توسط: تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : میز کنفرانس خوب چه مشخصاتی دارد و چگونه باید آن را تهیه کرد؟ برای خرید یک میز کنفرانس خوب چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟ بهترین مدل یک میز کنفرانس کدام است؟ انتخاب میز اداری می تواند کاری به غایت مهم باشد. آیا شما به دنبال ساخت یک اتاق کنفرانس جدید در دفتر خود هستید؟ اگر چنین است، پس شما باید یک میز جلسه مدرن و شیک را انتخاب کنید در آن اتاق احساس کاملا حرفه ای داشته باشید. فکر دیگری در مورد این واقعیت وجود ندارد که سبک کلی و ظاهر اتاق کنفرانس شما به طور کامل بر روی میز انتخابی متمرکز است.

راهنمای خرید میز کنفرانسی اداری یا میز جلسه

عوامل مختلفی وجود دارد که باید در هنگام خرید میز کنفرانس در نظر گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که دقیقا همان چیزی را می خواهید در ذهن دارید. عوامل مختلفی برای انتخاب یک میز اداری وجود دارد، مانند: اندازه اتاق، شکل، قیمت، برند و اندازه آن. چنین تنوع زیادی از میز اداری موجود در بازار باعث می شود دست خریداران برای انتخاب هر کدام باز باشد. نکات زیر به برخی نگرانی های کلیدی مربوط می شود که امیدواریم جستجو شما برای این مبلمان اداری اتاق مهم را آسان تر و هموارتر کند.

۱. فضای در دسترس

اولین و مهمترین چیزی که باید در هنگام انتخاب یک میز کنفرانس خوب باید در نظر گرفت، فضای موجود است. شما ممکن است یک میز بزرگ برای پذیرفتن هرچه بیشتر افراد را تهیه کنید، اما به یاد داشته باشید که باید فضای کافی در اطراف میز برای افرادی که در اتاق قرار می گیرید و برای سایر وسائل مورد نیاز را در نظر بگیرید. اتاق کنفرانس فقط یک میز و صندلی نیست، شما همیشه به مواردی همچون: پروژکتور، میکروفون، قفسه ها و کتابخانه و غیره نیاز دارید.

۲. تعداد نفرات میز کنفرانس خوب

خرید میز کنفرانس خوب m3
همانطور که در بالا ذکر شد، ممکن است بخواهید بزرگترین میزی را داشته باشید که می توانید در اتاق کنفرانس خود قرار دهید، اما باید تعداد افرادی را که معمولا در جلسات شرکت می کنند را در نظر بگیرید. در حالی که یک میز بزرگ کنفرانس که توانایی بیست نفر برای نشستن را دارد می تواند چشمگیر باشد، اما ممکن است به مقدار کمی مورد استفاده قرار گیرد و اگر جلسات شما معمولا شامل چهار یا پنج نفر باشد باید میزی کوچکتر را انتخاب کنید که هم در هزینه ها و هم در فضا صرفه جویی می شود. به طور کلی میزهای کنفرانس به ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۶، ۲۰ نفره یا بیشتر تقسیم می شوند.

۳. نسبت میز کنفرانس به مبلمان دیگر

یک اشتباه رایج افراد هنگام خرید یک میز کنفرانس خوب این است که آنها میز خود را بر حسب نوع صندلی اداری انتخاب نمی کنند. شما باید سعی کنید میز خود را بر حسب نوع صندلی گزینش کنید تا افراد در زمان جلسه احساس ناراحتی نداشته باشند.
نکته: برای اتاق کنفرانس صندلی های مخصوص وجود دارد که ویژگی های مورد نظر خود را دارند.

۴. متریال میز

ام دی اف: فیبر کربن متوسط است که از خرده چوب ها تحت فشار و گرما تولید می شود. آنها بسیار مقرون به صرفه تر از چوب های طبیعی هستند ولی کیفیت و زیبایی چوب طبیعی را ندارند. اما دارای دوام و طول عمر بالایی هستد.
لمینت: به وسیله فشار دادن لایه های مواد چوبی و پلاستیکی با هم و سپس با یک رزین ترموستیک مهر و موم شده ساخته می شوند. لمینت ها معمولا برای میزهای کنفرانس و مبلمان اداری دیگر مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا آنها قوی، با دوام، آسان برای مراقبت هستند.
به عنوان با دوام ترین مواد برای مبلمان اداری OFFICE FURNITURE، کنفرانس می تواند از چوب تنه درختان مانند: ماهون، بلوط یا افرا ساخته شود. از آنجا که مبلمان اداری چوبی از مواد بازیافت شده یا پردازش ساخته نشده است، گران تر است. اصطلاح چوب نرم به واقع به استحکام و مقاومت چوب اشاره نمی کند. چوب سخت از یک درخت برگریز با برگ های گسترده است (یکی که برگ هایش را از دست می دهد) و چوب نرم از درختان همیشه سبز، مانند کاج است. از آنجایی که هر قطعه مبلمان منحصر به فرد است، ممکن است با قطعات دیگری در هماهنگی باشد، حتی اگر توسط همان تولید کننده ایجاد شده باشد. ممکن است برخی از انواع میز دارای پایه های چوبی و سطجی از شیشه ساخته شده باشند که به زیبایی نهایی منجر می شود.

۵. تصمیم گیری؛ خرید میز کنفرانس خوب

خرید میز کنفرانس خوب m2
میز کنفرانس خوب در اشکال مختلف یافت می شوند. شکل یک میز اغلب بر سبک اتاق کنفرانس تاثیر می گذارد. یک مثال برای نشان دادن این موضوع این است: یک میز همه افراد را دور تا دور هم نگه می دارد و همکاری بیشتر را تشویق می کند. از سوی دیگر، میزهای مستطیلی که رئیس گروه یا سازمان در وسط قرار دارد، یک سلسله مراتب را در اتاق کنفرانس شما ایجاد می کند. همچنین اشکال دیگری به مانند: میزهای قایقی یا مدولار نیز وجود دارند.

۶. رنگ میز

هنگامی در حال انتخاب شکل میز هستید، گام مهم دیگر رنگ است. شما می توانید میزی با رنگ تیزه با روشن را خریداری کنید. اگر اتاق کنفرانس شما به اندازه کافی بزرگ نیست، ترجیح می تواند یم میز کنفرانس خوب با رنگ روشن باشد. در سناریوی مخالف، شما می توانید رنگ تیره را در نظر بیاورید.

کلام پایانی

همانطور که همه ما می دانیم اتاق کنفرانس یکی از فضا های مهم هر شرکت است، زیرا این جایی است که همه شرکت ها جلسات مهم، مصاحبه ها و گفتگوهای کاری را برگزار می کنند که مدیران و مقامات ارشد ممکن است در آنها شرکت کنند. شما باید اطمینان حاصل کنید که میز اکثریت فضای اتاق کنفرانس را اشغال نمی کند زیرا شما فضای کافی و موثر را از دست خواهید داد. اشکال مختلفی از میز  در بازار وجود دارد. شما به راحتی می توانید مستطیل شکل، گرد، قایقی و غیره را دریافت کنید. این اساسا بستگی به تعداد افرادی که می خواهید در اتاق داشته باشید مرتبط است.

امیدواریم مقاله نکاتی برای خرید میز کنفرانس خوب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.  می توانید به یک فروشگاه محلی یا فروشگاه آنلاین سر بزنید تا میز  مورد نظر خود را انتخاب کنید. انواع مختلفی از آنها در بازار وجود دارند، بنابراین شما در پیدا کردن میز جلسه و مناسب برای فضای اداری خود مشکل زیادی نخواهید داشت. مبلمان اداری بینو دارای طیف وسیعی از انواع میز بر حسب شکل، اندازه و متریال است. می توانید برای آگاهی های بیشتر از نحوه خرید و شرایط فروش، از طریق های زیر با ما در تماس باشید.

۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید