توسط: تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ 2 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای خرید مبلمان اداری لاکچری به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ برای دریافت اطلاعات قیمت و خرید مبلمان اداری چه باید کرد؟ یکی از اهداف سازمان‌هایی با ویژگی‌های خاص است. مبلمان اداری لاکچری علاوه بر این که می‌تواند فضای سازمانی را از لحاظ کیفی، کمی، بصری جهت درگیری ذهن مخاطب و در ذهن ماندن او نقش اساسی داشته باشد، می‌تواند بر کارکرد و عملکرد کارمندان نقشی موثری داشته باشد. اما برای خرید مبلمان اداری لاکچری چه باید کرد؟ رعایت چه نکاتی هنگام خرید مبلمان اداری ضروری است؟ در ادامه‌ی این مقاله به بخش‌های مختلف و نکاتی که هنگام خرید مبلمان اداری می‌بایست به آن توجه کنید خواهیم پرداخت.

نکاتی درباره خرید مبلمان اداری لاکچری

هنگام خرید مبلمان اداری لاکچری شاید به نظر بی آید که مبلمان اداری لاکچری همان خرید مبلمان اداری لوکس یا مبلمان اداری کلاسیک است. اما به هیچ وجه این گونه نیست. در ابتدا شاید شباهت‌های بسیاری در بین این چند نوع مبلمان اداری داشته باشیم اما هر مبلمان اداری لاکچری، کلاسیک نیست. از طرفی دیگر هر مبلمان اداری لاکچری، مبلمان اداری لوکس نیست. پس با این تعاریف مبلمان اداری لاکچری چیست؟ مبلمان اداری لاکچری، مبلمانی است که در فضای اداری با توجه به در نظر گرفتن المان‌هایی چون نور، کف پوش، نوع تجارت یا کسب و کار و همچنین نیازمندی خریداری شده و می‌تواند از کسب و کار تصویری ذهنی بسیاری زیبا و ماندگاری در ذهن مشتری بسازد.

شاید برای شما پیش امده باشد که پس از خروج از یک سازمان بگویید «مبلمان اداری مورد استفاده لاکچری بود» اما آیا در این فرآیند برداشت ذهنی، از قیمت مبلمان آگاه بودید؟ و برند مبلمان را می‌دانستید؟ پاسخ خیر است زیرا فضا، جانمایی و استفاده‌ بهینه مبلمان اداری را در چشم شما لاکچری به نمایش گذاشته است. پس به هنگام خرید مبلمان اداری لاکچری می‌بایست به نکاتی که گفتیم توجه بسیاری شود. در ادامه به این نکات بیشتر می‌پردازیم.

۱. صندلی اداری؛ خرید مبلمان اداری لاکچری

خرید مبلمان اداری لاکچری 2

صندلی اداری یکی از اجزای جدایی ناپذیر در ادارات است. همان طور که می‌دانید اکثر افراد بیشترین زمان ممکن را بر روی صندلی اداری خود می‌نشینند از این رو صندلی اداری باید بتواند راحتی را برای ان‌ها ایجاد کند و در عین حال هیچ گونه فشاری به آن‌ها هنگام انجام کار وارد نکند. صندلی اداری لاکچری، فوم‌های بسیار خوب و منعطفی دارد. این فوم‌ها در مدت زمان حالت اصلی خود را از دست نمی‌دهند.

علاوه بر این صندلی اداری لاکچری پشتی بسیار منعطف و متناسبی با ارگونومی بدن دارد. این موضوع تناسب با ارگونومی می‌تواند فشار وارده را بر بدن کارمند کمتر کند و سلامتی او را حفظ نماید. دیگر موضوعی که در صندلی اداری لاکچری مطرح است پوشش رویه است. در صندلی اداری لاکچری استفاده از چرم، پارچه‌های مرغوب مرسوم است. همچنین جنس بدنه‌ی صندلی اداری لاکچری عموماً از چوب است که ظریف کاری‌هایی بسیاری بر روی آن انجام شده است. همچنین می‌توان صندلی اداری لاکچری را به انوع مختلف تقسیم کرد:

۲. میز اداری؛ قیمت و خرید مبلمان اداری

میز اداری به همراه صندلی دو جزو انکار ناپذیر فضای اداری است. میز اداری لاکچری اما نسبت به میز اداری معمول از فضای بیشتری برخودار است. ظرافت بصری بیشتری دارد و معمولا از جنس چوب است. جنس چوبی که در تولید میز اداری لاکچری استفاده می‌شود از چوب‌هایی نظیر راش، نراد روسی، درختان جنگلی و… هستند. به همین خاطر این قسمت از تجهیزات اداری از قیمت بالاتری برخوردار هستند. موضوعی دیگر که در خرید مبلمان اداری لاکچری مطرح می‌شود، ظرافت در برش است.
ظرافت در برش و کند و کاری‌های روی بدنه‌ی میز اداری می‌تواند بسیار نمایان باشد و زیبایی بصری ایجاد کند. به همین خاطر این موضع همیشه یکی از خصوصیات مورد توجه صاحبین کسب و کار است. علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده میز اداری لاکچری را می‌توان به دسته محصولات زیر تقسیم کرد:

۳. کتابخانه اداری

خرید مبلمان اداری لاکچری 3

یکی از مواردی که در طراحی نهایی می‌تواند به لاکچری بودن فضای اداری شما کمک کند استفاده‌ی درست از فایل، کابینت و کتابخانه‌ لاکچری است. فایل‌ها و کابینت‌ها در اندازه و سایز‌های مختلف به صورت زیر میزی و جداگانه به صورت ایستاده وجود دارند که شما با توجه به فضای خود نسبت به خرید آن‌ها اقدام می‌کنید. اما نکته‌ی انکار ناپذیر در خرید مبلمان اداری لاکچری که به عنوان مکمل خرید عمل کرده و درصد زیبایی و ارزش بسیاری به فضا می‌بخشد، کتابخانه اداری است.

کتابخانه لاکچری که عموما رنگ آن متناسب با میز و صندلی لاکچری انتخاب می‌شود، فضا را از ابهت و جلال خاصی برخوردار می‌کند. خرید مبلمان اداری لاکچری به عوامل زیادی همچون فضا، نوع کسب و کار، بودجه و نیازمندی بستگی دارد اما آنچه بیشتر از به چشم می‌آید، اگاهی از تنوع مبلمان اداری لاکچری است. شناختن مبلمان لاکچری به شما به عنوان خریدار کمک می‌کند که بهتری و پرسود‌ترین خرید را داشته باشید.

کارایی مبلمان اداری

کارایی و عملکرد هنگام خرید تجهیزات اداری و علی الخصوص مبلمان اداری بسیار مهم است. شما به عنوان مسئول خرید و یا مالک کسب و کار مبلمان اداری را برای تزئین خریداری نمی‌کنید زیرا یکی از ابزارهای کاری شماست. خرید مبلمان اداری لاکچری برای کارمندان می‌تواند انگیزه باشد. آن‌ها هنگام استفاده از مبلمان اداری لاکچری، فضایی بهتر و راحت‌تر کاری را تجربه می‌کنند. آسیب‌های جسمی کمتری می‌بینند و در نتیجه عملکرد آن‌ها بهبود می‌یابد. علاوه بر کارمندان هنگام خرید مبلمان اداری می‌بایست به بازدیکنندگان خود نیز توجه کنید.

توجه به بازدیدکنندگان سازمان بدان معناست که شما می‌بایست به صورت کلان فضای اداری خود را ببینید. این که چه نوع مبلمانی مناسب برای فضای اداری شماست. کدام مبلمان می‌تواند بهبود فضای اداری کمک کند. و بازدیدکنندگان شما از چه گروه سنی هستند. برای مثال توصیه می‌شود اگر بیشتری مشتریان حضوری شما میانسال هستند، از مبلمان اداری کلاسیک استفاده کنید. این نوع مبلمان با توجه به ذهن این گروه سنی به آن‌ها حس آرامش بیشتری داده و احتمال موفقیت شما در کسب و کار را افزایش می‌دهد.

کلام پایانی

در مجموع ما به شما پیشنهاد و توصیه می‌کنیم که با تیم بینو ارتباط برقرار کنید. تیم بینو با بیش ازده سال سابقه در تولید، فروش و تجهیز دفاتر اداری دولتی، خصوصی و استارت آپ‌های ایرانی می‌تواند تجربه‌ای شگرف در انتخاب، خرید و تجهیز دفتر اداری برای شما داشته باشد. اما به عنوان نکته‌ی آخر توصیه می‌کنیم که چه درخرید مبلمان اداری مدرن و چه در خرید مبلمان اداری لاکچری یک نکته را همیشه در نظر داشته باشید و آن هم هارمونی و متناسب بودن است. متناسب بودن مبلمان اداری می‌تواند نیمی از مسیر جذابیت بصری فضای اداری شما باشد. همچنین در راستای احترام و کسب رضایت مشتریان گرامی، شما می‌توانید به صورت رایگان از مشاوره‌ خرید مبلمان اداری تیم فنی و بازاریابی و پشتیبانی ما برای خرید مبلمان اداری و مبلمان لاکچری خود استفاده نمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

  1. بازتاب: بهترین برند مبلمان اداری چیست ؟ | مبلمان اداری بینو

دیدگاهتان را بنویسید