توسط: تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : انواع مبل اداری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ راهنمای خرید انواع مبل اداری چه اطلاعاتی را در اختیار ما می گذارد؟ اکنون یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سازمانی است. در حال حاضر، مبلمان و تجهیزات اداری به نسبت سال‌های گذشته توانسته است اهمیت خود را به خوبی نشان دهد. مبلمان شاید در نگاه اول تنها وسیله‌ای برای انجام کار باشد، اما همین مبلمان و تجهیزات اداری می‌تواند، سبب سلامتی جسم، شادابی روح، افزایش بازدهی و انگیزه‌ی آنان شود و حتی در موارد سبب شود کارمندان و مراجعه کنندگانی به اداره یا شرکتتان وارد شوند که سودمندی بیشتری با خود به‌همراه داشته باشند. پس مبلمان مناسب می‌تواند نقش مهمی در دکوراسیون فضای اداری داشته باشد.

مهمترین ویژگی های انواع مبل اداری

افراد شاغل به طور متوسط حدود ۸ ساعت از وقت خود را روزانه در محل کار سپری می‌کنند. از این رو طراحی و دکوراسیون محیط کاری می‌تواند، اثر مثبت یا منفی بر روحیه و انگیزه کارکنان داشته باشد. با توجه به این امر باید گفت که انتخاب نوع مبلمان که برای محیط شرکت استفاده می‌شود، می‌تواند بهره‌وری کارکنان را تحت تاثیر قرار دهد. شرکت بینو به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید مبلمان به این موضوع توجه داشته و محصولات متنوعی منطبق با معیارهای جهانی تولید کرده است. در این باره می‌توانید مقاله استاندارد فضای اداری را بخوایند. قطعا اطلاعات مفید و جامعه در اختیار شما قرار خواهد داد.

کاربرد مبل اداری

در انتخاب میز اداری علاوه بر توجه به نوع کاربرد آن متناسب با شغل فرد استفاده کننده، باید به سطح و موقعیت شغلی فرد استفاده کننده از آن نیز توجه شود. هم‌چنین ابعاد و طراحی یک میز اداری مناسب باید به نحوی باشد که فضای کافی برای استفاده شخص فراهم کند. همین‌طور بهتر است فضاهایی هم‌چون قفسه و کشو برای نگه‌داری وسایل کارکنان در آن طراحی شده باشد، تا از آشفتگی و بی‌نظمی میز کار جلوگیری شود. در این زمینه نیز شرکت آفن که از زیرمجموعه‌های شرکت بینو است، تلاش کرده است تا با ایجاد تنوع در بازسازی فضای اداری، طیف وسیعی از مدل‌ها را در اختیار طراحان دکوراسیون شرکت‌ها و مدیران ارشد قرار دهد.

مبلمان اداری اصیل

دکوراسیون داخلی و نوع مبلمان محیط می‌تواند بیان‌گر هویت و اصالت شرکت باشد، بنابراین در انتخاب دکوراسیون باید ماهیت و نوع فعالیت اصلی شرکت را مدنظر قرار داد. امروزه مبلمان در طرح و سبک‌های مختلف عرضه می‌شوند، که مدیران می‌توانند بر اساس هویتی که می‌خواهند در ذهن کارکنان ایجاد کنند، از میان سبک‌های سنتی، کلاسیک و مدرن، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این نباید حضور مشتریان و مخاطبان شرکت را نادیده گرفت و در صورت مراجعه حضوری مشتری باید مبلمان شرکت با توجه به این موضوع طراحی شود تا در عین ارائه خدمات مناسب به مشتریان، دید مثبتی در مخاطب ایجاد کنند.

ارگونومی و کیفیت انواع مبل اداری

مبل اداری
به دلیل طولانی بودن زمانی که کارکنان در محیط کاری سپری می‌کنند، باید مبلمانی انتخاب شود که اصول طراحی ارگونومیک در آن رعایت شده باشد. انتخاب صحیح و دقیق مبلمان ارگونومیک اداری علاوه بر ایجاد جذابیت در محیط می‌تواند در حفظ سلامت جسمی کارکنان نیز تاثیر بگذارد. از آن‌جا که مبلمان و تجهیزات اداری مدت زمان زیادی در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرند، در خرید مبلمان مناسب اداری نباید کیفیت را فدای قیمت کرد.

۱. انتقال هویت

دکوراسیون و انواع مبل اداری محیط می‌تواند بیانگر هویت شرکت باشد بنابراین در انتخاب دکوراسیون باید ماهیت شرکت و نوع فعالیت اصلی شرکت را مدنظر قرار داد. امروزه مبلمان در طرح و سبک‌های مختلف عرضه می‌شوند که مدیران می‌توانند بر اساس هویتی که می‌خواهند در ذهن کارکنان ایجاد کنند از میان سبک‌های سنتی و مدرن، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند. علاوه بر این نباید حضور مشتریان و مخاطبان شرکت را نادیده گرفت و در صورت مراجعه حضوری مشتری باید مبلمان شرکت با توجه به این موضوع طراحی شوند تا در عین ارائه خدمات مناسب به مشتریان، دید مثبتی در مخاطب ایجاد کنند.

۲. توجه به فضای موجود

یکی از نکات کلیدی در انتخاب مبل و صندلی اداری، توجه به ابعاد فضا و نحوه چیدمان مبلمان در این فضا است. در زمان انتخاب مبلمان ارگونومیک اداری باید میزان فضایی که برای اینکار اختصاص داده شده است و میزان فضایی که این مبلمان اشغال می‌کند به طور همزمان در نظر گرفته شوند. میز و صندلی در دفتر کار باید به نحوی چیده شوند که حرکت کارکنان در محیط به راحتی انجام شود.

۳. همخوانی دکوراسیون

رنگ و طرح مبلمان شرکت باید هماهنگ با دیگر اجزای دکوراسیون دفتر انتخاب شود. از آنجایی که ممکن است تولید کننده‌های مختلف کد رنگی مشابه‌ای را برای رنگ‌های غیر یکسان استفاده کنند، بهتر است برای اطمینان از رنگ مبلمان مورد نظر، نمونه مدل از نزدیک دیده و سپس خریداری شود.

سفارش انواع مبل اداری

مبلمان و تجهیزات اداری شامل بسیاری از اجزا و تجهیزات اولیه برای ایجاد یک فضای کاری مناسب در یک شرکت یا اداره است. میز اداری، صندلی اداری، نیم ست اداری، کتابخانه و فایلینگ، پارتیشن اداری، تجهیزات اتاق کنفراس و … همه شامل مبلمانی است که در یک اداره مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از این اجزا و تجهیزات باید در نهایت دقت و توجه انتخاب و خریداری شود. وسایل و تجهیزات اداری مناسب، کلاس کاری محیط کار را بالا می‌برند.

گاهی وجود یک میز اداری مناسب، یا یک کتابخانه با سبک خاص می‌تواند تمام توجه مراجعه کنندگان را به خود معطوف سازد. برای سفارش هر جز از تجهیزات اداری می‌توانید از مبلمان اداری بینو دیدن نمایید. تنوع در طرح، متریال، رنگ و سبک هر وسیله در شرکت تخصصی تولید مبلمان اداری بینو فراوان است. بعد از مشاهده و انتخاب می‌توانید به‌صورت حضوری یا اینترنتی اقدام به خرید محصول نمایید. مشاوران ما آماده پاسخ‌گویی و ارائه مشاوره خرید مبلمان هستند.

عوامل موثر بر قیمت مبلمان اداری

مبل اداری
عوامل زیادی در قیمت مبلمان و تجهیزات اداری تاثیر می‌گذارند، از آن جمله می‌توان به مواردی مانند متریال، اندازه، سبک ، طراحی و ارگونومیک بودن آن اشاره نمود. با این وجود برای هر بودجه می‎توان مبلمان و تجهیزات اداری مناسبی در شرکت بینو یافت. برای دریافت قیمت مبلمان اداری می‌توانید با مشاوران و متخصصان ما تماس بگیرید.

کلام پایانی

در این مقاله نکات قابل توجهی برای انتخاب انواع مبل اداری شرح داده شد. با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید بهترین‌ها را انتخاب نمایید. برای رسیدن به این امر، شرکت بینو همراهی‌تان خواهد کرد. شرکت مبلمانو تجهیزات اداری بینو به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح ، محصولات متنوع و با کیفیتی را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد.

از جمله محصولات این شرکت در این زمینه می‌توان به انواع میز اداری، میز کارشناسی، میز کنفرانس، میز مدیریت و میز کار گروهی اشاره کرد. میزهای اداری بینو با ابعاد و طراحی استاندارد و طرح و رنگ‌های متنوع، امکان ایجاد محیط کاری پویا و زیبا را برای کارفرمایان فراهم کرده است.

۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید