توسط: تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین انواع ست میز مدیریت و کنفرانس کدامند و دارای چه ویژگی هایی هستند؟ برای خرید میز مدیریت و کنفرانس مدرن به چه فاکتورهایی باید دقت شود؟ طراحی دکوراسیون داخلی و تجهیز محیطهای اداری یکی از ارکان اصلی در ادارات بوده و می بایست با دقت خاصی انتخاب شود. مبلمان اداری انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. ست میز مدیریت و کنفرانس یکی از انواع مبلمان اداری است که نشانگر میزان اهمیت فضایی است که مهمترین قراردادهای شرکت در آنجا انجام می شود مدیریت قلب تپنده شرکت است مدیر راس هر سازمانی است و قطعاً باید اتاق خاص با ویژگی های منحصر به فرد داشته باشد چرا که در این اتاق پذیرای افراد مهمی میشود.

اصول طراحی دکوراسیون؛ ست میز مدیریت و کنفرانس

یک میز مدیریت باید از نظر طرح و رنگ با اجزا اتاق هارمونی داشته باشد میز علاوه بر ظاهر زیبا از کیفیت بالایی برخوردار باشد عنصر مرکزی در اتاق مدیریت که مذاکرات شرکت با شرکای تجاری در آن برگزار می شود میز کنفرانس است اهمیت انواع میز کنفرانس برای شرکت ها کاملا مشخص است چون مهمترین قراردادها و گفتگوها بر روی این میز انجام می شود و اهداف بلند مدت شرکت می تواند به همین اتاق مرتبط باشد.

اصولا میزی که جهت اتاق مدیریت انتخاب می شود باید متناسب با میز کنفرانس باشد به طوری که میز کنفرانس از نظر ابعادی مناسب باشد و بیش از حد بزرگ یا کوچک نباشد. اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس در دکوراسیون اداری یکی از بخش هایی است که به آن توجه زیادی می شود در این بین انتخاب یک میز مدیریت مناسب به هر چه زیباتر شدن اتاق کمک شایانی می کند از طرفی میز باید دارای ویژگیهایی باشد که مدیران و کارمندان و ارباب رجوعان بر روی آن احساس راحتی کنند. در این بین برای هر چه زیباتر شدن اتاق مدیریت بهتر است مبلمان اداری ،کمد بایگانی، میز کنفرانس با هم هارمونی و هماهنگی داشته باشند.

نحوه ست کردن میز مدیریت و میز کنفرانس

ست میز مدیریت و کنفرانس m1

در اینجا چند مورد را شرح می دهیم که می توانید یک میز مدیریت و میز کنفرانس را با هم تنظیم کرده و با استفاده از اصول طراحی به یک هماهنگی مناسب و استاندارد دست یابید.

۱. اندازه اتاق

اولین و مهمترین چیزی که در مورد انتخاب میز مدیریت و میز کنفرانس باید مد نظر داشته باشیم ابعاد اتاق است . باید فضای اطراف میز مدیریت و کنفرانس را در نظر بگیریم به طوری که دسترسی افراد به قسمت های مختلف آن به راحتی انجام پذیرد.

۲. صندلی

با مشخص شدن ابعاد اتاق و ظرفیت آن تعداد صندلی های دور میز کنفرانس مشخص شود صندلی باید راحت باشد تا افراد به راحتی آرنج خود را روی صندلی قرار دهند بدون این که به صندلی کنار دستی ایجاد مزاحمت کنند بهتر است از صندلی مدرن و ارگونومیک استفاده کنیم.

۳. زیبایی و طراحی

در انتخاب ست میز مدیریت و کنفرانس و میز کنفرانس باید دقت شود تا چگونگی زیبایی طراحی آن بر بقیه اجزاء اتاق و همچنین کل شرکت تاثیر بگذارد بهتر است کل فضای اتاق را طراحی نمایید.

۴. انتخاب رنگ

برای و کنفرانس رنگ تیره و یا روشن بودن فرقی نمی کند تناسب رنگ مهم است به طوری که رنگ میز مدیریت و کنفرانس با هم تناسب داشته باشند.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید