توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : راهنمای خرید پارتیشن اداری چه اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می دهد؟ ۵ نکته هنگام خرید مبلمان اداری کدامند و چگونه باید از آنها استفاده نمود؟ اگر به دنبال پارتیشن بندی دفتر هستید، مهم است که وقت خود را به دقت به همه گزینه های خود، نیازهای کارکنان و محدودیت های اعمال شده توسط محل کار را به طور کامل مورد توجه قرار دهید. پس مهمترین نکته در پارتیشن اداری، تنها خرید آن نیست، در حقیقت شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که پول خود را می خواهید در جایی سرمایه گذاری کنید که برای شرکت شما مفید باشد.

راهنمای خرید پارتیشن اداری

همانطور که می دانید برای پارتیشن بندی و تجهیز فضای اداری باید به نکات مختلفی دقت شود تا بتوانید به صورت بهینه و کارآمد از محیط اداری خود استفاده نمایید. در این رابطه طراحی دفتر کار و بازسازی فضای اداری دارای نکات طراحی متعددی می باشد که ما به ۵ نکته هنگام خرید پارتیشن اداری در زیر اشاره کرده ایم که عبارتند از :

۱- هدف از خرید پارتیشن اداری

پارتیشن بندی دفتر ساده به نظر می رسد، اما بسیاری از کسانی که اهداف خود را برنامه ریزی نکرده اند، این را نادرست می دانند، چرا؟ بسیاری از مردم تنها تصور جداسازی فضا را دارند بی آنکه بدانند هر فضا چه تعریفی برای خود دارد برای مثال فضای call center نیاز به دیوار هایی عایق و آگوستیک برای عدم بیرون رفتن صدا دارد. پارتیشن اداری برای این منظور نمی تواند گزینه ای مناسب باشد.

۲- قابلیت حذف؛ راهنمای خرید پارتیشن اداری

راهنمای خرید پارتیشن اداری 3

پارتیشن اداری قابل جدا شدن معمولا در یک کارخانه ساخته می شود و در محل نصب می شود و نیاز به گچ، گرد و غبار، سنگ شویی، نقاشی و غیره را ندارد. این یک روش بسیار کارآمد برای جمع کردن یک فضای در یک زمان بسیار کوتاه است. این نیز به عنوان دارایی طبقه بندی می شود، بنابراین می توان آن را اجاره کرد و می توان آن را کاهش داد زیرا پارتیشن اداری ثابت نیست و قابل جابجایی است.

۳- مهمترین نیازهای شما

هنگام طراحی مجدد دفتر شما چند سرویس دیگر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود مانند تهویه مطبوع (به نام مکانیک)، خدمات آتش نشانی، روشنایی اضطراری و روشنایی خروجی. همه این خدمات باید به نحوی هماهنگ باشند که در محل مناسب باشند و در تناسب با پارتیشن بندی شما باشد.

۴- انعطاف پذیری در هزینه ها

در حالی که شما نباید بیرون بیایید و پول بیشتری خرج کنید تا بتوانید هزینه آن را بپردازید، مهم است که در مورد بودجه بخش دفتری اداری خود واقع بین باشید. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که ادعای قدیمی “شما چیزی را که برای آن پرداخت می کنید را دریافت می کنید” ، پارتیشن های ارزان قیمت کیفیت بالا ندارند و احتمالا به مدت طولانی به شما خدمت نمی کنند. پس در جستجوی بهترین پارتیشن اداری برای دفتر خود باشید.

ما امیدواریم که شما راهنمای خرید پارتیشن اداری که در بالا ذکر شد را در هنگام طراحی مجدد پارتیشن بندی دفتر برای محل کار خود رعایت کنید. مهم است که تمام نکات فوق را در هنگام تصمیم گیری نهایی خود حفظ کنید، زیرا این اطمینان حاصل خواهد کرد که پارتیشن های اداری یکی از بهترین نمونه های ایجاد پویایی در فضای اداری است. آنها باعث افزایش تعامل و همکاری بین کارکنان و مشتریان می شود. برای مشاهده محصولات مبلمان اداری بینو و اطلاع از قیمت دکوراسیون داخلی و مشاوره خرید مبلمان اداری و بررسی های لازم دیگر لطفا با شماره های شرکت بینو تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید