توسط: تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکورسیون داخلی بینو : مهمترین انواع صندلی انتظار ارزان کدامند و دارای چه ویژگی هایی هستند؟ برای خرید انواع مبل و صندلی انتظار از چه روش هایی باید اقدام نمود؟ منطقه انتظار یا مکان پذیرش اولین جایی است که مشتریان هنگام ورود به شرکت یا اتاق پذیرش خواهند دید. مهم است که تصویری مناسب برای برند خود در این فضا ترتیب دهید. حتی اگر دارای محدودیت در بودجه هستید، هنوز گزینه‌های زیادی برای بروزرسانی فضای پذیرش وجود دارد. یکی از مهم‌ترین اجزای مبلمان برای این فضا، صندلی است.
این صندلی‌ اداری باید دارای راحتی زیادی باشند تا مشتریان (ارباب رجوع) در مدت زمانی که در این فضا حضور دارند احساس ناراحتی نکنند. خرید صندلی انتظار مناسب و انتخاب نوع آن می‌تواند گیج‌کننده باشد، به‌ویژه اگر دچار محدودیت مالی باشیم. انتخاب صندلی انتظار ارزان قیمت و مناسب می‌تواند انتخاب نخست همه افراد باشد. برای این منظور لازم است کیفیت را نیز در نظر داشته باشید. ما در این مقاله درباره نحوه انتخاب صندلی انتظار ارزان توضیحاتی را بیان می‌کنیم. برای انتخابی مناسب با ما همراه باشید.

خرید انواع مبل و صندلی انتظار

صندلی انتظار ارزان 4

اگر به دنبال صندلی انتظار ارزان هستید، نگران نباشید. بدون شک می‌توانید محصولی با کیفیت مناسب و قیمت پایین پیدا کنید. همانند بسیاری از سرمایه گذاری‌ها، می‌توانید با بررسی کیفیت آن، اطمینان حاصل کنید که آن‌ها به اندازه کافی دارای دوام بالا هستند تا در بلند مدت بازدهی مناسبی از خود نشان دهند. برای این منظور باید اطمینان حاصل کنید که این محصول دارای ضمانت‌نامه معتبر است سپس سرمایه گذاری می‌کنید و اقدام به خرید صندلی انتظار ارزان نمایید. صندلی‌های ارزان قیمت بسیاری وجود دارند که دارای ضمانت‌نامه معتبر نیستند. برای تهیه صندلی‌های با ضمانت‌نامه معتبر، لازم است آن را از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های با سابقه خریداری کنید.

انواع صندلی انتظار ارزان

این نوع صندلی‌ها را برای یک اتاق انتظار کوچک می‌خواهید یا بزرگ؟ پاسخ این سوال برای انتخاب بهترین نوع از میان تنوع فراوان آن کمک کننده است. در ادامه‌ی این مقاله انواع صندلی‌های انتظار را معرفی می‌کنیم تا در انتخاب آن‌ها بهترین گزینه‌ها را پیش رو داشته باشید.

۱. صندلی مهمان

این صندلی گزینه‌ای عالی از نوع صندلی های انتظار استاندارد است که به عنوان صندلی‌های اصلی انتظار نیز نامیده می‌شوند. صندلی مهمان ممکن است با دسته یا بدون دسته باشد.

۲. صندلی Bariatric

این محصول از نوع صندلی‌های مهمانی هستند که می‌توانند بیش از ظرفیت وزن ۲۵۰ پوند استاندارد را تحمل کنند.

۳. صندلی Club؛ صندلی انتظار ارزان

این نوع صندلی‌های مهمان نیز پوشیده از پارچه بوده و بسیار مجلل هستند. این نوع صندلی در یک سالن یا در مکانی استفاده می‌شود که در آن بازدید کنندگان برای دوره‌های زمانی طولانی‌تری می‌نشینند.

۴. صندلی راحتی

این نوع صندلی پذیرش، در واقع مبل‌هایی هستند که اغلب به یک منطقه پذیرش اضافه می‌شوند، تا احساس حضور در فضای خانه را تداعی کنند. صندلی‌های راحتی می‌توانند تا سه نفررا به طور متوسط، پوشش دهند.

۵. صندلی راحتی کوچک

صندلی انتظار ارزان 3

این صندلی پذیرش، نسخه کوچک‌تری از مبل‌های راحتی هستند و به طور معمول می‌توانند دو نفر را به صورت هم‌زمان پوشش دهند.

۶. نیمکت راحتی؛ صندلی انتظار ارزان

این نوع محصولات که شبیه صندلی راحتی هستند، می‌توانند چندین نفر را بر روی خود جای دهند. آنها برای فضاهایی که مشتریان مدت زمان کمی را در انتظار می‌نشینند، استفاده می‌شود. آن‌ها هم‌چنین به شکل کلی بدون دسته و پشتی هستند.

۷. صندلی عثمانی

صندلی عثمانی یک نیمکت تک نفره است، که به عنوان مبل راحتی در نظر گرفته می شود. این محصول ظاهری بسیار شیک و مجلل دارد.

۸. صندلی پشت سر هم؛ صندلی انتظار ارزان

این محصول هم شامل دو یا چند صندلی است، که توسط پایه‌ها و دسته‌های مشترک به یکدیگر متصل می‌شوند. آن‌ها معمولی‌ترین و محبوب‌ترین نوع صندلی‌های انتظار هستند. به ویژه در فضاهای شلوغ و پر ازدحام کاربرد فراوانی دارند.

۹. صندلی Beam

این مدل شبیه به صندلی‌های پشت سر هم است، اما صندلی‌های آن توسط میله قطور و بلندی در امتداد طولی به یکدیگر متصل شده‌اند.

۱۰. صندلی Tablet arm؛ صندلی انتظار ارزان

این محصول دارای یک سطح کار کوچک و متحرک متصل به یک یا هر دو دسته است. دسته‌ها اغلب به صندلی‌ها متصل می‌شوند. این محصول ایده‌آل برای مکان‌های انتظاری هستند که در آن باید کارهای مرتبط با نوشتن انجام گیرد و یا متخصصان در هنگام انتظار، برای انجام جلسات، کار خود را روی آن انجام می‌دهند.

۱۱. صندلی پشتی‌دار متحرک

این مدل، دارای یک صندلی اداری است که برای فراهم آوردن راحتی بیشتر برای کاربر در زمان انتظار طولانی، قابل حرکت است. این نوع صندلی به طور معمول در مراکز درمانی، مراکز سلامتی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱۲. صندلی بدون دسته

صندلی انتظار ارزان 2

این سبک صندلی‌ها همان‌گونه که از نامشان پیدا است، صندلی‌هایی بدون دسته هستند. این نوع صندلی فضای کمتری را اشغال می کند، زیرا قادر به نزدیک شدن به صندلی‌های دیگر در فضای انتظار است.

۱۳. صندلی های سبز (GREEN)؛ صندلی انتظار ارزان

این محصول به عنوان صندلی‌هایی سازگار با محیط زیست شناخته می‌شوند. آن‌ها باعث بهبود بسیاری از سطوح مختلف زیست محیطی می‌شوند و برای بهبود کیفیت هوا در محیط داخلی عالی هستند.

۱۴. صندلی Stacking

این مدل از نوع صندلی های مهمان هستند که می‌توانند در بالای یک‌دیگر انباشته شوند. این نوع صندلی برای مناطقی که باید به‌طور مرتب، تمیز شوند، مفید است، زیرا صندلی‌ها می‌توانند به سرعت و به راحتی جابه‌جا شوند. این صندلی‌ها هر زمان که لازم باشد جمع شده و ذخیره می‌شوند.

۱۵. صندلی Nesting؛ صندلی انتظار ارزان

صندلی های شبیه Stacking هستند، اما به جای جمع شدن روی یک‌دیگر، به صورتی جمع می‌شوند که بتوانند برای حمل و نقل و ذخیره سازی سریع، در کنار هم قرار گیرند.

۱۶. صندلی تاشو چرخ‌دار

این سبک صندلی قابلیت تاشو بودن دارد و دارای ۴ چرخ برای حرکت است.

متریال صندلی انتظار ارزان

در نظر بگیرید که چه نوع متریالی در ساخت صندلی انتظار استفاده شده است. فریم های فلزی همیشه دارای دوام عالی هستند. همیشه در کنار قیمت، کیفیت را نیز در نظر بگیرید. در نوع چوبی آن، از چوب چندین لایه استفاده می‌شود. استفاده از متریال فایبرگلاس نیز بر ماندگاری و زیبایی آن می‌افزاید. صندلی‌های دسته فلزی و بدنه چرمی با قیمت ارزان نیز یافت می‌شوند. در ادامه تعدادی از انواع صندلی با متریال خاص را معرفی می‌کنیم.

۱- صندلی پارچه‌ای

این صندلی‌ها از پارچه‌هایی ساخته شده‌اند که کمک می‌کنند تا احساس مبلمان خانگی را برای مشتری ایجاد کنند. پارچه در تعداد زیادی از رنگ ها و الگوها موجود است اما به دلیل ماهیت متخلخل آن برای فضاهای‌های پذیرایی پزشکی مناسب نیست. پارچه ارزان‌ترین نوع از متریال مورد استفاده در صندلی‌های انتظار است.

۲- صندلی چرمی

این مدل از صندلی انتظار ارزان از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته شده‌اند که دارای کیفیت، دوام و زیبایی بسیار زیادی هستند. چرم طبیعی گران‌تر از متریال‌های دیگر است.

۳- صندلی وینیل

این متریال همانند چرم طبیعی است. وینیل از پلی یورتان (PU) یا پلی وینیل کلرید (PVC) ساخته شده است. این متریال منااسب برای صندلی انتظار ارزان است.

۴- صندلی Mesh

این متریال پارچه‌ای است که تنفس بیشتری را نسبت به سایر انواع پارچه‌ها ارائه می‌دهد. مش با دوام است، اما با توجه به طراحی متخلخل، تمیز کردن آن سخت است.

کلام پایانی

در این مقاله درباره‌ی ویژگی‌های صندلی انتظار و انواع آن صحبت کردیم. این صندلی‌ها دارای متریال مختلف، اندازه‌های متفاوت و سبک‌های گوناگون هستند. برای انتخاب این وسیله باید به فضای انتظاری که این محصول را برای آن‌جا انتخاب می‌نمایید، دقت کنید. هر مدل از این محصول مناسب برای مکان خاصی است. امیدواریم مقاله صندلی انتظار ارزان بتواند برای انتخاب این محصول یاری کننده‌تان باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره خرید انواع مبل و صندلی انتظار با مشاوران و متخصصان مبلمان اداری بینو از طریق راه‌های زیر در تماس باشید و از مشاوره خرید مبلمان اداری رایگان استفاده نمایید.

۵/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید