی اداری است که در صورت ارگونومیک بودن برای کارمندان اتفاق می‌افتد.

۲. افزایش سلامت کارمندان؛ صندلی اداری ارگونومیک

صندلی اداری ارگونومیک m2

صندلی‌های ارگونومیک معمولاً دارای یک پشت سر هستند، که به شما کمک می‌کند تا سر خود را نگه دارید، و باعث کاهش فشار بر روی گردن خود شوید. وقتی پشت میز می‌نشینید، و ساعت‌ها به صفحه کامپیوتر خیره می‌شوید دیگر گردن شما تحت فشار نیست و می‌توانید کار خود را به راحتی انجام دهید. این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که صندلی اداری شما مناسب باشد. به نوعی می‌توان گفت که اگر می‌خواهید کارمندان شما بازدهی بالاتری داشته باشند، بهتر کارکنند و بهره وری آن‌ها بیشتر شود، اهمیت صندلی اداری ارگونومیک را دست کم نگیرید. با گذشت زمان، عدم پشتیبانی از سر و گردن می‌تواند مشکلات طولانی مدت ایجاد کند.

از آنجایی که می‌توانید ارتفاع صندلی‌های ارگونومیک را تنظیم کنید، باید مطمئن شوید که چشمان شما کاملاً با صفحه مانتیوری که رو به روی شما قراردارد در یک زاویه است. به این ترتیب می‌توانید سر خود را صاف نگه دارید. درک اهیمت صندلی اداری ارگونومیک می‌تواند شما را به سمتی سوق دهد که برای یک تیم از کارمندان اداری صندلی مناسب تهیه کنید. این نوع صندلی‌های سطح بالایی از سلامت را تضمین می‌کند. کارمندان هم می‌توانند صندلی خود را شخصی کنند. در نتیجه و زمانی که وضعیت ایده آل خود را پیدا کنند شما به راحتی خواهید دید که آرامش، انگیزه، کارآیی و مولد بودن در کار روز به روز در فضای سازمانی شما بیشتر و بیشتر می‌شود. دراین باره پیشنهاد می‌کنیم مقاله “چیدمان ارگونومیک برای یک فضای اداری چیست؟” را بخوانید.

۳. به حداقل رساندن فشار بر بدن

صندلی‌های سنتی دارای یک نشیمن گاه سخت و اغلب بدون بالشتک هستند. نشستن طولانی مدت روی این نوع صندلی‌ها فشار ناخواسته‌ای بر روی باسن شما وارد می‌کند. همچنین می‌تواند به طور بالقوه در سال‌های بعد به مشکلات پزشکی می‌انجامد. رنج و درد در لگن در هر سنی ممکن است به شدت بر تحرک شما، توانایی انجام کارهای روزمره به دلخواه شما تأثیر بگذارد و منجر به هزینه‌های دارویی و درمانی بسیاری شود. با صندلی‌های ارگونومیک، کوسن‌ها معمولاً تا حدی خواب دار هستند و عمق آن‌ها چند اینچ است تا وزن شما را به درستی تحمل کند. این کار فشار روی باسن شما را کاهش می‌دهد و کاربر را قادر می‌سازد بدون اینکه حواس پرتی، روی کار خود تمرکز کند. مزایای جسمی صندلی‌های ارگونومیک در نهایت می‌تواند بهره وری را در کل کسب و کار افزایش دهد. این بخش همان اهمیت صندلی اداری ارگونومیک بر سلامتی بود که پیش‌تر در مورد آن گفتیم.

۴. جذابیت بیشتر فضای اداری؛ صندلی اداری ارگونومیک

مبلمان ارگونومیک مسلما بسیار جذابتر از گزینه‌های ارزان‌تر و سنتی است. مواد براق، منحنی‌های ظریف و طراحی جذاب‌تر، همه ترکیب شده و صندلی‌های اداری ارگونومیک را به یک قدرت افزوده به دفتر شما تبدیل کرده است. ایجاد اولین برداشت خوب، همانطور که همه ما می‌دانیم هنگام وارد کردن مشتری‌های احتمالی به دفتر کار شما حیاتی است. دعوت از آن‌ها برای نشستن روی صندلی ناهموار و قدیمی به نظر می‌رسد هیچ منفعتی برای شما نخواهد داشت. از این رو بهتر است آن قسم از صندلی اداری را تهیه کنید که بتواند بر قدرت برند تجاری شما بی‌افزاید. و قطعا با آشنایی با صندلی اداری ارگونومیک به انتخابی درست خواهید رسید.

کلام پایانی

با در نظر گرفتن همه این عوامل، هیچ دلیلی برای اجتناب از خرید و عدم درک اهمیت صندلی اداری ارگونومیک برای هیچ مشاغلی وجود ندارد، کارمندان به خاطر آن از شما تشکر می‌کنند و بهبود بهره وری آن‌ها ممکن است نتیجه نهایی بسیار مطلوبی برای شما داشته باشد. کاهش نیاز کارمندان به صرف وقت از دفتر با مشکلات اسکلتی عضلانی به همان اندازه در طول زمان سودآور است.

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون اداری و طراحی داخلی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید. امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز اداری، صندلی اداری، میز کنفرانس، میز مدیریت  دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست. زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید