توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات در راهنمای خرید میز مدیریت کدامند؟ برای دریافت لیست قیمت میز مدیریتی لاکچری به المانهای باید توجه شود؟ حقیقت این است که بسیاری از مدیران یا کارفرمایان دقیقا نمی دانند که برای موقعیتی که در آن هستند، مبلمانی به نام میز مدیریت وجود دارد. این مدل میز اداری به طور خاص و ویژه برای مدیران عامل شرکت ها بزرگ و کوچک طراحی و ساخته شده اند. همه مدیران نیاز به یک میز مدیریت و یک صندلی مناسب برای اتاق خود دارند، زیرا فضاییی که در آن کار می کنند، جایی است که ارکان شرکت رهبری و اداره می شود. پس لازمه توسعه و پیشرفت در وهله اول، برخورداری از ابزارهای مناسب است.

نکات مهم در راهنمای خرید میز مدیریت

به طور کلی میزهای مدیریتی اگر به درستی طراحی شوند، می توانند نقشی اساسی در روند پیشرفت یک کسب و کار و مستحکم کردن جایگاه یه مدیر داشته باشند. با این حال، راهنمای خرید میز مدیریت مقاله ای در باب شناخت میز مدیریت و نحوه انتخاب درست آن بر حسب نیازهای شما است، با بینو همراه باشید.

۱. اندازه و طراحی اتاق

راهنمای خرید میز مدیریت m2
اندازه گیری و طراحی یکی از مهم ترین عوامل قبل از خرید میز مدیریت است. شما باید در ذهن داشته باشید: “هنگامی که اندازه گیری های مناسب را انجام می دهم، می توانم بر حسب اندازه میز تصمیم گیری آگاهانه داشته باشم”. این به معنای این است که شما در گام نخست باید فضای اتاق خود را اندازه گیری کنید، سپس می توانید بر روی اندازه میز مدیریتی خود مانور دهید. شما همچنین نیاز به برنامه ریزی در مورد نحوه حرکت و رفت و آمد آسان خود دارید. قبل از اینکه هر کاری را انجام دهید، به شدت توصیه می شود که طرح اتاق خود را بر روی یک کاغذ بکشید و آن را طوری طراحی کنید که چیدمان درست فضا بر حسب اندازه های میز، صندلی، قفسه یا کمد، کتابخانه و مسیر های رفت و آمد باشد.

۲. نوع میز، چوب و رنگ

همه مدیران سلیقه های مختلفی دارند، به طور کلی “هر مدیری چیزی منحصر به فرد می خواهد، نه چیزی شبیه دیگران”. هنگامی که به انتخاب میز مدیریت مناسب می آیید، شما همچنین باید نوع و کیفیت میز مورد نظر خود را در نظر بگیرید. تولید کنندگان هنگام ساخت از انواع مختلف چوب استفاده می کنند، میزهای مدیریت می توانند شامل چوب های: گردو، بلوط، کاج و انواع چوب های مهندسی شده همچون MDF باشند. آنها همچنین می توانند از شیشه یا فولاد نیز ساخته شوند، ولی انتخاب چوب از منظر زیبایی، می تواند نمایانگر جلوه های مدیریتی نیز باشد.

میزهای مدیریت انتخاب نخست بسیاری از مدیران است. با این حال برای طرح های خاص می توان مدل هایی را انتخاب کرد که به صورت ترکیبی از چوب و شیشه در ساخت میز استفاده کرده اند. همچنین باید رنگی را که شخصیت و کسب و کار شما را تعریف می کند را انتخاب کنید. علاوه بر ظاهر، اندازه و رنگ، انواع و شکل های مختلفی از میز مدیریت وجود دارد. بنابراین شما باید بدانید دقیقا چه چیزی را دنبال می کنید، آیا میزهای مستقیم یا U شکل را می خواهید؟ آیا از رنگ های تیره استقبال می کنید یا روشن؟ همه اینها به ترجیحات شما بستگی دارد.

۳. قیمت و بودجه

قبل از خرید میز مدیریت، این سؤال را بپرسید “آیا بودجه من برای خرید این میز مناسب است؟” همیشه ایده ای خوب است که بدانید چه مقدار بودجه می تواند برای خرید میز کنار بگذارید. هنگامی که شما در حال خرید میز مدیریت هستید، باید مبلغی را برای مبلمان جدید خود تهیه کنید. بودجه بیشتر، انتخاب های بیشتری را جلوی روی تان قرار می دهد. شما باید به یاد داشته باشید که میزهای چوبی در محدوده قیمت های مختلف در دسترسی بیشتری برای فروش قرار دارند. ارزان ترین چوب به طور کلی از چوب چند لایه ساخته شده و چوب لمینیت کیفیت بسیار خوبی ندارد. در درجه حرارت های مختلف، این چوب می تواند متورم شود، به همین علت لمینیت از بین می رود.

سطح لمینیت خود نیز به شدت مستعد آسیب و سایش است. در این بین MDF می تواند انتخابی در خور توجهی باشد، زیرا هم دارای قیمت بهتر و هم پرداخت نهایی عالی است. میزهای گرانتر از چوب طبیعی و به صورت میزهای مدیریتی کلاسیک و مدرن ساخته می شوند. این میزها اغلب طرحی زیبا و چشم نواز را ارائه می دهند و برای مدیران عالی هستند. در حالی که آنها قیمت بیشتری از متریال های دگر دارند، ولی طول عمر و ظاهر زیبای آنها هر کارفرمایی را وسوسه می کند. میزهای شیشه ای و فولادی در انتخاب های بعدی مدیران قرار دارند، آنها می توان در ترکیب با چوب، زیبایی خیره کننده ای را میز مورد نظرتان دهند.

راهنمای خرید میز مدیریت

راهنمای خرید میز مدیریت m3
تولیدکنندگان، تامین کنندگان و فروشگاه ها در صنعت مبلمان اداری حضوری گسترده دارند، اما بسیار مهم است که شما قبل از خرید درباره هر یک از آنها تحقیقات لازم را انجام دهید. اگر قصد دارید تولید کننده خوبی را در فضای اینترنت جستجو کنید، بهتر است خدمات و قدمت فروشگاه یا وبسایت مورد نظر را بررسی کنید. چیزهای دیگری که باید در هنگام جستجو مورد توجه قرار دهید، عبارتند از شهرت فروشنده. همچنین چندین سوال را از خودتان بپرسید، آیا فروشگاه محل خرید از متریال های با کیفیت اتفاده می کند؟ آیا می توان به صورت حضوری میز را دید؟ آیا فروشنده در طراحی اتاق من کمک خواهد کرد؟ آیا تضمینی در مورد کیفیت میز مدیریت خود ارائه می دهد؟ آیا محصول دارای گارانتی است؟ آیا دارای گزینه های پرداختی انعطاف پذیری دارند؟ (یعنی می توان تخفیف گرفت). آنها خدمات پس از فروش ارائه می دهند؟

کلام پایانی

امیدواریم مقاله راهنمای خرید میز مدیریت مورد توجه شما قرا گرفته باشد. کیفیت و زیبایی تنها دو مورد اصلی است که باید در هنگام خرید میز مدیریتی خوب در نظر داشته باشید. چیزی که باید به یاد بیاورد این است که قبل از اینکه خرید خود را انجام دهید، اطلاعاتی را که ممکن است نیازتان باشد را مورد بررسی قرار دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع میزهای مدیریتی با بینو تماس بگیرید.

۵/۵ - (۷ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید