توسط: تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای خرید مبلمان اداری مدرن از چه روش هایی باید اقدام کرد؟ بهترین فروشگاهی که مبلمان اداری مدرن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی ارائه می کند، کدام شرکت است؟ ما در مبلمان اداری بینو آمادگی فروش مبلمان اداری مدرن و انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی را داریم. برای اطلاع از نحوه فروش مبلمان اداری مدرن لطفا تا انتهای این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

فروش مبلمان اداری مدرن

سفارش مبلمان جدید برای محل کار یک سرگرمی جذاب هم می‌تواند باشد. انتخاب و خرید مبلمان اداری نسبت به سایر تجهیزات اداری، اغلب بنا به چند دلیل پیچیده‌تر است؛ این که آیا شما کار خود را تازه شروع کرده‌اید؛ یا اینکه چه مدت زمانی را در دفتر خود سپری می‌کنید؛ و یا اینکه تصمیم بگیرید که چه قطعاتی برای خرید سفارش دهید و….، کار را پیچیده‌تر می‌کند. در این نوشتار به ۶ اشتباه رایج که افراد هنگام خرید مبلمان اداری آنها را مرتکب می‌شوند، اشاره شده است:

  • عدم توجه به راحتی مبل؛ فروش مبلمان اداری مدرن

انواع صندلی اداری وجود دارند که در ظاهر زیبا و شیک به نظر می‌رسند، اما فاقد راحتی هستند. همین امر باعث می‌شود که زیبایی آن به چشم نیاید. هنگام انتخاب مبلمان برای دفتر خود، راحتی کارکنان، مشتریان و خودتان را در نظر بگیرید. حفظ ظاهز زیبا مهم است، اما چیزی نیست که ۱۰۰٪ تصمیم شما بر اساس آن باشد. به این فکر کنید که صندلی‌ها پس از چند ساعت استفاده، فرد را دچار خستگی و ناراحتی جسمانی کنند. در این صورت، او انگیزه و توان خود را برای ادامۀ کار و فعالیت روزانه از دست می‌دهد. پس لازم است هنگام خرید، آیتم انتخابی خود را در همان فروشگاه یا مکان عرضه، آزمایش کنید تا قبل از پرداخت هزینه، از راحتی آن اطمینان حاصل کنید.

  • ذهنیت کارکنان

افراد مختلف، سلایق متفاوتی هم دارند؛ آنچه که به نظر یک فرد راحت می‌آید، ممکن است در نظر دیگری، ناراحت کننده باشد. یک میز پایه بلند شاید برای کسی که دارای قد بلند است، راحت و کاربردی باشد. اما همان میز برای یک فردی که قد متوسط یا کوتاه دارد، آزاردهنده باشد. علاوه بر این، برخی از کارکنان ممکن است با توجه نوع فعالیتشان، نیاز به میز کارگروهی داشته باشند؛ اما عده‌ای دیگر که به شکل انفرادی فعالیت می‌کنند، به این نوع میز نیازی نداشته باشند. پس بهتر است هنگام انتخاب و خرید مبلمان اداری مدرن، نوع کار، شرایط و ویژگی‌های کارکنان در نظر گرفته شود. زیرا در نهایت آنها هستند که باید روزانه از این مبلمان استفاده کنند. بنابراین مهم است که آنچه که خریداری می‌کنید، برای کارکنان که سلایق و شرایط مختص، کارایی و فایده داشته باشد.

  • خرید مبلمان اداری مدرن بدون برنامه

مانند هر سرمایه‌گذاری دیگر، خرید شتاب‌زده و بدون تصمیم قبلی مبلمان اداری، ممکن است شما را دچار پشیمانی سازد. قبل از انجام خرید، بهتر است در نظر داشته باشید که آیا کالای انتخابی شما در صورت نقل مکان و جابجایی، کارکرد خود را حفظ خواهد کرد؟ آیا پر دوام است و می‌توان به مدت طولانی از آن استفاده کرد و یا اینکه مبلمان اداری مورد نظر، آیا با شرایط فیزیکی و سلیقۀ متفاوت افراد، سازگار است؟ بنابراین برای یک خرید موفقیت‌آمیز باید نکات مذکور را مد نظر قرار داد تا بتوان محصولی با کیفیت، با دوام، مطابق با سلایق متفاوت افراد و قابل تنظیم برای هر نوع فیزیک بدنی، در اختیار داشت.

  • توجه به قیمت بیش از کیفیت

یک انتخاب ارزان قیمت ممکن است برای کیف پول و بودجه شما جذاب باشد، اما فاقد کیفیت و در نتیجه سرمایۀ شما را هدر دهد. به عنوان مثال،ممکن است دو دست میز و صندلی، به لحاظ ظاهر، کاملاً به هم شبیه باشند. اما به لحاظ قیمت، خیلی با هم متفاوت باشند. اما خوب است بدانیم که کیفیت را نباید فدای کمیّت کرد. گاهی برای حفظ سرمایه در بلند مدت، لازم است هزینه کنیم.

فروش مبلمان اداری مدرن 3

  • رنگ‌های نامناسب در فروش مبلمان اداری مدرن

تولیدکنندگان مختلف ممکن است چند رنگ متفاوت اما با زمینۀ یکسان را به یک نام بشناسند. برای پرهیز از این خطاف سعی کنید کالاهای مورد نظرتان را به یک تولید کننده، سفارش دهید. اما اگر ناچارید کالاهای خود را از سازندگان مختلف تهیه کنید، حتماً قبل از  خرید، محصولات موجود در فروشگاه را از نظر رنگ، بررسی کنید. این امر به شما در انتخاب و تطابق رنگ دلخواه و مورد نظر، یاری خواهد رساند.

  • تست نکردن مبلمان قبل از خرید

گفته شده که “قبل از خرید” سعی کنید با آنچه که می‌خواهید، صادق باشید. به فروشگاه بروید، روی صندلی‌های مختلف نشسته و به میزهای مختلف دقت کنید. تست کردن مبلمان اداری زمان زیادی را صرف نمی‌کند. با این کار می‌توانید در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. برای مشاوره خرید مبلمان اداری و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مبلمان اداری بینو تماس بگیرید.

 

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید