توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری، دکوراسیون داخلی بینو : مبلمان اداری بینو چگونه شرکتی است؟ برای ارتباط با مبلمان اداری بینو چه باید کرد؟ نحوۀ خرید محصولات از مبلمان اداری بینو چگونه است؟ نحوۀ فعالیت شرکت برنا یاور ویرا چگونه است؟

جزئیات خدمات مبلمان اداری بینو

در طول چند دهه گذشته تغییرات بزرگی در طراحی و اصول چیدمان مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی و اداری برای فضاهای کاری ایجاد شده است. حدود ۵ الی ۶ سال گذشته تغییرات در این بازار زیاد محسوس نبود  و شرکت‎ها و  کارگاه‎های تولیدی بیشتر از روی سبک یک دیگر کپی  می‎کردند، به صورتی که از بازدید چند نمایشگاه شاید یکی از محصولات مورد توجه قرار می‎گرفت و الباقی محصولات برای مشتریان تکراری بودند.

۱. وجود خلاقیت در صنعت مبلمان اداری بینو

در سال‎های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و صنعتی شدن مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی محدودیت‎های کار برداشته شد و خوشبختانه اکثر شرکت‎های بزرگ این حرفه تماماً سعی در طراحی و ساخت مدل‎های اختصاصی خود کردند و این باور که هر شرکتی می‎تواند نمونۀ اختصاصی محصول خود را داشته باشد باعث پیشرفت صنعت مبلمان اداری شده است. از این رو شرکت برنا یاور ویرا با مدیریت آقای محمد حسین بکا تمامی محصولات خود را از سال ۱۳۹۴ سفارشی سازی و طراحی مجدد کرد و تماماً کارها انحصاری می‎باشند. مبلمان اداری با شعار بینو انتخابی لوکس و نو سعی دارد تا تمامی نیازهای نامشخص مشتری را آنگونه که او در ذهن خود مد نظر قرار داده، طبق استانداردهای روز دنیا پیاده سازی و اجرا کند.

۲. نیازهای اساسی مشتریان در صنعت

مبلمان اداری بینو m3

مبلمان اداری بینو با توجه به نیازهای مشتریان خود برای کمک به ایشان، خدمات قابل توجهی را به صورت رایگان در اختیار آنها قرا می‎دهد، که به صورت مختصر در این باره توضیح داده خواهد شد:

  • بازدید و مشاوره
  • اندازه‎ گیری محیط
  • چیدمان و طراحی داخلی
  • کناف و دیوارکوب
  • تعمیر و جوشکاری
  • لوله کشی و تاسیسات
  • کاغذ دیواری
  • برق کشی

۳. بازدید و مشاوره؛ مبلمان اداری بینو

بعد از تماس مشتری، برای اینکه بهترین خدمات در کوتاه‎ترین زمان به آنها ارائه شود، کارشناسان ما در زمان مشخصی از ۸ الی ۱۷ بعدازظهر در سطح شهر تهران آماده هرگونه بازدید و مشاوره حضوری هستند. تجربه نشان داده بهترین خرید زمانی انجام می‎گیرد که کارشناسان به صورت لحظه‎ای بتوانند به شما در امر خرید محصولات مورد نیازتان، مشاوره دهند. ازاین رو شرکت تولید کننده مبلمان اداری تمام سعی خود را انجام داده تا این مهم به بهترین وجه ممکن انجام پذیرد. نتیجتا با هماهنگی قبلی امکان بازدید و جلسه حضوری مشاور مبلمان اداری بینو در تمام شهرهای ایران قابل اجراست.

۴. اندازه ‎گیری محیط مبلمان اداری

بعد از انجام مشاوره و مشخص شدن نیازهای اولیه و اساسی مشتری پرسنل فنی شرکت مبلمان اداری فضای کار اداری را که نیاز به  مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی شامل : میز مدیریت، میز کارشناسی، انواع میز کار گروهی، صندلی اداری و پارتیشن اداری و کتابخانه اداری دارند را اندازه‎گیری می‎کنند و در اختیار واحد طراحی شرکت مبلمان اداری قرار می‎دهند. (واحد طراحی شرکت مبلمان اداری بینو از یک تیم کاری کاملا حرفه‎ای دوره دیده طراحی، تشکیل شده است که سابقه کمترین نفر تیم طراحی ۱۵سال می‎باشد. )

۵. چیدمان و طراحی؛ مبلمان اداری بینو

بعد از ارجاع کار به واحد طراحی و انجام چیدمان اولیه مرحله پلان دو بعدی (Autocad) چیدمان برای مشتری ارسال می‎گردد و بعد از ادیت و تایید نهایی مشتری چیدمان در قالب سه بعدی و یا (۳Dmax) به مشتری ارائه می‎شود. بزرگترین حسن شرکت مبلمان اداری برای مشتری این نکته است که تمام مراحل طراحی به صورت رایگان و در کوتاه‎ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان گرانقدر قرار می‎گیرد و ایشان پس از دیدن فضای سه بعدی پروژه خود می‎توانند به راحتی محیط مبلمان اداری خود را پس از چیدمان به شکل واضح و بدون پرداخت هیچ هزینه‎ای مشاهده نمایند.

۶. عقد قرارداد مبلمان اداری

پس از در اختیار گرفتن تمام نقشه و پلان‎ها و همچنین طراحی‎های سه بعدی، شرکت بابت عقد قرارداد، بسته به شرایط مشتریان خود نحوۀ پرداخت متفاوت و مناسب حال مشتریان را در نظر گرفته و قرارداد فی مابین طرفین امضاء می‎گردد، ما به دلگرمی مشتریان جدید و وفاداری مشتریان قدیمی خودمان بوده که توانسته‎ایم با خرسندی هر چه تمام‎تر به ارائه خدمات در این صنعت ادامه دهیم.

۷. تامین و ساخت

مبلمان اداری بینو m2

شرکت مبلمان اداری بینو مفتخر است که اعلام دارد، در این صنعت توانایی آن را دارد که با ایجاد سازمانی پویا و البته حرفه‎ای، توانسته تمامی پروژه‎های مبلمان اداری را  از A تا Z به صورت کامل (خدمات بینو) طراحی داخلی مبلمان اداری، تاسیسات، بازدید و مشاوره، کناف و دیوارکوب، تعمیر جوشکاری، لوله کشی و تاسیسات، کاغذ دیواری، برق کشی و … انجام داده و در اختیار مشتری خود قرار دهد. در ضمن قبل از هرگونه ساخت سفارشی اندازه‎گیری دقیق برای محصولات انجام می‎گردد و بعد به محل ارسال می‎شود.

۸. تحویل و نصب

بعد از ساخت هنگام ارسال از کارخانه تمامی قطعات توسط خط کنترل کیفیت بازدید شده، بسته بندی و تمیزکاری می‎شود و توسط خودرو درون شهری ارسال می‎گردد و توسط نصابان ماهر و با تجربه به نحوی شایسته و دقیق، نصب می ‎گردد و بعد از نصب تاییدیه کتبی از مشتریان اخذ می‎شود.

کلام پایانی

از اینکه با اطمینان خاطر و اعتماد، محصولات این شرکت را مهمان فضای خانه و محل کار خود نموده‎اید، سپاسگزاریم و صمیمانه‎ترین مراتب قدردانیمان را خدمتتان اعلام می‎داریم. برند بینو در راستای هدف مشتری مداری خود در تلاش است تا همواره نظرات شما عزیزان همراه را در کنار دانش، تجربه و مهارت کارکنان خود به کارگیرد تا رضایت و خرسندی شما سروران را همواره در کنار خود داشته باشد. امید است محصولات مبلمان اداری بینو توانسته باشد لحظاتی آرام و پرصلابت و توام با موفقیت را برای شما و همکارانتان به ارمغان آورده باشد.

۵/۵ - (۹ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید