توسط: تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ 1 دیدگاه

قیمت میز اداری چقدر است؟ اگر صاحب یک کسب و کار هستید یا مجری تغییر دکوراسیون اداری بوده‌اید قطعاً با چالش خرید میز اداری مواجه شده اید. خرید میز اداری با توجه به این که می‌تواند بر روی عملکرد کارمندان یک سازمان به صورت مستقیم موثر باشد، کاری پیچیده است. علاوه بر این، تنوع مختلف و بسیاری از میز اداری وجود دارد که تولید کنندگان آن را به بازار عرض می‌کنند. با این حال برای خرید میز اداری، قیمت و بودجه‌ی در اختیار یکی از اصلی‌ترین موضوعات است. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به بررسی فاکتورهای مختلفی که بر روی قیمت مبلمان اداری مووثر هستند بپردازیم.

عوامل موثر بر قسمت مبلمان اداری

آیا شما برای دفتر جدید خود به دنبال میز اداری هستید؟ انواع مختلف میز برای انتخاب وجود دارد، اما قیمت میز اداری در انواع مختلف متفاوت است. ما اینجا هستیم تا در مورد میزهای اداری دفتر برای کمک به تصمیم گیری در مورد مناسبترین نوع آن، به شما کمک کنیم. هنگام خرید میزهای اداری چه عواملی ممکن است بر قیمت موثر باشند؟ مهم‌ترین عواملی که بر قیمت میز اداری موثر هستند عبارت اند از:

  • طرح و سبک میز اداری
  • جنس مواد ساخته شده
  • تولید کننده
  • ضمانت نامه

انواع میز اداری کدام اند؟

میز اداری در انواع مختلف با کارآیی‌های مختلفی ساخته می‌شود. تولید کنندگان میز اداری و طراحان میز اداری، این تجهیز اداری را که یکی از مهم‌ترین بخش‌های مبلمان اداری است را به چند سبک تقسیم‌بندی می‌کنند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • میز اداری مدرن
  • میز اداری کلاسیک
  • میز اداری مدولار

مدل‌های میز اداری

پس از آگاهی از سبک‌های میز اداری بهتر است بدانیم که میز‌های اداری در چه شکل و طرح‌هایی توسط تولیدکنندگان مبلمان اداری ساخته می‌شوند. همان طور که مشخص است هر سبک مبلمان اداری می‌تواند با توجه به نوع مواد اولیه، ساختار، پرداخت و… قیمت متقاوتی را داشته باشد. در مورد مدل‌های میز اداری، انواع مختلف میز اداری، دارای مساحت سطح، ارتفاع، لوازم جانبی و… هستند که بر روی قیمت نهایی و خرید مصرف کننده موثر است. از معروف‌ترین و پرکاربردترین میز‌های اداری می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

میز متحرک

میز متحرک یک نوع از میز اداری است که قابلیت حرکت دارد، مزیت آن در قابل حرکت بودن آن در محل های کاری با تحرک بالا است.

میز اجرایی

میز اجرایی میزی است که دارای یک کشو صفحه کلید است که به عنوان یکی از بهترین میزهای کامپیوتر شناخته می شود. شما برای مانیتور کامپیوتر، موس و فضای دستگاه پرینت خود، روی سطح میز کار زیادی خواهید داشت.

میز پذیرش

میز پذیرش به عنوان یک ایستگاه مرکزی بازدید کننده یا واحد فضای کاری کامل است.

میز L شکل

میز L-shape مناسب برای کاربرانی است که نیاز به مقدار زیادی فضای ذخیره سازی دارند کشو ذخیره سازی، کشو صفحه کلید و بیشتر.

میز U شکل

این نوع میز اداری می‌تواند برای جلسات کوتاه مدت بسیار مفید باشد، علاوه بر این فضای بسیار خوبی را به کاربر خود می‌دهد.

میز کارگروهی

یکی از محبوب‎‌ترین میزهای اداری است که کارآیی بسیار خوبی در سازمان‌ها، ادارت و … دارد.

باتوجه به انواع مختلف میز اداری در سبک‌های مختلف می‌توان گفت هر کدام از این میزهای می‌توانند قیمتی متقاوت با دیگر  میزهای اداری داشته باشند. پس می‌توان نتیجه گرفت نوع میز اداری، سبک میز اداری، فضای در اختیار، اندازه، جنس مواد اولیه و … بر قیمت میز اداری موثر هستند.

پیشنهاد ما

اگر شما نیاز به مبلمان اداری با کیفیت دارید، می توانید بر روی ما حساب کنید تا به شما یک میز اداری مناسب دهیم که واقعا نیازهای مبلمان شما را برآورده کند با همکاری با مبلمان بینو bayno شما می توانید یک طراحی برجسته با خدمات کم هزینه و موثر داشته باشید. فقط در مورد داشتن یک دفتر عالی در رویای خود ننشینید، امروز در واقعیت آن را آغاز کنید. به درستی اهداف خود را بشناسید و بر حسب قیمت میز اداری، انتخاب درست خود را انجام دهید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید