توسط: تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات خرید میز مدیریت کدامند؟ برای خرید و قیمت میز مدیریتی لاکچری مدرن به چه فاکتورها و نکاتی باید دقت شود؟ به طور کلی، می‌توان گفت که میز مدیریت یکی از اصلی‏ترین اجزای دکوراسیون اداری در محیط‌های کاری است.  مدیران ساعت‌های زیادی را پشت میز مدیریت می‏گذرانند، وسایل شخصی خود را در آن نگه‏داری می‌کنند، جلساتشان را در اتاق مدیریت و در نزدیکی میز مدیریت برگزار می‏کنند و در کل اغلب وظایفشان را زمانی انجام می‏‌دهند که پشت میز مدیریت نشسته‌اند.

خرید و قیمت میز مدیریتی لاکچری

میزهای اداری یک ابزار ضروری برای انجام امور اداری  هستند. اما بسیاری از افراد در انتخاب میز مدیریت خود اشتباه می‌کنند. در ادامه، سیزده نکته مهمی که در انتخاب میز مدیریتباید مد نظر قرار گیرد را با شما همراهان ارجمند در میان گذاشته ایم تا با بررسی دقیق تر نکات خرید میز مدیریت خود اقدام نمایید. این نکات عبارتند از:

  • تمرکز بر ظاهر
  • توجه به فضای فایلینگ
  • انتخاب جنس میز مدیریت
  • توجه به تکنولوژی روز
  • توجه به کیفیت ساخت
  • دقت به اهداف کلی شرکت
  • نحوه استفاده مدیریت از فضا
  • استفاده از دارایی‌های موجود
  • سرعت عمل در تصمیم‌گیری‌
  • مشخص نمودن بودجه
  • هماهنگی با سایر پیمانکاران
  • برنامه‌ریزی برای تحویل و نصب
  • دربافت مشاوره از کارشناسان

۱. تمرکز بر ظاهر؛ نکات خرید میز مدیریت

نکات خرید میز مدیریت m3

ظاهر میز مدیریت و سایر انواع میز اداری برای تکمیل شدن دکوراسیون اداری بسیار اهمیت دارد، اما این موضوع نباید اصلی‌ترین ملاک برای خرید میز اداری باشد. برای اینکه تیم شما بتواند کارها را به درستی انجام دهد، پروژه‌ها را به پایان برساند و تحویل دهد، باید خوشحال، راحت و به ویژه سالم باشد. متأسفانه، گاهی ارگونومی و راحتی فدای ظاهر میز اداری می‌شود. در نکات خرید میز مدیریت به خاطر داشته باشید که بسیار مهم است که کلیه ملزومات اداری شما در این میز اداری جا شود، فضای کافی برای کار کردن داشته باشید و بتوانید به راحتی پشت آن بنشینید بدون اینکه پایتان در شرایط غیر ارگونومیکی قرار بگیرد. بهتر است پس از پسندیدن ظاهر یک میز مدیریت حتما راحتی، جادار بودن و  ابعاد و اندازه آن را بررسی کنید. در نهایت، مبلمان اداری باید به‌عنوان ابزاری برای افزایش بهره‌وری کارکنان عمل کند. بنابراین، نباید از زیبایی‌شناسی میز اداری غافل شد. همه یک دفتر کار زیبا را ترجیح می‌دهند. اما در عین حال باید بدانید که شما قرار است در نهایت یک دفترکار داشته باشید نه یک نمایشگاه مبلمان اداری. بنابراین استفاده اغراق آمیز از  طراحی‌ها از میزهایی سرشار از پیچیدگی‌های طراحی و تصمیم منطقی. البته نیازی به نگرانی در این باره ندارید، ما به شما یک جلسه مشاوره رایگان در زمینه برنامه‌ریزی جهت خرید میز مدیریت و طراحی دکوراسیون اداری ارائه می‌دهیم.

۲. توجه به فضای فایلینگ

هر میزاداری نیاز به درجات مختلفی از فضای فایلینگ و ذخیره سازی دارد. میز‌های کنفرانس نیاز به پریزهای برق برای شارژ لپ تاپ،  داکتی برای سیم‌ها و فضایی برای نشستن چند نفر همراه با  تجهیزاشان دارند. اعضای هیئت مدیره و مدیران واحدها  احتمالاً نیاز به فضای بیشتری برای بایگانی اسناد و مدارک مبتنی بر کاغذ و سایر تجهیزات اداری دارند. نکات خرید میز مدیریت و میز کنفرانس ایده‏‌آل نیازسنجی کامل انجام دهید و سپس خریدتان را نهایی کنید.

۳. انتخاب جنس میز؛ نکات خرید میز مدیریت

اغلب در زمان انتخاب متریال میز مدیریت تصور می‌شود که جنس میز اداری تنها بر مقاومت آن تاثیر می‌گذارد در حالی که تصمیم گیری در مورد اینکه میز مدیریت چه جنسی داشته باشد کاملا بستگی به طرح کلی دکوراسیون اداری، نحوه نگه‌داری و مقدار ساعاتی که در طول روز از میز اداری استفاده می‌کنید دارد، به طور مثال شاید استفاده از فلز استحکام میز مدیریت را افزایش بدهد اما به نظر شما استفاده از یک میز با پایه فلزی در یک دفتر وکالت با سبک دکوراسیون کلاسیک و دیوارهایی پوشیده از چوب طبیعی منطقی است؟  در نظر داشته باشید که برای پذیرایی از مهمانان خود، می‌توانید میزی با طراحی شیشه‌ای شیک انتخاب کنید که با دیدن آن، احساس تمیزی و لوکس بودن منتقل شود اما استفاده از میز شیشه‌ای به  عنوان میز کنفرانس که هرروز جلسات زیادی با حضور افراد مختلف برگزار می‌شود مناسب است؟ قطعا تمیز کردن میز شیشه‌ای در میانه جلسه امکان پذیر نیست پس برای میز جلسات استفاده از ام دی اف که کمتر لک را نشان می‌دهد گزینه منطقی‌تری است. با این توضیحات این بار که برای خرید میز اداری به فروشگاه مبلمان اداری مراجعه می‌کنید به جزئیات نحوه استفاده از آن میز اداری نیز بیاندیشید.

۴. توجه به تکنولوژی روز

نکات خرید میز مدیریت m4

با توسعه‌ی کسب‌وکارهای مبتنی بر اینترنت و استارت آپ‌ها، اغلب شرکت‌ها سعی می‌کنند تا جای ممکن از تکنولوژی روز در تولیداتشان استفاده کنند. امروزه با تولید انواع مدل‌های الکتریکال باکس و ماژول‌های برقی روی میزهای اداری، شلختگی سیم‌ها و کابل‌ها روی میز نشان دهنده عدم توجه شما به فناوری‌های نوین است، در مورد میز مدیریت همچنین استفاده از سیف باکس به جاس گاو صندوق، سطل زباله تو کار به جای سطل‌های قدیمی با ظاهر ناخوشایند و همچنین استفاده از ماژول‌های شارژ وایرلس در میز مدیریت می‌تواند نشان دهنده‌ی مدرن بودن سبک مدیریتی یک مدیر خلاق باشد، پس حتما نکات خرید میز مدیریت از مبلمان اداری بینو از کارشناسان ما بخواهید تا راه‌حل‌های نوین به روز کردن میز اداری را برای شما شرح دهند.

۵. کیفیت ساخت؛ نکات خرید میز مدیریت

میز مدیریت در مقایسه با سایر میزهای اداری باید دارای کیفیت ساخت بسیار بالاتری باشد. میزهای مدیریت معمولا گران‌ترین جز مبلمان اداری هستند پس بسیار مهم است که طول عمر زیادی داشته باشندچرا که خرید یک میز مدیریت جدید زمان و هزینه زیادی را از شما تلف می‌کند، تعدادی از کارمندانتان را درگیر می‌کند و در نهایت ممکن است میز مدیریت جدید با دکوراسیون اداری اتاق مدیریت سازگار نباشد. این در حالی است که در صورت خرید میز اداری با کیفیت ساخت بالا و از یک تولیدکننده موفق همراه با گارانتی معتبر می‌توانید بدون دردسر سال‌ها از میز مدیریت خود استفاده و کسب و کارتان را راهبری کنید.

۶. دقت به اهداف کلی شرکت

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که ماموران و مدیران خرید می‌توانند مرتکب شوند، این است که اهداف کلی کسب‌وکار را در تصمیم‌گیری‌های مربوط به مبلمان اداری در نظر نگیرند. شناخت اولویت‌های کسب‌وکار شما، چه کمک به حفظ محیط زیست ، چه بهبود نگهداشت کارکنان و یا صرفه‌جویی در هزینه‌ها، به شما کمک می‌کند تا تصمیماتی بگیرید که با این اهداف همسو باشند. برای مثال، اگر شرکت شما اهداف جاه‌طلبانه‌ای برای حفظ محیط زیست دارد، باید مطمئن شوید که مبلمان اداری که انتخاب می‌کنید، پایدار هستند. اگر از ابتدا از اولویت‌های خود مطمئن باشید، می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌ای بگیرید که به شما کمک کند تا به اهداف شرکت خود برسید، این موضوع در زمان انتخاب میز مدیریت اولویت بالاتری پیدا می‌کند چرا که اتاق مدیریت هر سازمانی در واقعی آینه‌ای از اهداف و استراتژی‌های آن سازمان است. پس نکات خرید میز مدیریت و یا هر میز اداری دیگری اهداف حداقل ۵ یا ۶ سال آینده خود را مشخص کنید و بر اساس این اهداف برنامه خرید خود را بچینید و اجازه دهید طراحان دکوراسیون اداری نیز از اهدافتان تا حدی که لازم است آگاه باشند.

۷. مدیریت فضا؛ نکات خرید میز مدیریت

نکات خرید میز مدیریت m5

شما به عنوان طراح دکوراسیون اداری یک کسب و کار می‌توانید یک فضای کاری جذاب با ردیف‌های میزهای اداری گروهی و اتاقک‌های جذاب طراحی کنید. اما اگر فضا نتواند نیازها و خواسته‌های کارمندان و سایر همکاران واحدهای مختلف را برآورده کند، طرح شما شکست خواهد خورد. حالا تصور کنید که در مورد طراحی اتاق مدیریت اگر هنگام برنامه ریزی برای طراحی و نکات خرید میز مدیریت ندانید شخص استفاده کننده از میز اداری چگونه از فضای میزش استفاده می‏کند؟ با چه ابزار الکترونیکی بیشتر سر و کار دارد و از موبایل بیشتر استفاده میکند یا دستگاه کامپیوتر شخصی‌اش؟ چه زمانی پشت میز مدیریت می‌نشیند و چه زمانی از میز کنفرانس استفاده می‌کند؟ آیا می‌توانید رضایت مدیر پروژه خود را کسب کنید؟

شناخت وظایف و فعالیت‌هایی که مدیریت سعی در انجام آنها دارد، به شما کمک می‌کند تا اقلام مبلمان اداری مورد نیاز او  را در فضا شناسایی کنید. برای وظایفی که نیاز به تمرکز بالایی دارند، ممکن است مدیران به یک صندلی مدیریت ارگونومیک با عملکرد بالا، دسترسی به مانیتور دوم و فضای آکوستیک صوتی نیاز داشته باشند. و هنگام همکاری با تیم‌ها و برگزاری جلسات، شاید به چهارپایه‌ها و صندلی‌های کنفرانس و میزهای جلسات بلند برای تشویق به همکاری و دسترسی به تخته‌های سفید برای ایده‌پردازی نیاز داشته باشند.

انتخاب مبلمان اداری باید منطبق با نوع وظایف و شرایط استفاده کنندگان از آن باشد و همچنین به آنها کمک ‌کند تا کار خود را به بهترین شکل انجام دهند، همین طور آنها را تشویق کند تا به محل کار خود بیایند و احتمال ماندن آنها در  فضای کاری خود را در بلندمدت افزایش می‌دهد. مدیران می‌خواهند در فضاهایی کار کنند که بر اساس نحوه کار آن‌ها شخصی سازی شده باشد.

۸. استفاده از دارایی‌های موجود

“قدیمی را بیرون بینداز، جدید را بیاور” ، این عادتی است که به عنوان مصرف‌کننده به آن عادت کرده‌ایم. اما این عادت در بلند مدت ما را به سمت فاجعه زیست‌محیطی سوق می‌دهد، با میلیون‌ها محصول ناخواسته که هر ساله به محل‌های دفن زباله می‌روند. به جای تغییر کامل دکوراسیون اداری اتاق مدیریت، ممکن است بتوانید برخی از دارایی‌های موجود خود را  بازسازی کنید. این بازسازی دکوراسیون نه تنها به محیط زیست و مسئولیت اجتماعی شما کمک می‌کند، بلکه هزینه‌های سازمان را نیز کاهش می‌دهد.

۹. سرعت عمل در تصمیم‌گیری‌

مشتریان ما اغلب زمانی به ما می‌رسند که تمام وقت خود را تلف کرده‌اند، زمانی زیادی برای تصمی گیری گذاشته اند، جلسات را دیر برگزار کرده‏اند و حالا در شرایطی سراغ ما آمده‌اند که فرصت بسیار کمی تا افتتاحیه دارند، برای خرید هرگونه مبلمان اداری اعم از میز اداری، صندلی اداری و یا هر یک از اقلام دیگر با کنار گذاشتن زمانی برای ساخت محصول حتما روزهایی را نیز برای جلسه و مشورت با طراحان کنار بگذارید، این موضوع در مورد اتاق مدیریت بسیار مهم‌تر است، شما برای تک تک جزئیات میز مدیریت باید با دقت تصمیم بگیرید، پس اختصاص زمان کافی برای نکات خرید میز مدیریت را بسیار جدی بگیرید.

۱۰. مشخص نمودن بودجه؛ نکات خرید میز مدیریت

نکات خرید میز مدیریت m6

خرج اضافه، این کابوس هر مدیر خرید است. اینکه به مدیران ارشد و هیئت مدیره توضیح دهید که بیش از بودجه خرج کرده‌اید. شما بهترین محصولات مبلمان اداری، با دوام ترین میز اداری و شیک ترین میز مدیریت را که برای تمامی نیازهایتان به کار بیاید را می‌خواستید، اما در جایی از مسیر، بیش از حد خرج کرده‌اید. یک مشاور خوب مبلمان اداری باید بتواند گزینه‌های متعددی با قیمت‌های مختلف برای برآوردن نیازهای شما ارائه دهد.

از کارشناسان شرکت برنا یاور ویرا که با نام تجاری بینو شناخته می شود برای مشاوره خرید مبلمان اداری کمک بگیرید تا بتوانید انتخاب‌های آگاهانه و هوشمندانه‌ای درباره آنچه می‌توانید با بودجه خود تهیه کنید، داشته باشید. کارشناسان ما برای راهنمایی شما در فرآیند خرید هرگونه میز اداری به خصوص میز مدیریت و میز کنفرانس در کنارتان هستند ما در فرآیند خرید شما سعی می‌کنیم یک شریک باشیم نه فقط تامین کننده مبلمان اداری.

۱۱. هماهنگی با سایر پیمانکاران

میز مدیریت اغلب به عنوان آخرین قطعه پازل اجرای دکوراسیون اداری دیده می‌شود. زمانی که بازسازی‌ها انجام شده است. پریزها و کابل‌ها نصب شده‌اند و اکنون زمان افزودن میز مدیریت است. به نظر ساده است. اما در واقعیت، هر چه زودتر بتوانید شرکت ارائه دهنده مبلمان اداری خود را در گفتگوها با تیم پروژه، معماران، پیمانکاران IT و سایر تأمین‌کنندگان دخیل کنید، دکوراسیون اداری و اتاق مدیریت زیباتر، کارآمدتر و یک دست‌تری خواهید داشت. با اجازه دادن به تولیدکننده مبلمان اداری خود برای داشتن دیالوگ مستقیم با پیمانکاران IT و شبکه، آنها می‌توانند بفهمند که در محل پروژه چه اتفاقی در چه زمانی می‌افتد و  فرآیندها را به ترتیب تنظیم کنند. این منجر به یک فرآیند روان‌تر و کمتر مختل‌کننده خواهد شد.

۱۲. برنامه‌ریزی برای تحویل و نصب

نکات خرید میز مدیریت m7

فرض می‌کنیم با توجه به موارد بالا شما بهترین میز مدیریت را خریداری کرده‏اید و برای جلسه‌ای مهم برنامه ریزی می‌کنید اما چه فایده‌ای دارد اگر میز مدیریتی‌تان به‌موقع تحویل داده نشود و مجبور شوید جلسه‌تان را در همان اتاق با میز اداری قدیمی برگزار کنید؟ همین موضوع برای نصب نیز صدق می‌کند، اگر مبلمان اداری که خریده‌اید با دقت نصب نشود، فقط هزینه‌های اضافی برای تعمیر آن افزایش خواهد یافت و باز هم این زمان شماست که از دست می‌رود.

ما یه شما حمل و نصب تخصصی مبلمان اداری را هدیه می‌دهیم، تضمین می‌کنیم کالای خریداری شده به موقع به دستتان برسد، در بسته بندی مناسب حمل شود و سالم به دستتان برسد، سپس کارشناسان نصب به دقیق‌ترین حالت ممکن میزتان را نصب می‌کنند، در تمام این مراحل شما فقط از خرید میز اداری زیبا و با کیفیت خود لذت می‌برید.

۱۳. دریافت مشاوره؛ نکات خرید میز مدیریت

برخی از مدیران تصور می‌کنند خرید مبلمان اداری آنقدر ساده است که این کار را به کارمندان غیر متخصص واگزار می‌کنند، اما به این نکته توجه کنید که بعد از خرید مبلمان اداری اشتباه تقریبا هیچ کاری نمی‌توان انجام داد جز صرف وقت و هزینه دوباره و خرید مجدد، بنابراین، با کسی همکاری کنید که از همان روز اول خرید میز مدیریت، تخصص لازم را داشته باشد و مشاوره دقیق را در اختیار شما قرار دهد. ما اینجا هستیم تا دقیقا همین کار را برای شما انجام دهیم. با قابلیت‌های طراحی رایگان و مشاوره تخصصی ما، نیازی به نگرانی درباره مبلمان اداری و دکوراسیون اتاق مدیریت نخواهید داشت. به‌نظر ما، بگذارید کارشناسان، شما را در این فرآیند هدایت کنند تا از اشتباهات رایج در خرید میز مدیریت جلوگیری شود.

کلام پایانی

نکات خرید میز مدیریت m2

نکات خرید میز مدیریت، اشتباهات رایجی وجود دارد که ممکن است بر کارایی و راحتی مدیران تأثیر منفی بگذارد. یکی از این اشتباهات انتخاب میزی با ابعاد نامناسب است؛ میزهای بسیار بزرگ فضای زیادی اشغال کرده و مانع از حرکت راحت در اتاق می‌شوند، در حالی که میزهای کوچک ممکن است فضای کافی برای کار نداشته باشند. همچنین، انتخاب میز بدون توجه به ارگونومی و راحتی نیز می‌تواند مشکلاتی مانند دردهای ناحیه کمر و گردن را برای کاربران به همراه داشته باشد. علاوه بر این، نادیده گرفتن جنس و کیفیت ساخت میز می‌تواند منجر به خرابی زودرس و نیاز به تعویض مکرر شود. به طور کلی، برای انتخاب صحیح میز مدیریت، باید به عواملی مانند ابعاد مناسب، طراحی ارگونومیک، کیفیت ساخت و هماهنگی با دکوراسیون اتاق توجه کرد و در نهایت از مشاورین و کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو برای تجهیز فضای اداری تان استفاده نمایید.

سوالات متداول

۱. چرا نباید فقط به ظاهر میز مدیریت توجه کرد؟

زیرا ارگونومی و راحتی نیز بسیار مهم هستند و باید مطمئن شوید که میز فضای کافی برای کار کردن دارد و به سلامت و راحتی و همین طور افزایش کارایی شما کمک می‌کند.

۲. چه عواملی باید در انتخاب فضای فایلینگ مورد توجه قرار گیرند؟

نیازهای بایگانی اسناد، پریزهای برق برای تجهیزات الکترونیکی، و فضای کافی برای نشستن و استفاده از تجهیزات باید مد نظر قرار گیرند.

۳. چرا انتخاب جنس میز مدیریت باید با دقت انجام شود؟

جنس میز مدیریت باید با طرح کلی دکوراسیون اداری و نیازهای واقعی شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال، میز شیشه‌ای برای جلسات مناسب نیست زیرا به راحتی لک می‌شود و تمیز کردن آن دشوار است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید