توسط: تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی های صندلی اداری فیت بدن چیست و چه تاثیری بر سلامت جسم کاربران دارد؟ برای خرید و قیمت صندلی طبی به چه فاکتورهایی باید دقت شود تا صندلی اداری استاندارد و کارآمدی را که دارای ویژگی های ارگونومیک است را خریداری نماییم؟ اگر در زمان نشستن بر روی صندلی پای شما به زمین نمی رسد و یا احساس راحتی نمی کنید، ممکن است برای صندلی اداری دیگری اقدام کنید. کارکنان در اکثر تنظیمات دفتر مجهز به یک صندلی اداری استاندارد هستند که به طور منصفانه مناسب اکثریت افراد است. اما برای کسانی که توده بدنی بزرگ یا خیلی کوچک دارند و دارای قد با وزن زیاد هستند، ممکن است صندلی دیگری مناسب حال آن ها باشد.

خرید و قیمت صندلی طبی

مشکل: من بدنی کوچک دارم و صندلی من بیش از حد بزرگ و ناراحت کننده است.

راه حل: یک صندلی اداری کوچک، راحتی بسیاری را با اندازه پشتی و سیلندر کوچکتر (میله اتصال صندلی به پایه ها که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد) را فراهم می کند.

استانداردهای ارگونومیک

صندلی اداری فیت بدن m2

بیشتر صندلی های کوچک پشتیبانی می کنند از همان مقدار وزن و اندازه استاندار افراد، اما این نوع صندلی در مقیاس کوچکتر طراحی شده است. یک سیلندر صندلی کوتاه تر از حد متوسط، پاهای کاربر را به زمین نزدیکتر می کند و پشتی صندلی کوچکتر برای افرادی کوتاهتر هستند بسیار مناسب است. در حقیقت توجه به خرید صندلی اداری فیت بدن که دارای استانداردهای ارگونومیک است به شما کمک می کند تا با بهبودی شرایط محیطی و با استفاده از تجهیزات اداری ارگونومیک و مدرن به افزایش بهره وری خود و شرکتتان کمک نمایید. در نتیجه هرگز از سرمایه گذاری در زمینه تجهیز فضای اداری خود غافل نشوید زیرا در دراز مدت می تواند تاثیرات شگرفی بر میزان بهره وری شرکتتان داشته باشد.

مشکل: اندازه بدن من بیش از حد بزرگ است و صندلی استاندارد اندازه ای ندارد که بتوانم درزمان نشستن بر روی آن احساس راحتی کنم.

راه حل: یک صندلی بزرگ با پشتی بلند، سطح بالای حمایت از افراد بلند و بزرگ را از طریق صندلی و پشتی بزرگتر و ظرفیت وزن بیشتری را فراهم می کند.

اطمینان حاصل کنید که توصیفات یک صندلی بزرگ و بلند که مورد نظر شماست، را با دقت خوانده باشید. صندلی اداری بزرگ و بلند می توانند بیش از ۲۵۰ پوند وزن را پشتیبانی کنند، اما برخی از آنها دارای وزن ۴۰۰ پوند نیز می باشند، در حالی که مدل های دیگر دارای وزن ۷۰۰ پوند هستند. عزیزان و همراهان ارجمند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش محصولات و لیست قیمت انواع میز کنفرانس و تجهیزات متنوع دیگر مانند میز اداری، صندلی اداری، پارتیشن اداری همچنین دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری لطفا با مشاورین ما تماس در شرکت برنا یاور ویرا حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید