توسط: تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : انواع میز کار گروهی کدام است؟ برای تهیه انواع میز کار گروهی به چه اطلاعات دقیقی نیاز است؟ جهت خرید انواع میز کار گروهی چه مطالبی را باید در نظر گرفت؟ هنگام انتخاب میز کار گروهی باید عوامل متعددی را که بر پایه سبک و نیازهای شما است را تعیین کرد، عواملی نظیر: بودجه، میزان زمان صرف شده و اهداف کسب و کارتان. فضای اداری یک ابزار کار است و هنگامی که بر اساس ترجیحات شما انتخاب می‎شود، می‎تواند بهره وریتان را افزایش دهد.

میز کار گروهی بیشتر در فضاها با طراحی باز خریداری می‎شوند، زیرا تعامل بین کارکنان ماهیت اصلی این نوع سبک از میزها هستند. آن ها معمولا از چندین میز به صورت طرحی مستطیلی و دایره‎ای شکل در کنار هم چیده می‎شوند. به طور کلی انواع میز کار گروهی از کنار هم قرار گرفتن چند میز در کنار یکدیگر تشکیل می‎شوند.

این میز اداری گزینه های چندگانه‎ای را برای کارکنان با وظایف گوناگون فراهم می‎کند. آنها فعالیت‎های گوناگون را گسترش می‎دهند و ارتباطات را جهت پیش‎برد کار بین افراد تقوتی می‎کنند. این به شما اجازه می‎دهد کامپیوتر خود را از یک سو و در حالی که برای انجام کارهای دیگر با نفرات کناردستی به راحتی کار کنید. در این راستا ما این راهنما را با تمام ملزومات برای ایجاد خریدی مطمئن فراهم کرده‎ایم، با ما همراه باشید.

نکاتی درباره خرید انواع میز کار گروهی

پیش از خرید انواع میز کار گروهی، باید سوالات مهم خود را برای شناسایی نیازهایتان طرح کنید، پرسش هایی از قبیل:

  • مقدار بودجه انتخابی چقدر است؟
  • چه نوع میزی را می‎توانم با این بودجه خرید کنم؟
  • عملکرد این میز آیا نیازهای من را پاسخ می‎دهد؟
  • چند نفر از این میزها استفاده خواهد کرد؟
  • چند ساعت در روز بر روی این میزها کارکنان کار خواهند کرد؟
  • سبک طراحی و شکل میز چگونه خواهد بود؟
  • آیا ارگونومیک است؟
  • چقدر فضا را اشغال خواهد کرد؟

مواردی درباره انواع میز کار گروهی

۱. متریال

متریال مورد استفاده برای ساخت یک میز اغلب بر اساس مسائل زیباشناختی شناخته می‎شوند. بنابراین، باید با دکور بقیه دفتر مطابقت داشته باشد. در این بین دوام میز نیز بستگی مستقیمی به نوع متریال دارد. میز کار گروهی می‎تواند در بسیاری از مواد مانند: چوب، فلز، سنگ مرمر، شیشه و چوب روکش شده (لمینت) طراحی و ساخته شود.

  • چوب
  • فلز
  • پلاستیک

میزهای اداری چوبی، یک ظاهر جذاب، طبیعی را ارائه می‎دهند که در رنگ‎ها و رنگ‎های مختلف می‎آید. میزهای چوبی واقعی معمولا گرانتر هستند و بیشتر از سایز استفاده روزمره از آنها استفاده می‎کنند. میزهای فلزی ساخته شده از ساختمانی جامد ساخته شده است که برای مواردی که برای استفاده طولانی مدت از وسایل سنگین ترافیکی استفاده می‎شود، ایده آل است. میزهای فلزی ظاهر براق ارائه می‎دهند.

پلاستیک مزایای بسیاری از جمله قیمت گذاری و دوام را ارائه می‎دهد. در حالی که انواع میز کار گروهی پلاستیکی ممکن است ارزش زیبایی شناختی از چوب یا فلزات را ارائه ندهند، قاب های پلاستیکی اداری در رنگ های متنوعی برای تکمیل هر زیبایی شناختی وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که به دنبال پلاستیک با کیفیت و یا ضخامت لمینیت فشار بالا برای اطمینان از دفتر خود را مقاومت در برابر استفاده روزانه است.

۲. اندازه؛ خرید انواع میز کار گروهی

اندازه اتاق و فضای شما به ایستگاه کاری شما اختصاص داده شده است و تصمیم شما را نسبت به نوع میز مشخص خواهد کرد. شما باید محل کار را که نیاز دارید را در نظر بگیرید، اما میزان ترافیک که در اطراف میز قرار دارد را فراموش نکنید، زیرا نحوه رفت و آمد افراد نیز مهم است.

۳. عملکرد

میز کار گروهی عملکرد تعاملی بین کارمندان دارد و این مورد نیاز اساسی بر نحوه طراحی آن دارد، در حالی می‎توانند دارای بخش‎های ذخیره سازی متفاوت باشند. شما باید تعداد کارکنان مورد نیاز را شمارش کنید تا تعداد میز مورد نیاز را در نظر بگیرید.

۴. طول عمر؛ انواع میز کار گروهی

زیبایی شناسی میز چیزی است که بسته به نوع کسب و کار و سبک کاری افراد بستگی دارد. کسب و کارهای مرتبط با فناوری می‎توانند میزهای مدرن با سبک های مینیمالیستی از شیشه یا فلز را انتخاب کنند و شرکت‎های مرتبط با املاک، از میزهای چوبی سنتی و کلاسیک می‎توانند بهره ببرند.

۵. استایل و رنگ


میز کارگروهی در اشکال، اندازه، سبک، الگو، طرح و رنگ مختلف در دسترس هستند. قبل از قرار دادن سفارش نهایی، نیازهای کارکنان و کسب و کارتان را در نظر بگیرید. این جزئیات باید با دکور کلی دفتر شما هماهنگ باشد.

کلام پایانی

انواع میز کار گروهی مهمترین بخش مبلمان در فضای اداری شما است. قبل از خرید، مهم است که چگونگی شکل دادن به سبک کاری خود را لحاظ کنید، مقدار زیادی از فضای کار و ذخیره‎سازی را فراهم آورید و دقیقا نیازهای کسب و کارتان را بررسی کنید. این راهنما به شما کمک می‎کند و بهترین میز برای دفتر خود را انتخاب کنید. در نتیجه هنگام خرید یک میز کارگروهی مناسب، سه عامل همیشه مورد توجه قرار دهید:

  • متریال: چه متریالی را انتخاب کنیم که متناسب سبک شما باشد بدون آنکه متحمل هزینه اضافی شوید؟
  • اندازه: این میزها نیاز به فضای زیاد دارند و معمولا در وسط محیط‎های اداری باز قرار می‎گیرند و آیا مطابق با فضای من است یا خیر؟
  • شکل: کدام شکل میز مطابق با سبک کاری شرکت من دارد؟

انتخاب انواع میز کار گروهی نیاز به مقدار زیادی از جزئیات دارد، اما با راهنمایی فوق توانستیم به شما در انتخاب دقیق و راحت آن کمک کنیم. فکر و برنامه ‎ریزی در انتخاب بسیار مهم است، این کار نه تنها بهره ‎وری شما را افزایش می‎دهد بلکه در عین حال شما را با فضای کاری دلپذیر روبرو می‎کند.

۵/۵ - (۱۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید