توسط: تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : بهترین ابعاد استاندارد میز کارمندی چیست؟ برای انتخاب اندازه مناسب میز اداری به چه فاکتورهایی باید دقت کنیم؟ امروزه یکی از تاثیر گذارترین بخش ها در مبلمان اداری انتخاب صحیح اجزاء آن است. اندازه مناسب میز اداری می تواند بسیار مهم جلوه کند. برای انتخاب اندازه مناسب میز اداری باید فاکتورهای متفاوتی را بررسی کرد. در این نوشتار سعی شده تا اطلاعات جامعی برای انتخاب میز اداری ارائه شود تا شما همراهان ارجمند انتخابی صحیح تر در انواع میز اداری داشته باشید. آیا وقت آن است که شما در یک دفتر جدید سرمایه گذاری کنید؟ با استفاده از میزهای مختلف، سبک ها و رنگ های مختلف و یافتن میز اداری بر اساس نیازهایتان می تواند دشوار باشد.

آنچه که در گام نخست اندازه میز اداری مهم است، ماهیت استفاده از میز است. معمولا منشی شرکت به علت انجام کارهای گوناگونی نیاز به میزی بزرگ دارد، یا افرادی که تنها با یک لپ تاپ کار می کنند ممکن است به میزی کوچکتر نیاز داشته باشد. پس گام نخست شناخت نوع کار است.گام بعدی در انتخاب میز اداری، اندازه گیری مقدار فضاست. شما باید به درستی مقدار فضای اتاق و محل کار خود را اندازه گیری کنید. برای این کار لازم است نقشه ای از پلان محیط خود آماده کنید و با تعیین جانمایی های ضروری، مقدار اندازه میز را تعیین کنید.

نکاتی در انتخاب اندازه مناسب میز اداری

۱. چگونه می توان اندازه یک میز اداری را درک کرد؟

ابتدا با اندازه گیری های مبلمان اداری پایه شروع کنید، بنابراین خواهید دانس آنچه را که دنبال آن هستید:

  • طول: اندازه گیری میز در طول بلند
  • عرض: اندازه گیری میز در طول کوتاه
  • ارتفاع: اندازه گیری محصول از کف تا سطح رویی میز

درک اندازه گیری یک میز اداری به نظر آسان می رسد، ولی وقتی شما به چیدمان محل کار خود می آیید، آن موقع است که اندازه گیری نیازهایی همچون: نوع کار و تعداد کارکنان را در بر می گیرد.

۲. میز من باید دارای چه ارتفاعی باشد؟

اندازه مناسب میز اداری m2

در انتخاب میز اداری، ارتفاع میز معمولا باید بر حسب قد افراد انتخاب شود، ولی به طور کلی ارتفاع میز باید بین ۷۱۲ تا ۷۶۲ میلی متر باشد تا بتوان به راحتی کنار یک ست صندلی اداری از ان استفاده کرد.

نکته: اکثر میزهای اداری به عنوان استاندارد اندازه ۷۳۰ میلیمتر را در نظر می گیرند.

۳. میز من باید دارای چه عرضی باشد؟

عرض میز باید بین ۵۰۸ تا ۷۶۲ میلیمتر باشد و حداقل ۶۱۰ میلیمتر. برای انتخاب اندازه مناسب میز اداری اگر قصد دارید از میز خود برای تایپ کردن و کار با کامپیوتر بهره ببرید، عرض توصیه شده از ۷۱۲ تا ۷۶۲ میلیمتر است تا اطمینان حاصل شود که هنگام کار احساس راحتی می کنید. همچنین مهم است برای انتخاب اندازه مناسب، عمق ذخیره سازی (کشو) را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که به درستی در کنار میزتان قرار دارد.

۴. میز من باید دارای چه طولی باشد؟

بسته به آنچه که از میز کارتان استفاده می کنید، نشان می دهد که چقدر باید دارای طول باشد. سطح کار یک میز باید حداقل عرض ۶۰۰ میلی متر باشد، اگر برای دوره های طولانی نوشتن یا تایپ استفاده نشود. با این حال برای انتخاب صحیح اندازه مناسب میز اداری، اگر بخواهید زمان زیادی را روی میز خود بگذرانید، نوشتن، تایپ کردن و انجام چندین کار مختلف، بهتر است که یک میز اداری طویل تری را انتخاب کنید تا بیشترین انعطاف پذیری را برای انجام کارهای روزانه خود داشته باشید. ما طول میز اداری را از ۸۰۰ و ۱۲۰۰ میلیمتر در نظر می گیریم، به طوری که شما در تمام زمان کاری احساس راحتی خواهید کرد.

کلام پایانی

حالا شما ایده ای در مورد عرض، عمق و ارتفاع یک میز اداری دارید، وقت آن است که برای خرید دست به کار شوید و با انتخاب اندازه مناسب می توانید انواع میز اداری خود را تهیه فرمایید. از توجه و عناییتان بی نهایت سپاسگذاریم. عزیزان و همراهان ارجمند برای دریافت اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره رایگان از مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو در زمینه خرید و انتخاب اندازه مناسب میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید