توسط: تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : انواع صندلی انتظار کدام است؟ بهترین مدل صندلی انتظار قیمت مناسب چیست؟ برای خرید صندلی انتظار به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ صندلی انتظار و یا همان صندلی پذیرش نخستین بخش از مبلمان اداری است که بازدیدکنندگان آن را می‎بینند و در آن تامل می‎کنند. علاوه بر زیبایی شناسی و کاربردی بودن، صندلی انتظار برای این فضا باید دارای ویزگی‎های خاصی باشد. سرمایه گذاری در اتاق‎های لابی و انتظار، کار بزرگی است که برای مدت طولانی می‎تواند بر توسعه کسب و کار تاثیر بگذارد.

جایگزین کردن آن هر چند سال غیر ممکن است. به یاد داشته باشید که مبلمان اداری مورد استفاده شما نمایانگر کارکنان و برند تجاری شماست، بنابراین پیدا کردن انواع صندلی انتظار (پذیرش) مناسب، بخشی اساسی از طراحی اولیه فضای انتظار شماست. هنگامی که تصمیم خود را می‎گیرید، راحت می‎توانید بفهمید که دقیقا به چیزی نیاز دارید. بسیاری از مشتریان از صندلی‎‎های ناراحت کننده شکایت دارند و این یک تجربه است که شما نمی‎‎خواهید مشتریانتان دیگر با آن روبرو شوند. برای خرید صندلی انتظار مناسب سرمایه گذاری کنید. سبک خود را مشخص کنید، هم شیک و راحت، سنتی یا مدرن. توجه داشته باشید که چارچوب کیفیت و دوام هنگام خرید صندلی‎ انتظار بخش مهم کار شماست. در اینجا برخی از ملاحظات اولیه در زمان خرید انواع صندلی انتظار آورده شده است، لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کاربرد انواع صندلی انتظار

انواع صندلی انتظار m2

بسته به اندازه فضای خود، ممکن است بتوانید با تعدادی از الگوهای طراحی متفاوت کار کنید. انواع صندلی انتظار ردیفی دارای چندین صندلی به هم چسبیده در کنار هم هستند که برای فضای شلوغ به مانند: بیمارستان، درمانگاه، مترو و غیره مورد استفاده قرار می‎گیرند. نوع دیگر این صندلی‎ها، تکی هستند که برای شرکت و فضاهای اداری مناسب هستند. عموما آنها دارای راحتی بسیار زیادی هستند، با اینکه به هیچ عنوان تنظیمات صندلی ارگونومیک را ندارند، زیرا مشتریان و افراد که در اتاق انتظار می‎نشینند، زمان زیادی را در این فضا نمی‎گذرانند.

همچنین آنها بدون چرخ ساخته می‎شوند و غیر قابل حرکت هستند و به خوبی اصطکاک لازم را نسبت به کف ایجاد می کنند. تعداد افرادی که به طور مرتب در فضای انتظار شما رفت و آمد می‎کنند را در نظر بگیرید. در تنظیمات مراقبت‎های سلامتی، ممکن است در فضای انتظار ۱۰ تا ۳۰ نفر در یک زمان وارد شوند، پس لازم است بسته به اندازه فضا و زمان انتظار، تعداد صندلی انتظار را مشخص کنید. داشتن این فضای عالی فرصت شگفت انگیزی را اختیار مشتریان قرار می‎دهد که به راحتی آنها منجر می‎شود.

انواع صندلی انتظار

نیازهای شما احتمالا بهترین مکان برای فضای شما را تعیین می ‎کند. در اینجا برخی از انواع محبوب‎تر از گزینه های انواع صندلی انتظار که ممکن است به خوبی برای فضای شما کار کنند را خدمتتان معرفی می‎کنیم که عبارتند از:

۱. صندلی های متصل

مجموعه‏‎ای از صندلی‎های به هم پیوسته هستند که به خوبی در فضایی که افراد به مدت طولانی در انتظار نیستند مناسب است. سعی کنید صندلی‎های دسته دار را انتخاب کنید، اگر انتظار دارید جمعیت‎های زیادی از مردم را ببینید که احساس راحتی می‎کنند و شکایتی ندارند، این صندلی‎ها در مناطقی با ترافیک بالا به خوبی کار می‎کنند.

۲. صندلی مدولار؛ انواع صندلی انتظار

اگر پیش بینی می‎کنید که طرح فضای خود را تغییر می‎دهید، می‎توانید یک ظاهر شیک با صندلی‎های مدولار در هر تعداد تنظیمات مختلف ایجاد کنید. این صندلی‎های انتظار با مواد بادوام ساخته می‎شوند که برای فضاهای کوچک مناسب هستند. همچنین به فضای انتظار ماهیتی حرفه‎ای می دهد.

۳. صندلی انتظار مدرن

این صندلی‎‎ها برای سالن ‎های مو، دفاتر املاک و دیگر مناطق مدرن بکار می‎روند. دقت بفرمایید در نظر گرفتن شخصیت کاری برای انتخاب صندلی انتظار مناسب برای این فضا مهم است. این صندلی‎های انتظار دارای تنظیمات متعدد هستند و همچنین می‎توانید صندلی‎های ارگونومیک را انتخاب کنید که هر دو راحتی و تحرک را دارند.

۴. صندلی دسته دار

کتابخانه‎ها و محیط‎ های آکادمیک این نوع از صندلی‎ها را برای راحتی در نوشتن بسیار می‎پسندند. این مدل از انواع صندلی‎ انتظار، می‎توانند دارای جایگاه نگهدارنده لیوان برای نوشیدن آب یا قهوه نیز باشند. به طور کلی فضای خود را با توجه به نوع کسب و کارتان طراحی کنید. بررسی نیازها در انتخاب صندلی انتظار مناسب گام نخست در داشتن خریدی مطمئن است.

انواع متریال در انواع صندلی انتظار

نوع متریال برای فضای انتظار شما از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع صندلی انتظار باید محکم، با دوام و به راحتی تمیز شوند. پوشش‎های صندلی پلاستیکی و وینیل بیشترین انتخاب برای مراقبت‎های بهداشتی، مدرسه و سایر محیط‎هاست، در حالی که پارچه های معمولی برای دفتر، هتل یا فضای حرفه‎ای مناسب هستند.

محیط‎های بهداشتی و درمانی مجموعه‎ای از وینیل‎های بهداشتی را که به طور خاص برای جلوگیری از گسترش میکروب‎ها لحاظ می‎شوند و مقاوم در برابر باکتری‎ها و لک‏ه‎ها هستند، مناسب‎تر می‎نماید. پوشش‎های پلی استر راحت و آسان برای تمیز کردن هستند، آنها با آب و صابون به راحتی تمیز می‎شوند. انواع صندلی انتظار چرمی برای سال‎ها طول خواهد کشید تا خراب شود و گزینه‎ای شیک و لوکس است. همچنین تمیز کردن آن نیز راحت است.

کلام پایانی

محل پذیرش دفتر شما اولین جایی است که مشتریان هنگام ورود به ساختمان با آن روبرو می‎شوند. به همین دلیل مهم است که از این فضا به نفع خود برای ایجاد یک تصور بزرگ از شرکت‎تان استفاده کنید. به عنوان یک مدیر اداری یا صاحب کسب و کار، باید خرید انواع صندلی انتظار که بازدید کنندگان شما را به محیطی گرم و دوستانه دعوت می‎کند را در اولویت قرار دهید. چند گلدان را به صورت پراکنده در سراسر اتاق جهت بهبود ظاهر و احساس بهتر هر فضا قرار دهید. استفاده از قفسه‎ های کتاب برای نگهداری مجلات و بروشورها کمک می‎کند تا قابلیت‎های بیشتری را به هر دفتر خود اضافه کنید.

شما هرگز فرصتی دیگر برای ایجاد یک تصور خوب با مشتریان جدید دریافت نخواهید کرد، بنابراین در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی خود توجه ویژه به منطقه پذیرش داشته باشید و همه چیز را در نظر بگیرید. با اطمینان از اینکه مشتریان شما از همان ابتدا خوشحال هستند، به شما کمک می‎کند تا اطمینان حاصل کنید که یک رابطه طولانی مدت در کسب و کار خود با آنها دارید که به مراتب فراتر از آن برخورد اول است. جهت بررسی و مشاهده مشخصات و خرید انواع صندلی‎ انتظار با دکوراسیون داخلی بینو تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۱۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید