توسط: تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری لاکچری باید مطابق با فضای کاری یک سازمان باشد. بنابراین، خرید تصادفی هر مبلمانی می تواند در بلندمدت سرمایه گذاری اشتباهی باشد. بنابراین، در این مقاله ما درباره دستورالعمل های انتخاب مبلمان اداری لاکچری برای دفاتر شرکت ها بحث خواهیم کرد. بنابراین همراه ما باشید.

مبلمان اداری لاکچری
مبلمان اداری لاکچری

مبلمان اداری لاکچری و اجزای آن

عوامل زیر نقش مهمی در خرید مبلمان اداری لوکس ایفا می کنند که برای محل کار شما مناسب است: مبلمان همیشه بر اساس ماهیت کار انجام شده در محل کار انتخاب شود. بهترین روش برای انتخاب مبلمان مناسب انتخاب یک طراحی قابل تنظیم است که می تواند برای استفاده چند منظوره در محل کار استفاده شود. به عنوان مثال، استفاده از صندلی های قابل تنظیم در ارتفاع، دسته ها، پشتی و غیره … را شامل می شود. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی خرید  مبلمان اداری لاکچری می‌توانید مقاله “خرید مبلمان اداری لاکچری” را مطالعه کنید.

مورد بعدی در زمان انتخاب مبلمان اداری لاکچری، هزینه است. هزینه های مبلمان همیشه باید در حد بودجه معقول و مقرون به صرفه باشد. هنگام خرید مبلمان اداری از هزینه های بیش از حد و بی پروایی در مورد جنبه های غیر ضرورت اجتناب شود. به عنوان مثال، صندلی های گران قیمت با انواع ویژگی های ارگونومیک می تواند انتخابی خوبی برای لوکس بودن باشد.  قبل از شروع به راه اندازی شرکت خود، مهم است که در مورد سه جنبه اصلی داشتن مبلمان لاکچری فکر کنید:

  • میز
  • صندلی
  • ذخیره سازی

میز اداری

هر فضای اداری نیاز به یک ایستگاه های کاری اختصاصی دارد و میزها در طیف وسیعی از اشکال و اندازه های مختلف قرار می گیرند. این موارد شامل میزهای گوشه ای، مستطیلی و U شکل است.

این بزرگترین قطعه مبلمان است که در فضای کاری شما قرار می گیرد، بنابراین مهم است که بدانید چه نوع میزی برای فضای کاریتان مناسب است. تعداد زیادی از اشکال و اندازه ها برای تامین نیازهای بیشتر وجود دارد، بنابراین برای پیدا کردن آنچه که ممکن است فضای کاری شما لاکچری تر از گذشته کند، مهم است.

صندلی اداری

صندلی ارگونومیک برای فضای اداری شما به راحتی و بهره وری شما بستگی دارد. صندلی های اداری خ به چند دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • صندلی کارشناسی – صندلی هایی مخصوص کارکنان با حداکثر تنظیمات و راحتی
  • صندلی کنفرانس – صندلی هایی مخصوص اتاق کنفرانس با مشخصات راحتی بیشتر
  • صندلی مدیریت – صندلی هایی مخصوص مدیران که حداکثر موارد لوکس بودن را دارد.

در نهایت، صندلی که برای فضای اداری شما مناسب است، به چندین عامل مختلف از جمله: سبک اتاق و اندازه فضا بستگی دارد.

وقتی که به انتخاب صندلی اداری می آیید، راحتی پادشاه است. به یاد داشته باشید، شما بر روی این صندلی ها وقت زیادی را صرف می کنید، بنابراین خرید صندلی های ارگونومیک با مقدار زیادی از پشتیبانی های مختلف می تواند عالی باشد.

فضای ذخیره سازی

داشتن ذخیره سازی برای سازماندهی اسناد و مدارک ضروری است. راه حل های ذخیره سازی عبارتند از:

  • میزها با تعداد کشوهای ذخیره سازی
  • کابینت های بایگانی
  • کتابخانه
  • کمد های ریلی

اگر فضای کمتری دارید، انتخاب یک میز با ذخیره سازی داخلی (کشوها) بهترین راه حل هستند.

اندازه گیری فضای اداری

برای شروع، شما می خواهید فضای خود را اندازه گیری کنید، این برای این است که ببینید چقدر اتاق شما برای مبلمان فضا دارد. یکی از بهترین روش ها این است که قبل از اندازه گیری فضا، یک نقشه از دفتر خود را بر روی یک ورق کاغذ تهیه کنید، مراقب باشید که مکان و ابعاد هر درب و پنجره را مشخص کنید.

 

هنگامی که بر روی نقشه چیدمان درست را انجام دادید، می توانید محصولات مختلف با ابعاد گوناگون را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که آنها برای فضای شما مناسب هستند.

بودجه

خرید مبلمان لاکچری می تواند قیمت زیادی داشته باشد، زیرا شما در کنار جنبه های زیبایی، می خواهید مبلمانی با کیفیت نیز داشته باشید. میزهایی که از چوب طبیعی ساخته شده باشند بسیار لوکس و قیمتی هستند. صندلی های ارگونومیک با کامل ترین تنظیمات در کنار کیفیت بالای بدنه و ساخته شده از چرم طبیعی می تواند در حین لوکس بودن، قیمتی نیز باشند.

وقتی بودجه تان را تنظیم می کنید، در مورد ارزش دراز مدت فکر کنید، چیزی را که برای آن پرداخت می کنید را دریافت خواهید کرد. افزایش بودجه برای به دست آوردن قطعاتی با جلوه های زیبا و کیفیت بالا می تواند از لحاظ طول عمر، دوام و راحتی در کنار ایجاد فضایی لوکس برای خیره کردن چشم های هر بیننده ای، ضروری باشد.

برنامه ریزی برای رشد آینده

انتخاب و خرید مبلمان لاکچری، تفکری نه برای حال بلکه آینده است. این سبک از مبلمان اداری برای همه دوران هم ارزش خود را خواهند داشت، مگر غیر از این است که میزها با چوب طبیعی در تمام دوران زندگی مدرن انسانی جایگاه خود را از دست داده اند! تهیه این نوع از مبلمان می تواند در کنار دوام و طول عمر بالا، به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز شناخته شود.

نتیجه گیری

برای خرید مبلمان اداری لاکچری می‌توانید از مشاوره‌های رایگان ما استفاده کنید. شرکت تولیدی مبلمان اداری بینو با بیش از ده سال سابقه در تولید مبلمان اداری، تجهیز فضای اداری و دکوراسیون اداری و سابقه‌ی درخشان از همکاری با شرکت‌های دولتی و خصوصی می تواند به شما در خریدی موفق کمک کند.  در این راستا، برای مشاهده بهترین مبلمان لاکچری و سفارش هر کدام می توانید با کارشناسان ما در مبلمان بینو BAYNO تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید