توسط: تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای انتخاب میز اداری مناسب به جه نکاتی باید توجه کنیم؟ مهمترین فاکتورها در خرید میز اداری مدرن کدامند؟ میز اداری به عنوان یک جزء جدایی ناپذیر در طراحی داخلی فضای اداری و مبلمان اداری شناخته می‌شود. به صورت جزئی‌تر اگر به آن نگاه کنیم، میز اداری فضایی است که افراد بیشترین زمان کاری را پشت آن سپری می‌کنند. از طرفی میز اداری همیشه جزو پرکاربردترین و محبوب‌ترین بخش‌های هر دفتر بوده است. اگر به کارمندان خود راحتی و آرامش را انتقال ندهید، کارآیی و بهره‌وری لازم را نخواهند داشت. بنابراین، برای کسب رضایت و ایجاد حس تعلق در آنها می‌بایست بهترین و با کیفیت‌ترین میز و صندلی را در اختیار آنها قرار دهید. این ورای خرید و انتخاب میز اداری مناسب است.

اگر از خانه به صورت دور کار (که این روزها به خاطر شیوع کرونا این شیوۀ کاری مرسوم‌تر شده است) مشغول به انجام وظایف خود هستید، میز کار به راحتی می‌تواند در خانۀ شما جای بگیرد. به همین دلیل است که قریب به اتفاق کارمندان بیش از هر نوع مبلمانی، میز کار خود را دوست دارند؛ زیرا هم زمان زیادی را پشت آن مشغول به کار هستند و هم وجود میز اداری در منزل، فرآیند انجام کارها را راحت‌تر و سریع‌تر می‌سازد.

مهمترین نکات انتخاب میز اداری مناسب

آنچه که برای خرید و انتخاب میز اداری لازم است که افراد بدانند، ما در هفت ویژگی مبلمان اداری و میز اداری در قالب یک گزارش آورده‌ایم. بعد از خواندن این مقاله و قبل از اقدام به هر گونه خرید، می‌بایست یک چک لیست آماده کنید که شامل نکات زیر باشد:

۱. بررسی فضا

قبل از هرگونه اقدام به خرید یا انتخاب میز اداری، می‌بایست فضا را بسنجید؛ این که کدام انتخاب میز اداری مناسب برای شما و فضای اداری شایسته است. بزرگ و یا کوچک بودن میز اداری در این مرحله مشخص می‌شود.

۲. انتخاب طرح و رنگ؛ انتخاب میز اداری مناسب

انتخاب میز اداری مناسب m3

بعد از اندازه‌گیری و شناخت فضا، گام بعدی، انتخاب رنگ است. ابتدا فضای خود را ببنید و بودجه را بررسی کنید. آیا می‌توانید رنگ را تغییر دهید؟ دفتر شما می‌خواهد چه چیزی را نشان دهد؟ ایدۀ شما چیست؟ و بسیاری از سوالات دیگر که همه می‌توانند در رنگ‌بندی مؤثر باشند. طبیعتاً رنگ‌بندی فضا تأثیر مستقیمی بر نوع رنگ میز اداری مورد نظر شما دارد.

همان طور که اشاره کردیم، بعد از آن که رنگ اتاق خود را مشخص کردید، مطابق و سازگار با آن، اقدام به انتخاب میز اداری مناسب کنید. ذکر این نکته شاید خالی از لطف نباشد که استفاده از رنگ‌های خنثی به شما کمک می‌کند که زمان استفاده از میز اداری تمرکز بیشتری بر روی کار خود داشته باشید.

۳. بودجه؛ خرید میز اداری مدرن

میزان بودجه یکی از بخش‌های مهم در انتخاب میز اداری مناسب و مبلمان اداری است؛ زیرا به شما کمک می‌کند تا بدانید چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید. آیا این مقدار هزینه می‌تواند به شما کیفیت مناسب عرضه کند؟ در عین حال بهتر است شما یک میزان تساوی برای کیفیت و کمیّت در نظر بگیرید تا هیچ موقعیتی را برای خرید از دست ندهید و در نتیجه انتخاب‌های گسترده‌تری نیز داشته باشید.

۴. میزهای اداری کوچک و قفسه‌های زیاد

انتخاب میز اداری مناسب m2

اگر شغل شما به گونه ای است که با تعداد زیادی پرونده سروکار دارید و به تبع، نظم و دسته‌بندی پرونده‌ها برایتان مهم است؛ اگر تعداد ورودی و خروجی پرونده‌ها بر روی میز شما زیاد است؛ برای همه این موارد یک راه‌حل وجود دارد: استفاده از قفسه‌های متعدد. این پیشنهاد باعث می‌شود همواره فضایی داشته باشید که در آن بتوانید پرونده‌های خود را ذخیره کنید. چنین حالتی زمانی رخ می‌دهد که انتخاب میز اداری مناسب صورت بگیرد. از مزایای آن استفاده به موقع و با نظم از پرونده‌ها و فایل‌هاست. علاوه بر این، تعداد قفسه‌های کوچک زیر میز، باعث می‌شود که میز شما نیز هیچ گاه تعداد زیادی پرونده را به خود نبیند. یافتن یک میز ایده آل و بی‌عیب و نقص به صورت کلی امری دشوار است. حتی اگر شما تمام آن چه که ما تاکنون به آن‌ها اشاره کرده‌ایم را رعایت کرده باشید باز هم انتخاب بسیار سخت خواهد بود.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی بینو بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی، طراحی مدرن و یا انتخاب میز اداری مناسب در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کار شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز اداری، صندلی اداری، پارتیشن اداری و یا سایر تجهیزات اداری، کیفیت چندان مناسبی ندارد، زمان انتخاب و ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به‌روزترین طراحی داخلی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید