توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ 1 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای نورپردازی فضای اداری چه باید کرد؟ بهترین روش نورپردازی فضای اداری کدام است؟ تکنیک های نورپردازی فضای اداری کدامند؟ مهمترین اطلاعات در زمینه نورپردازی چیست؟ روزهایی است که فضاهای کاری از نورهای فلورسنت پر شده است تا برخی از روشنایی را به این شکل اضافه کنند. امروزه، فضاهای کاری مدرن برای دکور خلاقانه مورد استفاده قرار می گیرند. فضای کاری مشترک و دفاتر با مبلمان اداری با رنگ های روشن و  نورپردازی یک سناریوی معمولی است.

این نه تنها باعث جذابیت زیبایی شناسی می شود، بلکه به عامل ارگونومی نیز کمک می کند. روشنایی بر احساسات تأثیر میگذارد که به نوبه خود بر بهره وری موثر است. ترکیب مناسب خلاقیت و  نورپردازی فضای اداری برای دفتر شما عالی است و اینکه چگونه می توانید این کار را انجام دهید خود یک چالش است. برای پیدا کردن بعضی از ایده های نورپردازی برای افزودن لمس روشنایی و افزایش بهره وری کارکنان در فضای کاری خود به موارد زیر توجه کنید:

استفاده از چراغ؛ نورپردازی فضای اداری

چراغ های دندانه دار گزینه ای عالی هستند اگر می خواهید دفتر خود را به یک ظاهر جالب تر تبدیل کنید از آنها استفاده کنید. این گزینه نورپردازی به شکل و اندازه های مختلفی وجود دارند. شما می توانید از اشکال مختلف مانند خطی، دایره ای، مربع و بیشتر انتخاب کنید. اندازه و مقدار روشنایی را به عنوان فضای دفتر خود تعیین کنید.

مهمترین نکات نورپردازی فضای اداری

۱. چراغ های آویز فوق العاده را امتحان کنید

تجهیزات نورپردازی فوق العاده می توانند برخی از زیبایی ها را به فضای دفتر شما اضافه کنند. آویزهای بیرونی فضا را روشن کرده و در دفاتر بزرگ با سقف های بلند مناسب هستند. هنگامی که به درستی انجام می شود، آنها نه تنها مرسوم، بلکه یک ماهیت مثبت را به دفتر ارائه می دهند و یک محیط کاملا روشن و راحت، به طور بالقوه افزایش بهره وری کارمندان را فراهم می کند. شما می توانید از اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف به عنوان عامل مورد نظر خود برای نورپردازی فضای اداری انتخاب کنید. برای فضاهای کار همکاری و حرفه های خلاق، آویزهای رنگی روشن می توانند فاکتور خلاقیت را بالا ببرد.

۲. از چراغ های کار استفاده کنید

جایگزین دیگری برای نورپردازی فضای اداری، چراغ کار است. هر کارمند متفاوت است برخی ممکن است فقط نور طبیعی را ترجیح دهند، در حالی که دیگران ممکن است نور روزهای مصنوعی و روشن را هر روز بخواهند. در اینجا روشنایی کار می تواند سودمند باشد. این نوع نورپردازی به جای یک تمرکز بر کل دفتر، برای یک میز اداری استفاده می شود. چراغ های کاری در فرم های مختلف وجود دارند و اغلب قابل تنظیم به تناسب موارد شخصی می باشند. شما می توانید از چراغ های کار تنظیم شده، چراغ های کار نامتقارن، چراغ های کم نور و غیره را انتخاب کنید. به غیر از کارآیی، این چراغ ها می تواند با انتخاب کارکنان مهم باشند و بهره وری آنها را افزایش دهد.

۳. نور طبیعی

یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای نورپردازی فضای اداری با دادن نور طبیعی است. شما می توانید از نور خورشید در چندین روش خلاقانه از طریق پنجره ها موجود در شکل های مختلف استفاده کنید یا با گزینه های بسیاری از پوشش های پنجره برخوردار شوید.

عزیزان و همراهان ارجمند برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نورپردازی و همچنین اخذ مشاوره خرید مبلمان اداری لطفا با ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید